View Full Version : 2 x nye selskap i mars
I mars blir det både Frontier Airlines (vil ha pingvinflyet!!!) og Ted mellom Chicago og Seattle... Skal bli spennende å se hva disse to tilbyr inn og ut av Denver som jo nettopp også har fått Southwest... Ted gir i tillegg poeng på EuroBonus...
Da var alt booket...på wideroe.no. Utrolig - men wideroe.no hadde billigere billetter på både Ted og Frontier enn det deres egne hjememsider hadde. Bra Farmer!!!!
SAS t/r USA med Airbus all the way og både Ted og Frontier byr på europeisk kvalitet...:devot:
Jeg slaar tilbake ... skal fly Shuttle America med E-170 om noen uker ... nytt selskap OG ny flytype! :up:
Til uken blir det også ny flytype på meg...Q400 fra CPH til KRS... men det er en annen sak...
Hvor mange flytyper er herrene oppe i nå? Og flyselskap?
By the way, to nye typer også på meg i april; F100 og B777! :cheers:
Jeg passerer vel 65 selskap...flytyper må jeg sjekke nærmere...
Blir 64 selskaper i loepet av maaneden ... tror jeg trenger en LCC-runde i Europa ... :D
Flytyper har jeg ikke snoering paa ... er verre aa telle pga subtyper osv ..
Originally posted by Blubird
Og flyselskap?
52
43 siden september 2000...
Det beste er jo at jeg løper fra CK...:spin: som ikke skal øke antallet i år...:devot:
Viser seg at det også blir et nytt flyselskap i loggen til uken, inkludert ny flytype, på norsk innenriks. Alltid morro å teste noe nytt. :spin:
Nå har papirbilletten fra wideroe.no kommet til bruk på Frontier... Alt annet er e-ticket...
Papirbillett??? Trodde Frontier hadde sluttet med det ....
Tydligvis ikke...eller så er det Wideroe.no som ikke har en elektronisk avtale med Frontier... SAS og Ted er e-ticket også booket via wideroe.no.
Originally posted by EB
Jeg passerer vel 65 selskap...flytyper må jeg sjekke nærmere...
Med gaarsdagens Chataqua E-145 og MidAmerica's E-170, er det 66 ....
Skulle ønske slike småbarnsforeldre som MOW holdt seg mer hjemme...;)