PDA

View Full Version : God mandag frå Kuala Lumpur!


zico77
23-04-2012, 03:00
Då var dagen starta i Malaysia, og arbeidsdager på denne sida venter :) Lang reise i går, men merker foreløpig lite til jetlag.

learjet
23-04-2012, 06:10
God ettermiddag fra Seoul.

Her er man godt i gang med kursdag 1. Akkurat ferdig med lunsj... Og for å sitere min medbrakte konsulent. Det var mye høgg.

Ønsker alle en trivelig dag.

S

FlyboyKarsten
23-04-2012, 06:58
God morgen fra SVG. Blir vel en rolig dag tenker jeg Hehe ellers er det jonMandag om ny uke med nye muligheter satser på en blåmandag ihvertfall med bra vær. Ellers ha en fin Mandag forumister, det håper jeg ihvertfall.

sirpjalle
23-04-2012, 06:59
God morgen fra Forus!

Den unevnelige applikasjonen er unnagjort og kaffekopp nr to er på vei ned gullstrupen. Har en lang dag foran meg, så her er det å stålsette seg, brette opp armene og komme seg i gang.

Ha en fin en forumister! :)

dc-8-63
23-04-2012, 07:15
God morgen fra Ruters #18 - smører med blått i dag - alltfor mye jobbing i helgen - 2 helger til så er insourcingen forhåpentligvis på plass. Lang dag her i dag også - ha en fin dag

jameson82
23-04-2012, 07:25
Det beste med nattskift er å se alle som er morgentrøtte å vite at man kan legge seg ;-)
Frokosten er inntatt å senga kaller. Ha en god mandag folkens.

Someone
23-04-2012, 07:58
Mornings fra Oslo. Vått og ikke spesielt vårlig ute, så da passer det bra å være litt hanglete også. Men jobben må gjøres for det så er vel bare å komme i gang. Ha en fin dag

Fnate
23-04-2012, 08:20
God morgen fra Lillestrøm. Her bærer det straksom inn mot kontoret. Grått, trist og mye å gjøre. Fine greier.

Tips til gjengen i Seoul: Smugkjøpe med seg tørre ting og Cola fra nærmeste Starbucks. Har alltid sekken full når jeg er i Kina. Maten der er jo ikkje etanes.

Ha en fin en kor hen døkk nå er

ClassOne
23-04-2012, 08:30
God morgen fra Haugesund. Denne uka skal tilbringes langt sør i Sverige, det betyr at jeg får teste ut ettermiddagens wideroe flight mellom HAU og CPH, togtur inn i Sverige, med retur fredag.
Ha en flott mandag folkens :)

kekker
23-04-2012, 08:44
God morgen fra Kløfta!

Her går dagen med til forberedelse til kurs i mårrå.

Kursen holdes innhouse, mens overnatting blir på BW Gardermoen.
Som en kuriositet, skal vi spise middag på flysamlingen, egentlig skulle vi ha middagen på SAS museet, men det ble noe så hinsides dyrt for en liten gruppe. Så da blir det flysamlinga istedenfor.
Skal bli spennende med omvisning og middag der!

En god dag til dere alle!

JoeW
23-04-2012, 09:33
Morgen fra Nederland. Etter forrige ukes betennelser og nær sengeliggende status, er det nå klart for en hypereffektiv uke -- det må det ihvertfall være... Man har ihvertfall noe å se frem til med planlagt helgetur til Belgia med bryggeribesøk. Ha en god uke!

ENGM 911
23-04-2012, 12:56
Med terroristen som førstesidestoff på alle nettaviser tok jeg like godt å ble sofa-ATC superflynerd med denne kombinasjonen:

http://www.ustream.tv/channel/enor-atcc

http://www.flightradar24.com/

Kveldsvakt om ikke lenge, litt mer koffein i kroppen før snuten settes nordover.

thedude
23-04-2012, 16:47
God ettermiddag fra Phi Phi hvor dagen saa langt har blitt brukt paa bassengkanten samt en deilig middag for 2 til den nette sum av 100 kr.

Idag har vi hatt mest sol men noen skyer, temp paa i overkant av 30 i skyggen og 28 i havet.

Apropos Kuala Lumpur saa er det bare en liten uke til vi reiser dit.

Ha en herlig dag folkens!