View Full Version : SAS 05400 - Reklame
Ringte nettopp SAS kundeservice på 05400. Ble overrasket da jeg ikke kom noen vei før jeg hadde hørt ca 20 sekunder med SAS reklame. Vil tro de som bruker denne ofte ikke er særlig begeistret.
Vil tro de som bruker denne ofte ikke er særlig begeistret.
Det stemmer!
Commuter
21-03-2012, 21:01
Det stemmer!
+1
Spesielt når jeg vet at jeg normalt sett hadde kommet gjennom lenge før reklamen er ferdig!
Slike reklamer burde kun kjøres mens du er i kø.
SAS er vel ikke de eneste her. Har ikke hørt reklamen hos SAS, men er rimelig lei alt innimellomprat hos de fleste. "Er du klar over at du kan bla bla bla på våre nettsider, og så kan du si og så.....og dersom du enda ikke er overbevist kan du snart taste 1 eller 2 eller 3"
Ingen reklame idag....men det skyldes nok at jeg begynner tastingen i det jeg kommer gjennom og var allerede hos en agent før de var ferdig med "For English press nine" ;)
SudCaravelle
24-09-2012, 14:30
Jeg finner ogsaa denne typen reklame irriterende og spesielt ogsaa naar du ringer fra "dyrt" utenlandsnummer. De bruker ogsaa ganske lang tid paa aa fortelle deg at du kan svare paa en del spoersmaal etter samtalen..
Har gaatt gjennom hele den moellen to ganger i dag. :angry:
Chriscross
24-09-2012, 19:51
Og ganske dyrt å ringe nummeret fra Norge også. Det går ikke lenger an å taste 917 eller hva det var for å ringe til normalpris.
Fly med oss
24-09-2012, 21:44
Og hvis du er så dum at du sier ja til å være med på kvalitetsundersøkelsen så ber de deg om å taste nummeret du ringer fra, for så å få det lest opp igjen i snegletempo før du kan bekrefte :headbang