PDA

View Full Version : God morgen og helg fra DXB.


SudCaravelle
05-04-2012, 06:58
God morgen fra sandkassen. Da er man på kontoret og nipper til en Nespresso mens man kikker ned på palmen hvor russerene boltrer seg.

26 grader i dag tidlig, men tror avklimatiseringen er på vei så det ble ikke noen klistrende skjorte på vei inn i bilen.

I dag er det full rulle (som vanlig) så er det helg her nede da fredag er helligdag.

Jaggu er ikke søndag også en komplimentær feriedag for oss vestlige så det blir litt påskestemmning ;) Kvikklunsj og appelsiner på stranden i morgen med jentene som allerede stortrives.

God helg!

Hickok
05-04-2012, 07:33
God morgen fra Bergen. Snart tid for å komme seg tilbake til BGO, London Calling.

4 dager med øl og fotball er i grunnen helt OK. Legger opp til to kamper, men ser det an etter dagsformen.

God påske til alle i øst og vest!

Twin Otter
05-04-2012, 08:06
God morgen fra Forus.

Selv om det er påske er det noen som må jobbe. Men det blir heldigvis godt betalt i dag og i morgen så jeg skal ikke klage. I tillegg kommer kona mi hjem etter en uke på tur i morgen! Selv om det er deilig å være alene så skal det bli sabla godt å få hun hjem også.

Someone
05-04-2012, 10:28
Mornings fra Beitostølen. Startet dagen med en liten Jaeger før frokosr for helsen. Ut på ski etterpå, før det venter mer mat og drikke i kveld. Ha en fin dag

LN-FHU
05-04-2012, 10:31
Mornings fra bartebyen.
Litt indretjeneste idag,deretter Stjørdal og middag til opphavet.

Ønsker alle en strålende skjærtorsdag :) :) :)

Ståle
05-04-2012, 11:19
God morgen, vekkerklokken ble stilt idag for et aldrig så lite privat fotooppdrag langs 1435mm..undrer også på å ta en kjapp tur ned til Fredrikstad for å kikke på det velkjente modelljernbaneanlegget jeg har utsatt så lenge å besøke men vi får sjå..

Ha en fin dag!

sirpjalle
05-04-2012, 11:20
God morgen.

Stille og rolig morgen på hytta, iPad og en god kopp kaffe. Rimelig grei start på dagen. Litt mer schlæppings, så er det på tide å begynne med snekring.

Ha en fin en forumister :)

ENGM 911
05-04-2012, 11:39
God formiddag fra Oslo. Her blir det nok ingen Jaeger og skigåing. Vårs gutta skær på ærbe i hele påsken. Gjør egentlig ikke så mye, kommer inn litt $$$ disse dagene. Da er det bare å ønske dere en god dag rundt om.

Bizflyer
05-04-2012, 12:24
God formiddag fra Krsand!
Her er det grått i dag og noen få varmegrader.
Beinet er kanskje litt bedre, så jeg håper å være restituert snart. Men det legger dog begrensninger i forhold til hvor langt man kan bevege seg til fots. Men litt dovenskap i påsken skal man kanskje bare være glad for?

Ingen store planer for dagen. Må en tur nedom kontoret for å fikse noe som jeg glemte i går.

Forøvrig ser jeg at Singapore Airlines flyr sin siste tur i morgen med B747. Kanskje passende å gjøre dette på en Langfredag?

Fortsatt glad påsk, folks!

BF:cool2

Fnate
05-04-2012, 13:17
God morgen fra nye FS i London. Har nettopp inntatt en frukost de skulle ha 40 GBP for... Note to self; les priser i menyen. Snart skal det handles litt før man treffer noen forummedlemmer på kakefest på LHR. Satser på twin aisle fly hjem.

Dette er første påsken på 10 år der jeg ikke er på fjellet, så man kjenner abstinensen.

Fortsatt god påske, alle sammen.

Martin
05-04-2012, 13:20
God dag fra kantina i Newcastle. Colaen smakte cola her også. Straks klar for avgang til LHR og kakefest.

LN-FHU
05-04-2012, 14:16
God dag fra kantina i Newcastle. Colaen smakte cola her også. Straks klar for avgang til LHR og kakefest.

You fix bilder from møtet..... :)

LN-MOW
05-04-2012, 15:08
Lillebjørn og Elefnat med sjoko-muffins med fyll - her lukter det skikkelig haraball! Flyverelgen snøfter misunnelig fra hjørnet sitt.

God morgen, ja! Her i Sørstatene hygger man seg med kaffe og DN Påske på terassen. Ingen store planer for dagen annet enn å spre litt insektdreper rundt huset.

jcnorway
05-04-2012, 15:08
God morgen fra superkantina på LHR.

Tar en lett champagnelunsj før resten av toppmøtedelegatene ramler inn en etter en her ;) Fri flyt av champis og god påskestmning.

Ha en fin Skjærtorsdag!

Twin Otter
05-04-2012, 15:31
Lillebjørn og Elefnat med sjoko-muffins med fyll - her lukter det skikkelig haraball! Flyverelgen snøfter misunnelig fra hjørnet sitt.

God morgen, ja! Her i Sørstatene hygger man seg med kaffe og DN Påske på terassen. Ingen store planer for dagen annet enn å spre litt insektdreper rundt huset.

