PDA

View Full Version : Første tråd!


Utflyttet
21-09-2004, 20:28
Jeg hintet til CK i dag om at et offisielt trip report-forum var tingen, for om vi alle skrev i noe lunde mal her, så kan CK løfte trip reports herfra, og det som er dagens test-side kan bli en liste over de mer interessante bitene, så kan vi poste alle våre turer her.

Selv er jeg i god gang me dinitiativ her, jeg har nettopp booket meg det som skulle bli høst-tråden min. I utangspunktet skulle jeg ha en lang mysterie-tur, men den kommer ikke før oppunder jul eller noe. For nå så fyrer vi i gang om noen uker med BGO-OSL med SK, OSL-LHR-NBO med BA (CW) og så har jeg ikke bestemt turen, men jeg sitter på gjerdet og snuser på å fly en god, gammel 737-200 til JNB/SPT og så BA hjem derfra via LHR og OSL til BGO igjen :)

Før jeg drar skal jeg og sponse meg selv med et Nikon D70-kit, sånn at ting kan bli foreviget.

Om det er interesse for innhold i trådene, så kan jeg jo løfte ut alle flightene mine fra i sommer fra Den Andre Siten og plastre sammen noen fine omtaler her?

EB
21-09-2004, 20:35
Her planlegges det også...

En Oslo-Amsterdam t/r i november... Og så er det Oslo-New York eller Boston så tog til Chicago og så Chicago-London-Oslo i mai neste år... Planlegging er jo nesten halve morroa...

Blubird
21-09-2004, 20:36
ph-ndr: Fyr løs! :)


EDIT: Okei, siden alle planlegger, så får jeg vel si at jeg gjør det samme, men her blir det fort et halvt år til turen. Spottertur til UK er under planlegging med ihvertfall én forum-kollega, og dette gleder jeg meg til! Planleggingen er som EB sier halve morroa. :D

EB
21-09-2004, 20:39
Må nok innrømme at evene til å glede seg til en tur kan være lenger enn å glede seg over en tilbakelagt tur...

LCH78
21-09-2004, 22:34
Originally posted by ph-ndr

Før jeg drar skal jeg og sponse meg selv med et Nikon D70-kit, sånn at ting kan bli foreviget.


Du kan heller betale min billett så kan jeg være med som fotograf (sa han optimistisk da) :)

LN-MOW
22-09-2004, 04:22
Her planlegges det tur til Orlando og Universal Studios i oktober .. Er ikke sikker paa om det blir Alaska (nonstop ...) eller jetBlue. Vi faar se .. muligens kombinerer vi. Men med barn paa lasset er nonstopruter aa foretrekke.

LN-SUB
22-09-2004, 21:14
Forruten ukentlige turer OSL-BGO-OSL
Planlegges AUH i nov (Abu Dhabi)
I jan 05 er NVR booked OSL-CUN-OSL (Cancun) :D :D