PDA

View Full Version : Flesland ute og tuller [igjen]


CRJ900
10-05-2012, 05:16
NRK meldte onsdag at Forbrukerrådet mener en innføring av bonusordning innenlands vil føre til at den vanlige forbruker, som reiser fem ganger i året, vil sponse dem som reiser i forretningsøyemed.

- Vanlige flypassasjerer sponser de som reiser ofte (http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.8127348)

Jeg skal huske på det neste gang jeg betaler fullpris og ser noen reise på billetter til 200-300 kr...

petter380
10-05-2012, 08:55
bonusordningen ble avviklet i 2002 – og at resultatet ble billigere priser for alle.

Jeg mener dette hadde med at Norwegian kom inn på banen. Det var også derfor bonusordningen ble avviklet, for å bryte ned loyalitet mot andre selskaper som allerede opererte som for eksempel SAS - som er statseid... hehe, lite paradox på gang

C130
10-05-2012, 09:12
Sitat fra Flesland:
"- Forbrukere flest reiser opp til fem ganger i året. Disse får ikke utbytte av bonusordningene. Det er fåtallet som reiser mye som får fordelene, og det er oftest forretningsreisende, sier Flesland."

Rett og slett sludder og vås !
Jeg skjønner rett og slett ikke hva hun mener.
Jeg er en av disse "forbrukere flest" som hun kaller oss, og jeg ser mer enn gjerne en gjenninnføring av poenger innenlands velkommen.