Papirutgaven av DN Påske som kommer ut på Påskeaften ble observert i en matbutikk i Stavanger for to dager siden. Snakk om ferske nyheter....

Someone
05-04-2012, 15:34
Papirutgaven av DN Påske som kommer ut på Påskeaften ble observert i en matbutikk i Stavanger for to dager siden. Snakk om ferske nyheter....

DN Påske (Påskeaftenutgaven) har kommet ut på onsdagen i påskeuken så lenge jeg har vært jevnlig leser av DN ;)

Twin Otter
05-04-2012, 15:36
DN Påske (Påskeaftenutgaven) har kommet ut på onsdagen i påskeuken så lenge jeg har vært jevnlig leser av DN ;)

Aha, da så. Likevel. Er man på jakt etter ferske finansnyheter midt i påsken bør man styre unna den. Men hvis man er jakt på mer reportasjer og sånn så, hvorfor ikke?

LN-MOW
05-04-2012, 16:11
Det er det generelle lesestoffet som gjør at jeg innimellom kjøper DN i helgen. Mange interessante reportasjer.

Martin
05-04-2012, 16:21
Bak-kulissene-bilde fra toppmøtet.


http://i7.photobucket.com/albums/y271/martin_foss/th_7186ba87.jpg (http://s7.photobucket.com/albums/y271/martin_foss/?action=view&current=7186ba87.jpg)

Bizflyer
05-04-2012, 16:27
Bak-kulissene-bilde fra toppmøtet.


http://i7.photobucket.com/albums/y271/martin_foss/th_7186ba87.jpg (http://s7.photobucket.com/albums/y271/martin_foss/?action=view&current=7186ba87.jpg)

Unger på tur? Med seg kosebamsene sine!
Er det rart jeg drikker??:drunk:

BF:colgate:

Hypern
05-04-2012, 16:39
God skjærtorsdag fra Møre og Romsdal, litt bedre vær nå enn de siste dagene. Fikk nå tatt meg en skitur i går. Dagens hermetiske nyheter er kjøpt fra lokale bensinstasjonen (Dagbladet sin redaksjon avsluttet 2 april, VG sin redaksjon avsluttet i går kl 18:00) Veldig stille på veiene i dag, ikke så mye tungtrafikk som det vanligvis kjøres her i fylket. Selv transportbransjen må ha litt fri de også.

Tommy777
05-04-2012, 17:29
Unger på tur? Med seg kosebamsene sine!
Er det rart jeg drikker??:drunk:

BF:colgate:

Nei, slett ikke! ;). Tipper at melketennene dine også forsvant for lenge siden. ;)

God morgen fra en stuffed animal fri atmosfære i Chicago :D Været er glimrende og baseballsesongen er i gang.

Sent hjem fra en lang dag i Colorado Springs med tidlig telefonkonferanse på morran betyr mye kaffe på gang.

I dag har man endelig time hos en skikkelig ryggspesialist. Selv om man har blitt bedre med PT den siste måneden, håper jeg han finner en løsning på problemene jeg har hatt.

Har også bestemt at vi shutter ned Chicagokontoret kl 1200 i dag og melder påske. Fri i morgen.

SQ 777
05-04-2012, 17:42
God morgen fra San Fransisco. Pent kjølig vær... Hjem i morgen.. Ole B hilser sine kompiser på LHR...

Henshaw
05-04-2012, 19:10
God kveld fra Vierli. Ble to-sifret antall km på ski idag og man holdt lett avstanden til resten av familien og godt er da det. Snart litt Sauna som nok blir etterfulgt av litt pils. Hardt liv dette.

Bizflyer
05-04-2012, 19:50
Da har man fått bestilt seg billetter til neste uke. Ett nytt flyselskap og 2 nye flytyper. Det i tillegg til en drøss bonuspoeng, gjør det til en ganske så grei uke håper jeg!

BF:fly

SQ 777
05-04-2012, 19:53
Og det er, Biz ? ;)

Tommy777
05-04-2012, 19:56
Og det er, Biz ? ;)

Ikke din våte drøm om rad 21 bak i en 757 ;)

Bizflyer
05-04-2012, 20:18
Og det er, Biz ? ;)

Ikke mer spennende enn NextJet i Saab340 og en BlåEin 717

BF:fly

learjet
05-04-2012, 20:34
God kveld fra Nittedal

Her har påske roen senket seg over familien. Tråkket avgårde for en liten skogstur i formiddag, men måtte snu pga tykt islag på skogsveien. Litt kjølig var det også, men veldig deilig. Første påsken på mange år familien er samlet og jeg ikke jobber.

Vel, det blir litt web training som må gjøres klart før jeg skal på tur til Korea om to uker.
Fikk beskjed før påsken om reiserute og det legges opp til at jeg får to nye flytyper.
Nedover blir det å fly den lett eksotiske 747-400F og hjemover ser det ut som det blir vpr egen 380 til FRA. Gleder meg :)

Ønsker alle en fortsatt god skjærtorsdag

S

Twin Otter
05-04-2012, 20:37
God kveld fra Nittedal

Nedover blir det å fly den lett eksotiske 747-400F og hjemover ser det ut som det blir vpr egen 380 til FRA. Gleder meg :)

Ønsker alle en fortsatt god skjærtorsdag

S

Håper på en liten trip-rapport. Ikke hver dag man får fly en frakte-jumbo.