PDA

View Full Version : God lørdag


learjet
21-04-2012, 07:27
En riktig god lørdags morgen fra Nittedal.

Her laver snøen ned, men det greier ikke å ødelegge for at jeg i dag setter kursen mot Seoul. Og da i 2etg i vår egen frakter :colgate:

Nå må man bare få lagt siste tingene i kofferten før en setter kursen mot OSL.
Blir bare en liten tur innom for å plukke opp Fnate som er innleid som "konsulent" for turen.

Ønsker alle en trivelig dag og god helg

S

ENGM 911
21-04-2012, 07:31
God morgen fra OSL. Håper bussjåføren tar klampen i bånn. Jeg vil hjem og sove. Ellers god tur til Learjet, ta masse bilder :lol:

Discus
21-04-2012, 07:44
Kom arbeidslyst og treng deg på....osv. osv. Her må det gjøres unna litt nøvedig jobbing på morgenkvisten.

Så får vi håpe Learjet ikke blir nedgradert til eco monkey fish-class - god tur!

Fnate
21-04-2012, 08:12
God morgen fra Lillestrøm. Litt jet-lag. Ble først grisetrøtt i 21-tiden igår og så våkner man ca 04:32 idag. Var en kort men sabla trivelig Fly&Øl for min del igår. Ser den ikke ble like kort for samtlige. :)

Elefanten spinner rundt seg selv og pakker det absolutt aller nødvendigste oppi sekken sin før han skal kjøre Flyvefisk til Korea med Oversheriffmesteren.

I efta skal man til opphavet og teste ut Piper Hiedseick & Pink Marc de Champagne truffles. Anbefalt av BA.

Ha en fin en!

dc-8-63
21-04-2012, 08:12
Her er man også i jobb - har vel ikke hatt noen fri weekender siden Januar - men man er jo konsulent på kontrakt ;-) Neste oppdrag fallt på plass i går - for et flyselskap denne gangen - et meget interessant prosjekt som vel er det første som går utenom CRS (Amadeus) nye tanker - nye ideer.

Discus
21-04-2012, 08:17
Neste oppdrag fallt på plass i går - for et flyselskap denne gangen ...

Kontraktsprogrammerer for et flyseskap, ja der kan man se, pilotkontraktene sprer om seg allerede :lol:

dc-8-63
21-04-2012, 08:49
Kontraktsprogrammerer for et flyseskap, ja der kan man se, pilotkontraktene sprer om seg allerede :lol:

....og ikke fortell gutta i Sophia Antipolis hva vi holder på med - og på skikkelig kontraktsvis er kunden "skjult" bak 3 nettverk med kontrakter ;) Oversikt her skal du motstand finne :p

FlyHi
21-04-2012, 08:52
Godmorgen fra Skåne.

Her har vi netop overstået en American Breakfast med pankakes, syrup etc.

Junior har haft en kompis til at overnatte, så der er allerede fuld gang i huset. Fruen tog mod CPH allerede 04.30, men hvad gør man ikke for at give SAS' charterkunder en god start på ferien.

Håber lidt på at junior skal på besøg hos sin kompis senere, så senior kan få et par timers fred på sofaen ;)

God dag til alle - specielt til de forumister, der skal til Seoul idag. Vi tager selv derud om halvanden uge, men rejser ikke nær så standsmæssigt - vi andre må jo nøjes med LH First ;)

Someone
21-04-2012, 09:07
Mornings fra Sandaker. Frokost er inntatt og jeg er klar for dagens gjøremål. Et stykk bil trenger å få på seg sine sommersko og Plantasjen må besøkes da mine tomatplanter vokser over alle proposjoner og holder på å velte. Min bedre halvdel skal i bursdag, så da blir det guttekveld med øl og whisky på meg. Ha en fin dag

Chriscross
21-04-2012, 09:45
God lørdag! Her i Bergen var det en liten en som syntes det passet å starte dagen 04.51. Satser på en formiddagslur for den lille snart og gode to timer med DN lørdag på pappa:-) Må bare få bestilt billett til Oslo først, men Widerøesiden vil tydeligvis ikke det samme som meg for øyeblikket.

kekker
21-04-2012, 09:57
God morgen fra Kløfta... Har ikke veldig lyst til å være her nå, men fem timer med kontorjobbing vil gjøre underverker for e-postboksen og samvittigheten..

God tur til Korea for dere som skal det!

Jeg drar tilbake til gamle student trakter i kveld og skal på Kaizers konsert, det kommer til å bli vakkert..

En god dag til dere alle!


For de av dere som har familie hjemme og reiser mye med jobb, her er en tjeneste som burde passet dere perfekt!


http://www.dagbladet.no/tegneserie/lunch/?1334959200&d=1

Commuter
21-04-2012, 11:06
God lørdag formiddag!

