PDA

View Full Version : Foerste dagen vellykket saa langt...


dc-8-63
21-09-2004, 23:50
...det nye forumet med de nye nerdene i cockpit ser ut til aa fungere svaert saa bra. Jeg har hatt noen problemer med aa komme inn, spesiellt ved 18 tiden Berlin tid var forumet ustabilt i 10-15 minutter. Det ser ut som om det var noen problemer hos vaar leverandoer. Vi har ikke hatt noe problemer med registrering, og de nye medlemmene har en etter en faatt sine Avatarer paa plass.

Vi er ikke stoerst, ei heller best....men vi har det morro og det skal vi fortsette med. Som Database ansvarlig for dette forumet, legger jeg opp til rutiner etc. som soerger for at vi er tilgjengelige fremfor fancy loesninger med blunkede 73 pt skrift i falmet rosa...

:)

LN-KGL
21-09-2004, 23:55
Jeg synes du gjør en steikje bra jobb fra der vest Finn Erik. Har prøvd meg på en liten trip-rapport med masse linkede bilde - og det går glimrende

Keep up the good work

dc-8-63
22-09-2004, 00:00
Jeg maa vaere helt aerlig....saa langt er Det BU662 som i fra Berlin som skal ha all aeren.....vi diskuterte oppsettet i gaar, og mens jeg sov kom det hele paa plass.....

Men naar det er sagt har vi et godt team, som ogsaa pga tidsforskjellene kan utfylle hevrandre godt, og holde forumet opp til gled e for dere..

Jeg kan garantere at vi kommer til aa begaa feil, men skal gjoere vaart ytterste for aa unngaa aa gjoere samme feil gang etter gang...altsaa laere av vaare feil.....

LN-SEK
22-09-2004, 00:15
Kjempebra jobb! Endelig er vi tilbake i "folden"