View Full Version : God morgen fra gullstua på OSL
God morgen fra gullstua på OSL. Idag går turen til LHR ifm med jobb. Hjem igjen på fredag, før det bærer til CDG på lørdag.
I dag er det ingen omveier via VIE, FRA e.l. Uheldivis :(
Ønsker dere en flott dag.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
God morgen fra Torp. Sitter og venter på boarding WF480 til Trondheim, men Widerøe sliter visst med teknisk. Ny info om 5 minutter :)
Ha en god dag! :)
sirpjalle
11-04-2012, 07:23
God morgen fra Forus!
Da var man kommet seg på plass etter å ha avlevert Caramellen på service hos Møller Bil, så får man se om man bruker en uke til på å sette inn en ny dør :drunk:
Ellers, er ikke dagen riktig så bra, så da er det å brette opp ermene og sette i gang med dagens oppgaver. Dagen/kvelden avsluttes med å være flyttehjelp for en kompis som har fått seg en ny leilighet.
Ha en fin en forumister! :)
Mornings fra Oslo. Grått i dag også, men regnet har gitt seg. En spinningøkt, som ikke frister, er planen i kveld. Deretter må resten av terrassemøblene som ble innkjøpt i går monteres. Ha en fin dag
Godmorgen fra et gråt Malmö. Tror det bliver en ekstra fridag idag, hvor noget af tiden skal gå med at planlægge sommerens rejse til Florida.
En uge er planlagt i Disney World og så skal der planlægges hvad vi ellers skal opleve. Key West og Everglades er på programmet, men ellers ikke noget planlagt.
Hotel ved Disney er dobbeltbooket - så må vi beslutte senere hvad vi vælger. Hilton Lake Buena Vista til 1.100 for 7 dage (incl BF og WiFi via fake-Gold) og Marriotts Fairfield Inn & Suites til imponerende 335 USD incl tax for en uge - inkl BF, Wifi og parkering.
Mere planlægning følger...
Der blev igår booket DMZ-tur til det forestående Seoul-besøg.
God dag til alle..
Mornings, som det blir nevnt litt lengre oppover er været i hovedstaden det vi trygt kan kalle mye bedre enn gårsdagen når det var paraplyplikt. Er i full gang med å unnagjøre noen private ærend før man skal ofre seg for arbeidsgiver som vanlig..
Fire fulle dager til på kontoret før ny tur til US, det er bra å ha i bakhodet! Ha en fin dag :)
Go morn fra bartebyen, som kan skilte med overskyet og 4,5 grader :)
Fortsatt mye å sette seg inn i om dagen så det blir å få brukt litt hjernekapasitet idag også.
Ellers er det fint lite planlagt idag :) :)
Ønsker alle en strålende dag :D :D :D
God morgen fra Kløfta, vår været har er fortsatt ikke å se, men det regner i allefall ikke, det må være å annse som en start!
Så får vi ta det videre derfra..
Denne (http://www.finn.no/finn/job/fulltime/object?finnkode=34020156) stillingsannonsen må jeg si jeg lo godt av i går, sprek annonse fra et konsern som har mange jern i ilden.
Legg særlig merke til den siste biten av annonsen. :D
Ha en god dag godt folk!
God morgen fra Lillestrøm. Har ikke tittet ut vinduet enda, men været er vel omtrent sånn: "GUGGE".
Om litt legges nesa mot OSL, der BA763 skal ta meg og elefanten via LHR til HKG. 5 timer lay-over på LHR skulle sørge for at man får utforsket varebeholdningen i kantina.
Elefanten satser på en twin-aisle A320 over til LHR, samt at han skal få en mengde rene faktadiskusjoner underveis.
Ha en særdeles oppløftende dag alle sammen.
