View Full Version : Fly Københavns Havn - Aarhus Havn
Det planlegges en sjøfly-rute mellom Aarhus og København. Kan det være penger i dette da?
jp.dk (jp.dk/aarhus/trafik/article2735762.ece)
Samsø Air Service (http://www.samair.dk/)
For forretningsreisende er dette kanskje en bra forbindelse. Tog tar vel ca. 3 timer, slik at man kan spare endeltid, men billig var det ikke. SAS og Cimber som flyr fra Aarhus lufthavn tar vel fort 2-3 timer fra sentrum til sentrum.
For forretningsreisende er dette kanskje en bra forbindelse. Tog tar vel ca. 3 timer, slik at man kan spare endeltid, men billig var det ikke. SAS og Cimber som flyr fra Aarhus lufthavn tar vel fort 2-3 timer fra sentrum til sentrum.
Sammenligner med litt smale ruter i norge er dette en helt ok pris. Feks koster en enveisbillett mellom Evenes og Bodø nesten 1700.
De lyder jo spændende, men jeg kan godt få øje på nogle problemer ifm med vejret osv...
og...gad vide om der skal være sec. ck ??
Hilsen Ole
Sammenligner med litt smale ruter i norge er dette en helt ok pris. Feks koster en enveisbillett mellom Evenes og Bodø nesten 1700.
Men da har man vel ikke saa mange alternativer?
Regner med at denne nye ruter bliver til noget...mangler jo bare en godkendelse..
Men 1 eller 2 dage med aflysninger giver jo ret til kompensation iht til EU reglerne...og denne ruter er vel omfattet af det ?? jeg ved det ikke....
Men er det tilfældet kan pengene jo hurtigt få penge at gå på....
Gad vide om der skal være sercurity check ??
Men et spændende alternativ til vores lufthavn..og DSB
hilsen Ole
OT, men du finner billetter til under 700 og godt over 1700 også :)
OT, men du finner billetter til under 700 og godt over 1700 også :)
Får de nok ennå billigere om man er tidlig nok ute. Meningen var bare å illustrere at betalingsviljen nok vil være tilstede for målgruppen som jeg vil tro er "folk me dårlig tid" aka businesspax.