View Full Version : God mandag
Chriscross
02-04-2012, 04:10
God dag fra Seoul. Sov glatt over frokost i dag. Ble en kaffe og Twix istedet. Nå skal byen utforskes.
Noen som vet om tax-refound funker her borte?
God morgen fra Flybussekspressen. Rundt null grader gjorde at 5 minutter på holdeplassen fikk meg ut av komaen.
Virker som hele Norge har tatt med bagasjen sin også, så blir spennende å se om vi holder rutetiden.
En god dag ønskes alle sammen. :)
sirpjalle
02-04-2012, 06:51
God morgen fra Forus!
Nei vet du hva, kaldt og guffent i dag gitt. Så at det kom noe snø i går kveld, men tolket det mer som en aprisnarr fra værgudene....
Glatt ute er det og i dag, fikk en liten bråbrems da han som lå foran meg fikk panikk (?) på E39. Var ikke mye friksjon i den nedbremsingen gitt.
Nuvel, nå er man her og dagen kan begynne. Ha en fin en forumister! :)
God morgen fra Narvik. Et strålende påskevær her i dag, med -7 og skyfritt. 3 dager igjen nå, så er det påske. En aldri så liten milepel blir det også, da de første ferdige flatene i prosjektet støpes i morgen. Det blir bra!
Mornings fra Oslo S, flott å se at ordet "påskeferie" er ukjent for flere enn meg! Nuvel, klar for en 36 timers økt i våken tilstand og først en tur innom kontoret.
Ha en fin dag i penværet! :)
Twin Otter
02-04-2012, 07:52
God morgen #2 fra Forus. Ganske glad for at jeg ikke har lagt om til sommerdekk enda. Ellers er det er rolig stemning så langt. Satser på at det holder seg slik ut over dagen og uka.
Mornings fra Oslo. Solen skinner og jeg er alt i full gang med arbeidet, og kan konstatere at jeg til nå møter en ganske høy "Out of office reply" andel på mailene jeg har sendt ut til nå. Min kjære stikker hjem til svigers for noen dager, hvilket betyr jeg har huset for meg selv i kveld. Ha en strålende dag
gardkarlsen
02-04-2012, 09:12
Litt sjokk å våkne opp til snø i lufta i Stavanger idag :wow: Men nå er det påskeferie og jeg tar en tur til Madrid - jeg regner med at været er litt bedre der iallefall :-) God påske alle sammen!
Morn!
En seriøs frokost må ned og et par skjorter må strykes, denne arbeidskvelden kan bli lang:
Situation 02.04.2012 0530 UTC
LFBB (Bordeaux ACC)
On going improvement. Next report 0630 UTC
LFRR (Bordeaux ACC)
LFFF (Bordeaux ACC)
PARIS CDG (LFPG):
Traffic regulations due to ACC industrial action. No trafic improvement expected. Next report 0930
35 min average delay from 0600 until 0630 UTC
110 min avearage delay from 0630 until 1030 UTC
Takk til froskene som aldri blir happy med noe.
CAVOK, +2 grader og stiv kuling fra nord :)
Bizflyer
02-04-2012, 09:31
Gudd meuning fra Krsand!
Her er det CAVOK og +0,5 grader. Temmelig friskt i forhold til hva man er vandt med her fra de siste ukene! Kan noen slå på den globale oppvarmingen, takk?
Kontoret er inntatt, og siden det er ny måned er det månedsavslutning som står på tapetet her. Derfor ingen ekstra påskefridager her. Må nok pent jobbe til og med onsdag. Og så fort påska er over settes kursen mot Stockholm for noen dager der og omkring.
Hvorfor kan man ikke heller få seg noen forretningsreiser til Thailand og de eller noe? Kanskje man har feil jobb? Noen som har en ledig jobb som inkluderer trivelige jobbreiser i biz eller F til Østen, så si fra!
Avslutter dagens innlegg med ord for dagen:
Folk som drikker lettøl liker ikke smaken av øl, de liker bare å pisse mye. ;)
Ukjent
Edricson
02-04-2012, 09:50
Godmorgen fra Nordens Paris. Flott påskevær her men skinnende sol og lave minusgrader. Så mye påskeferie blir det derimot ikke, men kanskje skal et annet kapittel i avhandlinga skrives ferdig i dag.
En god dag ønskes alle!
jcnorway
02-04-2012, 10:23
God morgen fra OSL loungen.
Her slapper man av før BA tar oss over til London for noen dagers shoppingspree :p Avsluttes med et forumtreff/toppmøte i superkantina på torsdag.
Ha en finfin uke!
God morgen fra en Namdslskyst badet i sol, litt uventet siden det snødde finnkjærringer i går, men uværet ga seg og selv om det ikke var tatt med snø i beregningene er det alldeles herelig med påskeferie..
En god dag til dere alle , særlig til dere som holder hjulene igang, mens vi andre ferierer!
God tur til London, herr og fru Jc.
Her har hverdagen truffet med en knyttneve, så jeg sitter på toget inn mot kontoret. Trøtt, blubbete og fæl. Heldigvis starter ferien imorgen kl 15.46.
Ha en brillefin dag.
Mornings fra Sandefjord. Deilig å være hjemme hvor man våkner til klar himmel, fuglesang og en ok temperatur. Blir en tur til byen etterpå for å kvitte seg med noe hår, ellers er det ikke mye konkret på tapetet. Turer vel opp på hytta på Vierli imorgen og satser på at det fortsatt er skiføre igjen
andreas97sas
02-04-2012, 12:10
God morgen fra Stavanger :)
Skulle egentlig ha vert på vei til Tromsø å godt på MS "Nordnorge" for påsken men så skiftet det brått og jeg blir heller hjemme i påsken. Blir nok en rolig dag foran pcen og kanskje ut å ta litt bilder.
God mandag fra rett-ved-siden-av E6. I gang med det jeg håper blir ei rolig uke. Om ikke, så blir den hvertfall kort: Fri på onsdag, og da planlegger jeg å følge i Herr og Fru jcnorway's fotspor, med BA763 til London. OLCI om ca. ett døgn, så da er på en måte ferien snart litt i gang.
God mandag ønskes, enten man er på jobb, hjemme, oppå et fjell, eller hvorsomhelst ellers :)