PDA

View Full Version : God Onsdag morgen

dc-8-63
22-09-2004, 05:39
......det lir mot kveld i vest, en nydelig sol nedgang i vest over Vancouver Island....naa naar det har moerknet ser jeg lysene i fra flyene paa inn for landing paa Vancouver International Airport.....med en god kikkert kan jeg ogsaa se flytype.....

ha en god onsdag.....og kanskje kommer Ck jr i dag

LN-MOW
22-09-2004, 06:30
En DC9 av eldre modell seilte over meg paa vei mot Boeing Field da jeg luftet hunden i sted ... saa ut som en -10 eller -20 ... vakkert og et sus av fortid.

Apropos vakkert ... vakker solnedgang, vakker dag og et godt jobbintervju hvor jeg allerede er lovet avansement til neste runde. Ikke daarlig for en temmelig avansert sjefsjobb innen brannsikringssystemer - hvor jeg har null bransjeerfaring! Men det er mine andre egenskaper som er interessante, det gjorde de helt klart.
Gaar dette i boks, dobler jeg loenna, saa krysse fingre, krysse fingre!

LN-MOW
22-09-2004, 06:33
Originally posted by LN-MOW

En DC9 av eldre modell seilte over meg paa vei mot Boeing Field da jeg luftet hunden i sted ... saa ut som en -10 eller -20 ... vakkert og et sus av fortid.

.. og litt forskning brakte foelgende info:

Airline Airborne Express
Flight Number 247
Departure City (Airport) Portland, OR (PDX)
Departure Time 09/21/2004 06:25 PM
Arrival City (Airport) Seattle, WA (BFI)
Arrival Time 09/21/2004 06:48 PM
Remaining Flight Time 00:00
Aircraft Type Douglas DC-9 Stage 3
Current Altitude 0 feet
Current Groundspeed 0 mph
Flight Status Arrived

Da var det trolig en -30.

Ludde
22-09-2004, 07:05
En god morgon härifrån också.
Då var det med SAS till CPH idag tur/retur och sedan LHR med AY på torsdag efter jobbet.
Få se om man hinner klemma in ett foto eller flere.

Mvh Ludde:zzz

CK
22-09-2004, 07:17
Glad onsdag morgen! Før EB!!! Om 45 minutter er det avreise mot Bærum Sykehus for å sjekke at arvingen der inne har det bra, og om det blir aktuelt å fremskynde prosessen. Jeg har ingen store forhåpninger om å bli pappa i dag heller - dette kan ta opptil én uke til. Vente-vente-vente - men denne gangen tar jeg med meg flyblad på sykehuset!;)

EB
22-09-2004, 07:28
WOW... Slått av CK.... Men så har han fått naturlig hjelp av "fremtiden"... Her etter kan det bli vanskelig - det blir vel god morgen hilsner fra CK ved mating på natterstid...

I dag blir det nok møter før jeg avslutter dagen som barnevakt... Onkel trår til igjen. Ha en bedre onsdag!

Savipix
22-09-2004, 08:15
Bonjour!

Här nere ligger molen lågt över landet utan någon förbättring i sikte. Blir nog att dra med sig paraplyet idag. Låång dag på universitetet idag ser det ut som. Jag har grupparbete med ett gäng fransmän och det brukar INTE gå fort.

Ha en fortsatt fin dag och hoppas att vi hör babyskrik snart.

Utflyttet
22-09-2004, 08:40
morn morn... i dag var det et slit å komme seg ut av sengen. Denne uken er et helvete generelt, en kunde har fått seg koselig ISO-sertifisering og en eller anenn sjef har funnet hauger av prosjekter som må endres dokumentasjon på... like før jeg må stille i kort skjørt, jeg er jo mer skribent og sekretær enn IT-pode... :)

Bare tre dager igjen.

Martin
22-09-2004, 09:09
Originally posted by CK

Glad onsdag morgen! Før EB!!! Om 45 minutter er det avreise mot Bærum Sykehus for å sjekke at arvingen der inne har det bra, og om det blir aktuelt å fremskynde prosessen. Jeg har ingen store forhåpninger om å bli pappa i dag heller - dette kan ta opptil én uke til. Vente-vente-vente - men denne gangen tar jeg med meg flyblad på sykehuset!;)

Hmmm. Holder en knapp på fredag 24, min 21-årsdag. Hadde vært gøy...

Ellers en god morgen til alle :)

sail4fun
22-09-2004, 09:54
God morgen fra Asker, fint med en fresh start i nytt forum.

For litt faglig og sosial input til hjemmekontor tilværelsen avsluttes dagen med faglig input på Ullevaal Business Class [og jeg kan garanterer at et ikke gjelder fobball]

/Geir

The Ticketor
22-09-2004, 11:11
LM-MOW, skal du ut av bransjen? Selv "kjemper" jeg for å holde meg inne, men selv jeg har forstått at det finnes et liv utenfor luftfarten. ;)

FBU 4EVER
22-09-2004, 11:42
God morgen fra "gutten i Røyken",alle sammen!
Heldigvis var det ingen som hadde snappet nick'et mitt i forb. med overgangen til et kjent og kjært format på forumet.Dog måtte jeg avgi utropstegnet.

