PDA

View Full Version : God fredag fra Forus!

sirpjalle
30-03-2012, 07:08
God morgen fra Forus!

Da var dagen allerede godt i gang. Den unevnelige applikasjonen er blitt flikket og sjekket, så nå kan man begynne på ordentlige arbeidsoppgaver. Men først en kaffekopp til.

Ha en fin en forumister! :)

Discus
30-03-2012, 07:17
God morgen fra kjøpesenteret. Akkurat forlatt gullkantina til fordel for en 737-700 sydover. Ha en fin dag.

Ståle
30-03-2012, 08:52
Mornings, da er det dags for fredag igjen - det kan ikke bli bedre! :) Med unntak av et møte i lunchtider så satser jeg på at denne dagen flyter greit unna og kan avrundes med noe :drink utover kvelden. :) Synd at den behagelige varmen vi hadde i noen dager har forsvunnet..

Ha en fin dag!

Someone
30-03-2012, 08:54
God palmefredag. På plass på kontoret og både mail og excel er startet opp. Skiene ligger på taket av bilen og etter jobb setter kursen mot fjellheimen. Så bør ha den første GTen i hånden i god tid før Dagsrevyen. :drink Ha en fin dag

Bizflyer
30-03-2012, 09:14
God fredag!
Her er kontoret inntatt, og det skal det i neste uke også. Påskeferie er oppskrytt! Og fjellet må da være for spesielt interesserte? :rolleyes:

Her blir det dobbel jobbing i dag, så jeg ser frem til lørdag allerede.

Ha en fin fin palmehelg y'all!

BF:cool2

Fnate
30-03-2012, 09:30
God morgen fra Lillestrøm. Her bærer det straks opp til OSL, hvorfra jeg skal spise laks i toalett-kø ned til FRA. Derfra videre med Luftfransa til Katowice. Vet det er i Polen, men det er stort sett også det. Hjem imorgen.

Ha en laksefri og fin dag alle sammen.

Hypern
30-03-2012, 09:36
God fredag fra Pilestredet. Siste arbeidsdag før påske ser ut til å bli rolig. Her er det helt dødt. Skal flikke litt på en innleveringsoppgave etterpå, men det tar neppe så lang tid. Skal bli deilig med en uke fri.Setter kursen mot norvestlandet i morra antageilgvis, men værmeldinga frister ikke. Så sitter fortsatt i tenkeboksen om jeg skal være med familien eller ikke eller om jeg tar en bypåske.

ClassOne
30-03-2012, 09:41
Heisann fra Haugesund, eller rett utenfor en plass.

Siste dag i måneden, det betyr rapporteringer, reiseregninger og slike spennende saker. Når det er fullført, så er det endelig noen dager ri. Helga tilbringes nok på Utsira, før man drar hjem og jobber utenfor resten av påsken.

Vel, henter meg en ny kopp kaffe og ønsker dere alle ei gor helg og god påske.

Og til de av dere som skal ut å kjøre i dag, på den o store utfartsdagen, kjør med vett. Bedre å komme 5 minutt for seint til hytta, enn å ikke komme frem.

kekker
30-03-2012, 10:20
God morgen fra Nærbø.
Siste dagen før påska kommer å tar oss, jeg ser fram til å komme meg til Oslo i kveld og gjøre meg klar til avreise nordover til barteland iløpet av søndagen.

En god dag til dere alle!

Martin
30-03-2012, 10:34
God fredag fra Maura. Litt digg at det er fredag, for jeg tror jeg trenger en helg nå.
Denne uka har vært mildt sagt stressende, og denne fredagen kan bli verre: historiisk sett sies det at fredag før påske er den med flest ppphentinger for sjåførene våre.

Satser på desto mer rolige dager neste uke! Før man ar ut en fridag på onsdag, og flakser med BA763 til " LHR and beyond...".

God fredag ønskes :).

Discus
30-03-2012, 10:57
God morgen fra Lillestrøm. Her bærer det straks opp til OSL, hvorfra jeg skal spise laks i toalett-kø ned til FRA. Derfra videre med Luftfransa til Katowice. Vet det er i Polen, men det er stort sett også det. Hjem imorgen.

Ha en laksefri og fin dag alle sammen.

På morgenflyet til FRA greide de faktisk å holde folk borte fra spisebordet, noen forsøkte seg nen ble pent nektet å slå seg ned i C-setene "av hensyn til våre businesspassasjerer". Bra jobba.

Fnate
30-03-2012, 11:10
På morgenflyet til FRA greide de faktisk å holde folk borte fra spisebordet, noen forsøkte seg nen ble pent nektet å slå seg ned i C-setene "av hensyn til våre businesspassasjerer". Bra jobba.

