PDA

View Full Version : Qatar Airways -eit godt valg

Randulfb
22-04-2012, 11:10
Har no kome meg til India etter ei reise med Qatar via Doha.
Konklusjonen er veldig grei; må du ha flybytte på turen, så er Qatar eit godt valg.
God plass, god service, moderne og fint utrusta pasasjerareal. Vi som reiste økonomi på legget Oslo-Doha med A330-200 følte oss nesten som i biz. 1/3 del fullt fly.
På legget Doha-Hydrabad, så var det meir kjent økonomi-nivå, for då var flyet smekkfullt.
20 timer i Doha var velorganisert, så vi fekk med oss mykje der også.
Fly og opphald til ein pris som gjer ein sunnmøring i god stemning.

I det heile, noko som eg vil vurdere seinare også, dersom eg må ha flybytte undervegs.

Hpkris
22-04-2012, 12:03
Hørtes fint ut, skal selv ut å fly med de via Doha til BKK om ikke så lenge.
Ble Y her og da prisen var nesten latterlig billig.

Furahini
22-04-2012, 16:16
Slenger meg på denne jeg og. Kom nettop hjem fra PLZ-JNB-DOH-OSL retur i forrige uke, og har kun positive intrykk. Fikk samme crew på returen til Doha fra Oslo, noe de syns var veldig artig :-) Hadde og ca 1/3 fullt fly så var bare å strekke seg på 4 seter i midtraden helt til Doha. Upåklagelig. Litt lang ventetid (7 timer) i Doha før turen til JNB, er liksom litt i grenseland til at man kan legge seg på hotell, men chillet i Oryx loungen, hvilket var helt OK. Har samme turen i Juli/November og ser da at de har kortet ned ventetiden i Doha til JNB til 2 timer, da er det helt ypperlig!