Jeg vil ha tilbake avataren min! Hjelp meg,EB!:)

EB
22-09-2004, 11:48
Skal se at det går i orden... Har du fortsatt den jeg sendte deg?

FBU 4EVER
22-09-2004, 12:07
Originally posted by EB

Skal se at det går i orden... Har du fortsatt den jeg sendte deg?

Jepp! Har'n fremdeles.

EB
22-09-2004, 12:56
Da går du på "myhome" så "avatar settings" dobbelklikker på "browse" og jeg regner med at EB2 eller hva nå vi klate den kommer opp som valg. Så klikk på "add this avatar..." Da skulle Alfa`n være på plass...

Kommer du på italiensk dag i Bogstadveien på lørdag?

Falcon
22-09-2004, 13:01
"eb2.gif" ;)

EB
22-09-2004, 13:01
Ja du hva du ikke vet.... Selv har jeg også stor sans for avataren din Falcon!!!

CK
22-09-2004, 13:11
når EB gir teknisk support, DA har verden virkelig godt langt!:)

EB
22-09-2004, 13:14
Ikke så rent lite stolt....må være på grunn av min ufrivillige tilværelse som halvblind!!!

Farmer
22-09-2004, 13:36
Rakk ikke morgenhilsen i dag.. Sen ankomst i NCE i går kveld å rett ut på en bedre middag som varte til leeenge over midnatt. Har nettop begått et foredrag for en hel haug med hotellfolk og skal nå nyte middelhavsluft på en ettermiddagsbåtur/lunsj før flyet med LH går tilbake til fedrelandet kl 1905. CK, stå nå bare på som fødselshjelp . Lenge til du når meg igjen..:)

CK
22-09-2004, 14:13
Originally posted by FarmerLenge til du når meg igjen..:)
hehe, jeg har INGEN planer om dét... riktignok bor jeg på landet, men jeg har ingen egen gård jeg må skaffe billig arbeidskraft til..

The Ticketor
22-09-2004, 14:21
Men 5000 byte er ikke mye! Min ligger på nesten det dobbelte. Hilfe! :(

LN-MOW
22-09-2004, 14:55
Originally posted by The Ticketor

LM-MOW, skal du ut av bransjen? Selv "kjemper" jeg for å holde meg inne, men selv jeg har forstått at det finnes et liv utenfor luftfarten. ;)

Det paastaas saa - og jeg tror det er paa tide aa finne ut om det stemmer. Har vaert utsatt for nok layoffs naa.

FBU 4EVER
22-09-2004, 17:06
Originally posted by EB

Da går du på "myhome" så "avatar settings" dobbelklikker på "browse" og jeg regner med at EB2 eller hva nå vi klate den kommer opp som valg. Så klikk på "add this avatar..." Da skulle Alfa`n være på plass...

Kommer du på italiensk dag i Bogstadveien på lørdag?

Njet! Funkar inte! Får bare opp søkeboks for "mine dokumenter" og der er'n ikke.Søkte gjennom en del andre steder ogsåMå ha en URL.

Jeg kommer sannsynligvis på Italiensk dag,men blir det pent vær så har vi planer om en tur til Tusenfryd før de stenger for sesongen.

Shark-41
22-09-2004, 17:09
God dag fra London.

Skal selv ha "italiensk" i dag, hjemmelaget pasta, men jeg drikker ikke vin, saa def faar bli en flaske 'San Pellegrino' foer jeg drar i modellklubben for aa bygge samens med "gutta":D

CK
22-09-2004, 17:25
FBU 4EVER: Legg inn denne URL http://www.scanair-forum.net/forums/avatars/EB.gif Så skal det nok gå

EB
22-09-2004, 17:28
CK er m.a.o. en skapitaliener han også....

Blubird
22-09-2004, 18:22
Voldsomt med aktivitet på forumet idag, ny layout har tydeligvis engasjert skrive-karlen i folket?

EB
22-09-2004, 23:23
Kjempegøy!!! Nå er det like før jeg går og legger meg...Har sittet barnevakt for to gutter på 5 og 8 - gjort lekser og lest Harry Potter til den store gullmedaljen! Natta...

FBU 4EVER
23-09-2004, 11:18
Originally posted by CK

FBU 4EVER: Legg inn denne URL http://www.scanair-forum.net/forums/avatars/EB.gif Så skal det nok gå

Yessss! Der satt den!:D

EB
23-09-2004, 11:45
Grattis... Selv er jeg glad for høsten slik at jeg også kan bruke min nye KARN-fleece!!!