View Full Version : Video 787 Dreamliner siste del fra OSL
PerJohan
06-05-2012, 12:34
Noen og enhver begynner vel å bli mette på Dreamliner bilder/video her inne, så dette blir den siste fra min side på en stund, det lover jeg :p
Anyway, som tidligere sagt, så kommer den siste del, desserten. Jeg var så heldig å få lov til å komme ombord under pressemeeting 2. mai og i denne videoen ser du en del nærbilder av maskinen.
Jeg håper noe av dimensjonene kommer frem, skulle gjerne hatt mere tid, både ute og inne ved maskinen, men er veldig takknemlig for i det hele tatt å ha fått vært der!
Fikk også gode opptak under taxing, tredje dag.
http://www.youtube.com/watch?v=5isMGL2PXXs
Enjoy :fly
ThePlanespotter1
06-05-2012, 12:47
Fantastisk (som vanlig)!
Hehe jeg tenkte du hadde noe lureri på lager, supert :up:
Må si jeg liker de store vinduene, jeg hadde ikke fått med meg at det var såpass stor forskjell.
Dette var virkelig lekkert
Veldig bra, både filmet og redigert :)
Meget, meget god film. :up: Dette er bare fantastisk :D
ENGM 911
06-05-2012, 15:46
Bare for å gjenta meg selv, godt jobbet. Får et litt annet perspektiv av filming. Drømmen kommer tilbake på nyåret men innen den tid regner jeg med annet snadder fra deg.
En flott video, Per Johan :)
:) Inger
BraathensSafe1985
06-05-2012, 18:04
Herlig video Per Johan ! Takk igjen
Dette var MEGET stilig, Per Johan.
Heidi
Atter en herlig film fra deg. Takker og Bukker
Noen og enhver begynner vel å bli mette på Dreamliner bilder/video her inne
Årets understatement.
Men hva skjedde med det s**y designet vi har sett på tegninger og dataanimerte bilder da...?
Den maskinen som var på GM så jo med respekt å melde ut som en 737 på en kraftig overdose steroider.
Meget meget bra satt sammen! :)
Årets understatement.
Men hva skjedde med det s**y designet vi har sett på tegninger og dataanimerte bilder da...?
Den maskinen som var på GM så jo med respekt å melde ut som en 737 på en kraftig overdose steroider.
De var en tur innom vindtunnellen... Det skal jo funke aerodynamisk også. :)
Veldig bra film! Jeg tåler faktisk flere med sånn kvalitet :)
Gud bedre så fett!
Ingen blir vel lei av dette? Fantastiske bilder av en maskin som i design og beis gir assosiasjoner så til de grader til fart og opp og ut, og det litt faderlig fort :-D
Gi oss mer!
viking1965
07-05-2012, 21:46
Absolutt severdig:)
Har ikke peiling på video,men liker jeg det så liker jeg det uten at det trengs videre utdyping:lol:
Tja, hva skal man si, vanvittig tøft er det i allefall!!
Theaviator
09-05-2012, 09:28
Breathtaking... Takk PJ..