God morgen fra Pilestredet. I dag kom den dagen jeg aldri hadde håpet skulle komme, men den kom allikevel. Hint: Visdomstenner og tannlegebesøk. Skal dit 13:45 og satser på at hele greia går bra og ingen av skrekkhistoriene slår til så håper jeg er fin iallefall til helga. Noe sier meg likevel at bedøvelsessprøyta er det verste og det har jeg overlevd flere ganger før så da overlever jeg vel denne gangen også. Ha en bedre dag godtfolk!
FlyboyKarsten
11-04-2012, 09:21
God morgen fra Stavanger. Ligger sykt noe som er veldig kjipt i mening, ligger og hoster herker tett i pappen og feber. Dagen ser jo strålende ut så håper jeg blir frisk snart ha en bra dag forumister :)
God dag fra Starum. Grå skyer henger over Mjøsa, og jeg har akkurat begynt på et 2-ukers kurs på statens retning. Håper det er verdt det... :cool:
God morgen fra Bergstaden! Overskyet og +3, altså tilbake til april-normalen.
Siste vakt før det bærs på DM-tur til Seoul og Tokyo med LH og LX, gledes!
God morgen fra Pilestredet. I dag kom den dagen jeg aldri hadde håpet skulle komme, men den kom allikevel. Hint: Visdomstenner og tannlegebesøk. Skal dit 13:45 og satser på at hele greia går bra og ingen av skrekkhistoriene slår til så håper jeg er fin iallefall til helga. Noe sier meg likevel at bedøvelsessprøyta er det verste og det har jeg overlevd flere ganger før så da overlever jeg vel denne gangen også. Ha en bedre dag godtfolk!
Beklager å måtte skuffe, men dagen ETTER operasjon er nok det verste ;( Lykke til!
Redd for at du kan gå på en smell der, ei veninne tok likesågodt begge visdomstenna i underkjeven og hatt et hakeparti som Arnold og Dolfern hadde missunt henne i noen dager. Ganske festlig å se på, ikke fullt så festlig for eieren av hakepartiet.. Ble mye suppe, siden det tydeligvis ikke er så lett å tygge der tennene en gang satt..
Dagens tips er å holde seg unna tomat ei stund!
God morgen!
Det skal jobbes i gråværet, likesågreit egentlig, men skulle gjerne hatt litt tid til pakking siden det blir sent både idag og imorgen!
KL1148 er satt opp med 739 på Fredag, håper det holder seg så kan jeg krysse av for den siste i rekken og dermed har man flydd hele rekka.
Ha en strålande dag.
God dag fra Lillestrøm...litt snufsete etter å ha gått tur i regnet i går. Sliter fortsatt med jetlag.. Thomas, har du -100 også ? :rolleyes:
Twin Otter
11-04-2012, 10:40
God morgen fra Stavanger. Jeg synes det er veldig greit at påskehelga ble etterfulgt av en uke med kveldsvakter. Passer godt når man trives under dyna til sånn ut på dagen. Nå blir det bytur med frisørbesøk og lunsj før man fortsetter arbeidsuka på Forus. Ha en fortsatt fin dag forumister!
Bizflyer
11-04-2012, 13:45
God ettermiddag fra Park Hotel på Åland!
Hadde en fin retro tur med MS Mariella over fra Stockholm i går kveld.
I dag og i morgen er det møter og presentasjoner før turen går hjem i morgen luftveien via HEL og CPH. Tror det skal bli fint med en liten siesta nå.
BF:cool2
AirbusTrond
11-04-2012, 13:47
God dag fra Gamlebyen. Her skal det snart ettermiddagsjobbes hjemmefra. Fikk bestilt meg en tur til Bucuresti i juni hos Widerøe. Ikke så lett å få billetter den veien til greie priser, men det ble SAS til BRU og så Tarom videre. Hjemreisen tipper jeg Kjos får fikse - fra Varna. Dermed blir det Balkan-tur på meg igjen, men denne gangen også litt Dracula-stemning.
God tirs... onsdag, var det visst, allerede!