Takk for en hyggelig og kort fly&øl i går, var morsomt å omsider møte folkene bak nick'ene. Satser på at jeg neste gang har tid til å hive meg inn på hotell, slik at jeg også kan være med på å gjøre byen utrygg. På veien hjemover testet jeg for øvrig NFC igjen, og dere hadde helt rett. Det funket i sikkerhetskontroll, funket ikke i gate. Går dermed fremover.

På flyet hadde purser glemt å sjekke manifestet, og ville dermed ha peng for min cola. Hun ble så satt ut at hun unnskyldte tre ganger, ga meg en skriftlig beklagelse på en serviett, og stoppet meg på vei ut for å unnskylde en gang til. Fikk litt dårlig samvittighet for damen, det er ikke akkurat som om verden min kollapser for å måtte vise et kort.

Relativt fullstappet lørdag i dag, så det er bare å komme i gang. Her er det både innkjøp og oppussing på agendaen - gleder meg allerede.
Ha en flott lørdag videre!

LN-MOW
21-04-2012, 12:47
G'morgen, y'all ! Her ved radrarstasjon KGVL er det arbeidshelg og dermed tidlig opp. Levelig temperatur ute, men det er spådd litt drittvær etterhvert. Men det er greit.

Kaffe i koppen. køene er tømt, knekkebrød og gjetost er fortært.. Ikke mye gjetost igjen nå, og det er tomt for pulverpadder og sjokkis, så her lukter det Norgestur .. ser ut som 10. juni blir dagen.

God tur til Korea for oversheriffmester og elefnat! Håper ikke elefnaten havner i trøbbel - har hørt at han er glad i å trykke på knapper ...

Ståle
21-04-2012, 13:07
Mornings fra San Juan, den siste dagen her er i ferd med å komme i gang. Reisefølget fikk sånn plutselig lyst på en dukkert i sjøen og fant ut av at de skulle spørre meg..og der røk nattesøvnen gitt. Formen er på topp igjen etter gårsdagens besøk på Bacardifabrikken som inkluderte gratis drinker. :p

I kveld settes kursen mot Europa, sakte men sikkert med Serenade of the Seas ;)

Ønsker Fnate en god tur med reisefølget, og ha en fin dag til dere andre!

Martin
21-04-2012, 15:24
God lørdag fra Maura.

Ikke mye på tapeten i dag, annet enn at jeg har fått i meg frokost for litt siden, samt booket noen flighter. Widebodyflighter, faktisk.

God lørdag ønskes :)

jcnorway
21-04-2012, 15:56
God lørdag fra Oslo sentrum.

En liten tur rundt i diverse butikker for å se etter belysning til ny kåk. Ble litt klokere men ble kun med titting foreløpig. Ramlet innom Elkjøp og forsvant derfra med en kaffetrakter. Ikke noe sånt Nespressogreier på denne karen. God gammeldags kaffe får duge inntil videre ;)
31781

Ha en fin lørdag!

Bizflyer
21-04-2012, 16:05
God lørdagseftermiddag fra det Sørlandske!

Her sitter man og glaner på fotballkamp på glaneboksen. Sandefjord-Start. Foreløpig 1-1, men man får da håpe at det blir høyere tall på bortesiden. Helst høyere enn på hjemmesiden, bare sånn for å understreke det.

Ble litt fuktig i går kveld kjenner jeg. Fant en del tomme flasker på kjøkkenet i dag morges. Satser på at de ikke var fulle da jeg startet, hehe.

Nå venter en tur ut for å fikse en del småting samt handle litt. Så er det jobbing i kveld. El Classico står på sendeplanen, så da blir det vel fullt hus!

Fortsatt god helg!

BF:cool2

AirbusTrond
21-04-2012, 16:32
Ramlet innom Elkjøp og forsvant derfra med en kaffetrakter. Ikke noe sånt Nespressogreier på denne karen. God gammeldags kaffe får duge inntil videre ;)
31781



Det ene utelukker ikke det andre :). Her er både Moccamaster, Nespresso og presskanne i bruk.

God dag fra Gamlebyen. 2,5 timers dugnad får holde for en gammel mann (eldste som møtte opp!). Nå skal resten av kvelden bestå av steike en reinsdyrfilet, lage hviltløks-persillerotkrem og trekke opp en flaske Barolo som jeg ble lurt til å kjøpe på CPH. Ifølge DN skal det være et av de dårligse kjøpene man kan gjøre skattefritt. Men men, det er 14,5 prosent i den, åkke som. :spin

God lørdag!

sirpjalle
21-04-2012, 17:44
God aften fra Stavanger.

Da er dagens oppgaver unnagjort, og et forumedlem er avlevert på SVG og sendt retning KL. Oksegryte står på komfyren og skal putre noen timer til, før den skal fortæres når middagsgjester ankommer residencen.

Fin lørdag ønskes dere alle. :)