Jøsses, det var imponerende. Kunne de fikset et alternativt måltid hver gang de serverte laks også så hadde de hatt noe på gang her ;)

dc-8-63
30-03-2012, 11:13
Jøsses, det var imponerende. Kunne de fikset et alternativt måltid hver gang de serverte laks også så hadde de hatt noe på gang her ;)

Bestill Asian Vegetarian (AVML) - selv om vi ikke er vegetarer er dette så langt unna Grevling du kommer

Discus
30-03-2012, 11:39

Ta 07:25 neste gang så får du frokost uten laks :lol:

LN-MOW
30-03-2012, 12:35
*gjesp* God mogen, ja... Klart for noe så sjeldent som påskeferie her også. Guttungen har tilfeldigvis spring break denne uken, og det var meningen vi skulle ned til kysten, men så måtte kona jobbe likevel, så da blir det terassebeising og murerpils isteden. Oh well, godt med en pause uansett.

dc-8-63
30-03-2012, 13:34

Har du smakt SAS sin laksepasta - som de serverte på langrutene fra USA - det absolutt værste som noensinne har vært servert ombord i noe fly noensinne - og dette hadde kjøpt inn så store mengder av at de holdt på i årevis

Henshaw
30-03-2012, 14:02
God dag fra Bodø. Hektisk siste dag før påske-perm da halvparten av folka her har tjuvstartet ferien. DY til OSL i kveld så blir det en dag eller to hos en kamerat i Fetsund (hvorfor noen på 20 som studerer i Oslo bor der er overhodet ikke noe jeg skjønner), før man er helt hjemme

Fnate
30-03-2012, 14:09
Ta 07:25 neste gang så får du frokost uten laks :lol:

Mmmmm... He he. Altså, den er umenneskelig tidlig til vanlig. Dagen etter retur fra USA er den enda litt værre. Er ikke misunnelig.

Har du smakt SAS sin laksepasta - som de serverte på langrutene fra USA - det absolutt værste som noensinne har vært servert ombord i noe fly noensinne - og dette hadde kjøpt inn så store mengder av at de holdt på i årevis

Jo, den har jeg såvidt prøvd tror jeg. Grøss og gru.

Idag hadde de riktignok ikke laks, men etter eller annet kjøtt/stek/kylling-aktig (vet ikke helt hva det kan ha vært) med kos-kos. Servert uten lokk, og uten do-kø.

SQ 777
30-03-2012, 14:30
God morgen fra Denver... Flaks med været. Sol hele helgen og oppimot 27...

Twin Otter
30-03-2012, 14:52
God ettermiddag fra Stavanger. Kom meg hjem litt tidligere i dag. Passer veldig bra. Kona har reist på ferie i en uke så nå blir det gressenke-liv og jobbing på meg i en uke fremover. Regn med at det blir litt spotting også i løpet av uka.

Og det skjer allerede nå da jeg straks er på vei for å hilse på en Israelsk 757'er. Jeg håper det er en -300 som kommer! :)

LN-MOW
30-03-2012, 16:17
Forøvrig 540 millioner USD i potten på megalotteriet i kveld. Plass er ryddet på lønnskontoen og jeg fininstiller frekvensen på telefonen min. :up:

Da blir'e egen BBJ med utfellbart telt, beercooler og grill for innsidespotting ved interessante flyplasser.

Twin Otter
30-03-2012, 17:12
Det var en -200 fra El-Al som kom. Koste meg for det. God ettermiddag fra Stavanger. Kom meg hjem litt tidligere i dag. Passer veldig bra. Kona har reist på ferie i en uke så nå blir det gressenke-liv og jobbing på meg i en uke fremover. Regn med at det blir litt spotting også i løpet av uka.

Og det skjer allerede nå da jeg straks er på vei for å hilse på en Israelsk 757'er. Jeg håper det er en -300 som kommer! :)

Tommy777
31-03-2012, 03:00
G'aften fra Las Vegas. Hadde bestilg Palazzo for helgen etter konferanse her da alt annet bedre var relativt dyrt grunnet diverse arrangementer. Fikk tilbud om en heftig oppgradering ved innsjekk og etter litt akkodering endte man opp i en giga suite paa nesten 200 kvadrat som akkurat har blitt renovert paa Venetian for lommerusk

Damen er paa vei fra Chicago, blir Bouchon i kveld, ellers litt spa, show og bedre maaltider resten av helgen. Giddy up!

LN-MOW
31-03-2012, 03:51
Og her i GA sitter man og venter på at bankkontoen skal fylles opp .. kryss fingra!!

O well - whisky i glasset og ipad i fanget .. life is good anyway.