PDA

View Full Version : God morgen fra Abu Dhabi.

SudCaravelle
09-05-2012, 04:32
God morgen fra Radisson Yas Island. Til min store glede ble Jeg vekket av at firmaet har booket meg inn på et rom med herlig flystøy. Sitter med en god kopp kaffe og våkner til mens de store flotte avslutter nattflightene.

SC

Michael
09-05-2012, 04:36
God morgen fra Flybussekspressen ved Gjelleråsen, utetemperaturen i følge bussen sier 8 grader - og det er bløtt. Hatt fri noen dager nå, og da er det alltid like morro å jobbe tidlig igjen. Satser på kort kø ved Ritazza når jeg kommer opp, pluss rolige pax og blide crew.

En fin dag ønskes alle.

Twin Otter
09-05-2012, 05:04
Morn fra Forus. Passe trøtt i legemet i dag. Når jeg kommer meg hjem i dag har jeg vel vært våken i rundt regnet et døgn. Måtte opp tidlig for å gå i et privat ærend. Og så ble det noe jobbing i kjølvennet av det møtet så da ble det liksom ikke helt tid til å sove før jobb. Men satser på å få tatt igjen litt tapt søvn utover dagen ja.

Men først, måtte de to siste timene gå unna i en fei. Ha en fin dag forumister.

Thomas
09-05-2012, 05:56
OVC003, RA og opp klokken 04:00 - nuff said!
Ha en strålende dag i alle hyttens retninger av Verden. :D

FlyboyKarsten
09-05-2012, 06:14
God morgen. En dårlig natt ødelegger kan du si, men slik er det jo av og til. Ellers håper jeg på en bra dag med bra vær, senere så skjer det ikke så mye. Vurdere og høre på øvelsen som skjer på SVG, ellers ha en bra dag forumister.

FlyHi
09-05-2012, 06:25
God middag fra Asiana First Class Lounge i ICN. Venter på LH713 til FRA, som er ca. 40 min forsinket idag.

ICN er en super flot lufthavn, men (bortset fra LV, Gucci og lign butikker) så er shoppingudvalget elendigt. Samme franchise kæde der står for praktisk taget alle 20 ens tax-free butikker. Udvalget er ikke imponerende og ikke en eneste Korean Air eller Asiana flymodel kan opdrives. Kun fake kopiudgaver af Korean, som de kalder noget andet.

Asiana Lougen er ok, men udvalget af mad er ikke noget specielt. 4-5 forskellige småting, som kun et lidt lunkne.

Heldigvis har de Haagen-Dasz is og det hjælper jo lidt på det ;)

God dag til alle...

ENGM 911
09-05-2012, 06:44
God morgen fra SAS Flybussen. En kjapp tur til mokkasinenes høyborg aka sinnvestland. Må denne dagen rase avgårde så man kommer seg raskt hjem i ettermiddag. God mat venter nemlig hjemme.

sirpjalle
09-05-2012, 07:01
God morgen fra Forus!

Strålende vær ute, så kjøre løgnhals av en metrolog.. :mol Jeg og vil ha en jobb der jeg får betalt for å lyge!

Ha en fin en forumister! :)

Someone
09-05-2012, 07:07
Mornings fra Oslo. Grått og vått idag, men satser på at det tørker nok opp for en løpetur etter jobb. Ha en fin dag

Commuter
09-05-2012, 07:18
God morgen fra solkysten. Nå blir det en kjapp pakkerunde og litt kaffe, så følger en svipptur til Bangkok, hvor to tettpakkede dager venter på meg. Ikke noe tid til sightseeing denne gang, men jeg får i alle fall et par dager med sommerfølelse.

Ha en strålende onsdag videre!

Ståle
09-05-2012, 07:49
Morn fra hovedstaden som i øyeblikket er mere vått enn tørt, og bussjåføren i morges mente muligens at det ville hjelpe mot regnet med 35C i bussen?? Sitter i hvertfall og drikker store mengder vann på morningen til en forskjell akkurat nå.. Formen er også urovekkende nok fin etter gårsdagens spontane kveld på byen!

Ha en fin dag :)

kekker
09-05-2012, 08:02
God morgen fra Kløfta.

Mye det samme været her som i Oslobygda, med andre ord lite spennende at berette på den fronten. De av dere som er i Abu Dhabi, på vei til Bangkok eller gjør andre mer givende ting, jeg håper dere har fått godværet vi på østlandet ikke har!!

I dag og resten av uka går med til å rydde i epostene mine, samt å kjøre prisoppdateringer, Citrix og IFS brace yourself, here I come!

Kjørte fra Stryn til Oslo i går og jeg må si at det er en spektakulær opplevelse å oppleve å kjøre denne veien, men storslått natur, som er krydret med flagg på ei hver flaggstang. Man kan bli nasjonalromantisk av mindre.

Ha en bedre dag godt folk.

Discus
09-05-2012, 09:03
God morgen fra Torshov - Ruter# stod for transport, og som vanlig var det helt vanlig og en helt bevisstløs begivenhetsløs sak. Nok om det - nå jobb!

Mjolnir
09-05-2012, 09:04
God morgen fra Trønderbyen! Sola skinner, så været ser lovende ut. Spørs om man får mulighet til å dra nytte av det :/ Får snike meg ut en tur innimellom tror jeg :)

Fnate
09-05-2012, 09:11
Guten morgen fra Tbanen i Tiggerstaden. Travel men interessant dag venter før man skal til opphavet og se hvordan det går med flyplassen til elgen Helge.

Fin dag ønskes fra sånn ca Majorstuggu.

LN-FHU
09-05-2012, 09:54
God formiddag fra Trondheim

Som nevnt - flott vær og nogenlunde temperatur :cool: Jobber litt eksternt idag, men i morra er det tilbake til gamlepulten :)
Lite spennende som skjer for tiden - det tar på å være tobarns-pappa :) :)

Ønsker alle sammen en strålende dag :) :D :)

OJB
09-05-2012, 14:25
God ettermiddag fra Forus,
Travel dag med oppsummering fra gårsdagens prosjektmøte i ABZ for resten av teamet.
Forberedelse til morgendagen er i full gang med den sedvanlige morraflighten over fjellet, SK4002,til OSL.
Ettermiddagen går med til å snekkere/modifisere verandaen i heimen.
Ord og utrykk fra Kjell Aukrust sin verden er gode å ha med seg her; Gamperæva, hælvedes kvisthøl,osv.........
Ha en fortsatt fin dag folkens.

LN-MOW
09-05-2012, 16:15
G'mooorgen fra Radarstasjon KGVL ! Her er det rimelig grått og regntungt og forblir vel det resten av dagen. Skal imidlertid ikke klage. Vi har hatt den varmeste forsommeren siden de begynte å måle.

Vanlig dag i dag - kaffekoppen er fylt og køene fylles opp. Hei fallera!