View Full Version : Royal international Air Tattoo
patchman
02-05-2012, 20:35
God kveld.
Jeg følger litt med på oppdateringer for RIAT i år,selv om jeg ikke helt har bestemt meg for å dra.Men lysten ble ikke noe mindre idag da jeg så de har klart å få med Oppvisningsteamet Black Falcons fra Sør Korea.Dette er jo stort....for min del værtfall :)
AggTouchdown
02-05-2012, 20:53
I år har de virkelig klart å lokke til seg endel eksotiske godbiter ja, dette henger selvfølgelig sammen med at mange av teamene også skal til Farnborough og at de kan slå to fluer i en smekk, men like fullt er det kult. Håper dog at de finner en løsning slik at det vil bli mulig å bruke flares på RIAT igjen, jeg vet det høres rart ut, men jeg føler på en måte at jeg ikke fåt hele showet når f.eks den belgiske F-16 flyr et display uten flares.
AggTouchdown
03-05-2012, 13:28
Ser de har fått tak i det polske MiG-29 teamet også, synd vi (sannsynligvis) ikke får se dem her i landet i år.
patchman
14-05-2012, 21:31
Da tror jeg jaggu jeg tar turen til RiAT i år.kan noen hjelpe meg litt.....hvordan er det å komme seg fra Gatwick til London og er det greit å komme seg fra der endestasjonen i London til Paddington?
L1011-500
14-05-2012, 23:03
Fra Gatwick til London er det enklest å ta Gatwick express (tar ca 30 min og den går hvert 15 min). Denne kommer inn på Victoria station. Fra Victoria til Paddinton er det enklest å ta "tuben" (circle eller district line) eller taxi. :)
patchman
15-05-2012, 20:21
Ahaa.....tusen takk for hjelpen,det hørtes veldig
greit ut.
patchman
08-06-2012, 21:01
Da er super costellation fra Breitling påmeldt til RiAT også.dette blir bra :D
http://www.airtattoo.com/airshow/Newsroom/news/SUPER-CONNIE-TO-JOIN-JET-TEAM-FOR-AIR-TATTOO-FLYPAST
AggTouchdown
08-06-2012, 22:44
Det er veldig enkelt og greit å komme seg til RAF Fairford hvor RIAT holdes, har du tenkt til å bo i London? Det enkleste er å bo i f.eks Swindon, men det er nok litt kort varsel i forhold til å finne overnatting. Hvis du bor i London tar du bare toget fra Paddington til Swindon, på showdagene går det shuttlebusser fra busstasjonen i Swindon (den ligger like ved togstasjonen) og ut til RAF Fairford, det tar ca 20 minutter.
Ha en fin tur, med programmet i år tror jeg virkelig at du kan glede deg :)