PDA

View Full Version : God Torsdag morgen.


FlyboyKarsten
10-05-2012, 06:14
God Torsdag morgen. Våknet til 4.4 grader ute brr ikke varmt til og være i Mai måned, men satser på sol utover dagen. I dag er det "lille Fredag" snart helg skal bli deilig kjenner jeg, ellers satser jeg på en rolig dag med litt arbeid og gjøre. Så ha en fin Torsdag kjære flyvenner omkring i verden, så satser jeg på det snart er helg da.

sirpjalle
10-05-2012, 07:10
God morgen fra Forus!

Ny dag nye muligheter, dagen er godt i gang allerede og man har kommet seg igjennom 3 kaffekopper allerede. Intet av av store ting på tapetet i dag, men en gave må unnagjøres i lunsjen tipper jeg, og en kjapp en innom "glassmagasinet" for en flaske G, og noe T i nærmeste daglivare.

Ha en fin en forumister! :)

Twin Otter
10-05-2012, 07:17
Hallååå fra Stavanger. Her har man manøvrert seg gjennom morgentrafikken fra Forus og hjem. Deilig å tenke på at loppekassa venter! Satser på en god "natts" søvn uten særlige forstyrrelser.

Ferien begynner så smått å nærme seg også. 81 dager igjen! ;)
Ha en fisefin dag.

Chriscross
10-05-2012, 07:52
God morgen fra et foreløpig solfylt Bergen. Møtedag på jobben så ut og møte tidligere kolleger i kveld.

Noen som forresten kan fortelle meg om 1.00 p.m E.T betyr eastern time, og er klokkeslett i Nyc, altså seks timer etter Norge?

Ståle
10-05-2012, 08:02
Oi, torsdag alt!?! Flotters, straks helg og enda mer :drink :p Rolig morgen før ledelsen skal redegjøre litt for oss her på berget så får vi etterhvert se hva dagen bringer.

Muligens Akershuskaia blir besøkt ikveld for å få med avgangen til dagens Celebrityskute.

Ha en fin dag! :)

Tommy777
10-05-2012, 08:17
Noen som forresten kan fortelle meg om 1.00 p.m E.T betyr eastern time, og er klokkeslett i Nyc, altså seks timer etter Norge?

Korrekt, dog 6 timer før Norge, ikke etter

God aften fra Chitown. Prosedyren gikk greit i dag, vi får se om ryggen blir bedre om en dag eller to.

Egentlig bedt av legen om å bli hjemme i morra, men det brenner på jobben, så da må man vel ta en tur.

Helgen tilbringes på fly til Singapore, kan ikke si jeg gleder med til 15 timer i en stappa 747 på en lørdag, selv på business. Gleder meg ihvertfall ikke til 4 timer med en Continental Air Mike 737 fra HKG til SIN

Oh well. På tide å stappe noen nye filmer på ipadn, ett par bøker på kindlen. Blandet med 1000000000 gin og tonic skal nok dette gå greit.

Someone
10-05-2012, 08:19
God morgen fra Oslo. På plass på på jobb for lengst, og var faktisk jeg som måtte skru på lyset i fløyen jeg sitter i. Det er ikke dagligdags. Min kjære har invitert en del venninner på middag, så da rømmer jeg av gårde var prat om sminke, barn og mens, og drar heller på CinCin for det som er blant byens beste pizza og noen øl. Ha en fin dag

Fnate
10-05-2012, 08:25
God morgen fra Lillestrøm. Trøtt som en fysak, og kjøleskapet var tomt. Blargh. Får kjøpe en bolle på vei til kontoret.

Elefanten er hos Bestemor og hjelper kompisene med etableringen av HLK International Airport. De er så godt som ferdige og mangler bare litt på cateringen før første avgang. Blir nok ordnings på det tidlig i ettermiddag.

dc-8-63
10-05-2012, 08:34
Korrekt, dog 6 timer før Norge, ikke etter

God aften fra Chitown. Prosedyren gikk greit i dag, vi får se om ryggen blir bedre om en dag eller to.

Egentlig bedt av legen om å bli hjemme i morra, men det brenner på jobben, så da må man vel ta en tur.

Helgen tilbringes på fly til Singapore, kan ikke si jeg gleder med til 15 timer i en stappa 747 på en lørdag, selv på business. Gleder meg ihvertfall ikke til 4 timer med en Continental Air Mike 737 fra HKG til SIN

Oh well. På tide å stappe noen nye filmer på ipadn, ett par bøker på kindlen. Blandet med 1000000000 gin og tonic skal nok dette gå greit.

6 Timer FØR Norge ?? Whooaaa - hvordan blir tidsforskjellen mellom NYC og Seattle da - siden Seattle ligger 9 timer ETTER Norge (det ennå Onsdag den 09 mai i Seattle)

Her har man allerede hatt den første telekonferansen med Athen (1 time foran Norge) og flere blir det nok utover dagen, men det er lettere og mere profesjonellt å jobbe med Hellas enn enkelte på Aker Brygge - ha en fin dag.

Tommy777
10-05-2012, 09:03
6 Timer FØR Norge ?? Whooaaa - hvordan blir tidsforskjellen mellom NYC og Seattle da - siden Seattle ligger 9 timer ETTER Norge (det ennå Onsdag den 09 mai i Seattle)

Her har man allerede hatt den første telekonferansen med Athen (1 time foran Norge) og flere blir det nok utover dagen, men det er lettere og mere profesjonellt å jobbe med Hellas enn enkelte på Aker Brygge - ha en fin dag.

Sorry, trøtt som en strømpe men får ikke sove, gitt:rolleyes:

Bizflyer
10-05-2012, 13:50
Det er torsdag ettermiddag, det striregner ute og kontordagen virker laaaaang. Hjemme venter bare mas og kjas. Sukk! Men heyyyyy! Jeg føler allikevel en viss glede etter å ha snakket med en hyggelig dame hos Dividend Miles hos US Scareways i dag. Hun booket meg og Reisekameraten raskt og effektivt inn på KRS-OSL-LHR-BKK-MNL-BKK-FRA-OSL-KRS nå i juni. F mellom Europa og Asia og C resten.

Ååååå det kribler......

BF:drink

LN-MOW
10-05-2012, 15:53
G'moooooorgen fra Amerika Sørøst! Her skin sola og planlegger å gjøre det resten av uka. Temperaturen er også behagelig midt på tyvetallet. Good times!

Rush-billett er i boks - kan bli artig med utekonsert 1. november, men de skal nok klare å holde oss varme. Og i morgen legges billetter ut til Yes & Procol Harum, som kommer på besøk 31. juli. Er nok litt varmere i været da. Begge konsertene er i Alpharetta, så slipper heldigvis å kjøre helt til byen. :up:

Og da skulle det straks være klart for dagens arbeidsslag ....

Ståle
10-05-2012, 18:48
Korrekt, dog 6 timer før Norge, ikke etter

God aften fra Chitown. Prosedyren gikk greit i dag, vi får se om ryggen blir bedre om en dag eller to.

Egentlig bedt av legen om å bli hjemme i morra, men det brenner på jobben, så da må man vel ta en tur.

Helgen tilbringes på fly til Singapore, kan ikke si jeg gleder med til 15 timer i en stappa 747 på en lørdag, selv på business. Gleder meg ihvertfall ikke til 4 timer med en Continental Air Mike 737 fra HKG til SIN

Oh well. På tide å stappe noen nye filmer på ipadn, ett par bøker på kindlen. Blandet med 1000000000 gin og tonic skal nok dette gå greit.

Hvor lenge blir du i Singapore?