PDA

View Full Version : 55 minut transfer på kastrup


senjamann
29-03-2012, 22:25
skal reise til cebu i sommar . Vi reiser med sas oslo københavn , og er i københavn kl 10,25. Er i terminal 3. Skal reise videre til singapor med singapor airlines kl 11,20 også ved terminal 3. jeg blir å bokke in i oslo for singapor airlines. Er ei transittid på 55 minut for litte? snakka med sas kundeservice , og dem sa det skulle gå helt fint da kastrub ikke var så stor flyplass. Hva tror dere da ?

fjasebase
29-03-2012, 22:29
skal reise til cebu i sommar . Vi reiser med sas oslo københavn , og er i københavn kl 10,25. Er i terminal 3. Skal reise videre til singapor med singapor airlines kl 11,20 også ved terminal 3. jeg blir å bokke in i oslo for singapor airlines. Er ei transittid på 55 minut for litte? snakka med sas kundeservice , og dem sa det skulle gå helt fint da kastrub ikke var så stor flyplass. Hva tror dere da ?

Skal ikke være noe problem overhodet

JoeW
29-03-2012, 23:58
Har flere ganger hatt 50 min transfer på CPH i vår, riktignok Schengen-Schengen, og har til og med rukket et kvarter i loungen disse gangene (dog har vært heldig og landet på D-piren). Burde ikke være noe problem!

akira
30-03-2012, 03:24
Hatt samme connection før. Om ikke flyet fra OSL er så forsinka, så skal du rekke flyet ditt til SIN. :)

senjamann
01-04-2012, 11:27
Tusen takk for svar , jeg spurte, for at reisebyrået sa at det gikk ikke med 55 minut, men sas sa det var helt ok. ellers måtte vi ha reist med et fly kl 6 om morgenen. Det har ikke vært noe særlig da vi dagen før må reise ned til oslo , det ineberer at vi må reise fra senja til tromsø og ta fly fra der til oslo , da norwegian ikke har kveldsfly fra bardufoss. Er på gardemoen kl 23 og rett på hotell og opp kl halv 7 ( istedet for kl halv 5 vist vi har måtte reise med 6 flyet til københavn)

fjasebase
01-04-2012, 11:48
Noen som har erfaring med 25minutter på Kastrup? Kommer inn med LH fra FRA, videre med SK...Kun håndbaggasje. Ser på sas.no at Schengen-Schengen har minimum 30min

Bergern
01-04-2012, 11:52
Regner med du har en gjennomgående billett, så da er ihvertfall det praktiske og økonomiske ved en forsinkelse fra Oslo ivaretatt. Vet ikke hvordan det er mellom selskapene i *A er om billetten ikke er det, så det ville jeg sjekket og evt tatt tidligflyet om du står for egen regning hvis du ikke rekker flighten fra CPH.

JoeW
01-04-2012, 11:57
Noen som har erfaring med 25minutter på Kastrup? Kommer inn med LH fra FRA, videre med SK...Kun håndbaggasje. Ser på sas.no at Schengen-Schengen har minimum 30min

Det er vel det "nye opplegget" med samarbeid med CPH som gjør dette mulig -- meningen er vel at du skal komme inn på B-piren med neste fly også fra B -- og da er jo praktisk mulig.

Hickok
01-04-2012, 12:41
Noen som har erfaring med 25minutter på Kastrup? Kommer inn med LH fra FRA, videre med SK...Kun håndbaggasje. Ser på sas.no at Schengen-Schengen har minimum 30min

Alt er jo mulig. Til og med 5 min KAN gå hvis alt fungerer smertefritt. 25min er uansett ikke noe jeg ville satt penger på, men på CPH-OSL med gjennomgående billett, så er det jo ikke store risikoen, da. Det går jo stort sett et nytt fly en time senere.