View Full Version : God langfredag morgen
God langfredag morgen fra Bærum. To timer igjen av nattevakt før det bærer hjemover til senga, og det behøves vel ikke hjernen til en rakettforsker for å forstå at det er en laaaang økt med soving som står på timeplanen denne langfredagen.
Som en oppkvikkende start på dagen legger jeg ved en link til et filmklipp som kan belyse Hitler har samme pasjon for LH First Class, og et tilsvarende syn på Ryanair som mange av flypraterne her har... Men likhetene stopper vel også der.
http://www.youtube.com/watch?v=Z0rxASx1SxY
Forumister, om dagen skal tilbringes på ski, arbeid, i senga, på en barkrakk eller i fly, ha en fortreffelig langfredag!
Twin Otter
06-04-2012, 07:38
God morgen fra Forus. Siste vakta nå før påskehelga starter for min del. Blir vel en rolig dag kan jeg tenke meg. Ser ellers frem til noen dager fri som skal tilbringes sammen med min kjære som har vært ute og reist i en uke. Veldig gode muligheter for at det blir noen dager på hytta. Først blir det roadtrip til Karmøy...
Mornings fra Beitostølen. Her begynner resten av hytta og våkne til liv, så da blir det vel snart frokost. Ut på tur idag også, før det blir mer god mat og drikke i kveld. Gleder meg alt til lammecarreen. Ha en fin dag
God morgen fra Hilton Munich City. Her regner det, så planene om å "se seg litt rundt i Munchen" utgår. Tre timer til jeg må sjekke ut av hotellet, så tror jeg det blir en lunsj et sted jeg vet om, før avreise videre herfra i ettermiddag.
God langfredag ønskes :)
sirpjalle
06-04-2012, 10:24
God morgen godtfolk.
Påskeferien nytes til det fulle på hytta, litt schlappings før det er å komme seg i gang med litt utetjeneste. Et skår i gleden er at det er tomt for T i GT. Dårlig planlegging kalles vel det. :angry: Men man overlever vel.
Ha en fortsatt fin en forumister :)
Commuter
06-04-2012, 10:41
God morgen!
Her er det sol igjen etter en dag med betydelig nedbør. Det ser til og med ut som temperaturen er anstendig, så i dag blir det fjelltur med litt godsaker i sekkene.
Ha en strålende langfredag folkens.
Morn, oppdaget akkurat til et overraskende vær utendørs med snø og sluddd om i om og på toppen av det hele så melder VG Nett at vinteren gjør comeback..nuvel, bare den hadde ventet 12 dager så ville det vært betydelig bedre!
Blir en rolig start på dagen foran maskina før turen går til gode venner for litt festligheter utover kvelden..ha en fin dag! :)
God morgen fra Hilton Munich City. Her regner det, så planene om å "se seg litt rundt i Munchen" utgår. Tre timer til jeg må sjekke ut av hotellet, så tror jeg det blir en lunsj et sted jeg vet om, før avreise videre herfra i ettermiddag.
God langfredag ønskes :)
Det regner ikke inne i Deutsche Museum. Spesielt ikke ved siden av ME262'en. Den er SÅ FET!!!
Lang godfredag fra Lillestrøm. Idag bærer det en tur inn til Tigerstaden med noen kompiser, så får vi se om det er noen steder åpne for grevling og fludium.
Splitt og hersk, kamerater!!!
AirbusTrond
06-04-2012, 13:58
God dag fra Ytre Møre. Her er det snøbyger, men så brått sol. Naboen har vært innom med en hvitløk, så da blir det skikkelig auberginekaviar til de grillede klippfisken. God lang fredag !
Bizflyer
06-04-2012, 14:13
God midt på dagen fra Krsand!
Her er det grått ute, men ikke snø iallefall. Tempen er på plussiden. Har ikke tenkt meg så mye ut i dag uansett. Dog skal jeg jobbe i kveld. Og det er jo greit med 100% overtid.
Ellers skjer det ikke så mye her!
Fortsatt glad påsk!
BF:cool2
God dag fra Møre og Romsdal. Fin skitur har jeg allerede hatt, men smørte meg bort til å begynne med. Hadde satsa på sol for det var det da jeg gikk, men så ble det snøbyger og det kladda som bare pokker. Frem med isskrapa og ny smøring og ting ble litt bedre. Ellers er det skiftende vær, snøbyger i det ene øyeblikket og fint vær i det andre. Blæh. Hjemreise i morra for å nyte de siste dagene av påska hjemme.
God morgen fra San Fransisco.. Topp vær men kaldt.. UA 900 til FRA i dag. Har våre favorittseter ( ikke 21:wow:) på 744, men ser at fireseteren på rad 24 er forsatt ledig for fruen...hun elsker å sove...
G'morgen ja... Her er akkurat Reading-Leeds over, så det er på tide å begynne dagens beiseøkt. Har litt aggresjon å slippe ut....
Småsurt i dag .. må faktisk ha genser her jeg sitter. En stund siden sist....
God kveld fra bartebyen.
Litjen er akkurat lagt,far har åpnet en god øl og bare nyter.Newcastle slo Swansea 2-0 og rykker fra i kampen om 4.plassen.
Herlige dag dettan.... :D :D :D
Ha ein framifrå kveld :up: