PDA

View Full Version : Glad torsdag morgen...


EB
19-01-2006, 06:55
God morgen... I dag kommer vaskehjelpen tilbake etter laaang juleferie. Herlig. Det sner mye i hovedstaden... Min og DC-8-63 sin far ankommer med SAS fra Seattle - en fin måte å feire bursdagen sin på. Grattis!! Ha en bedre torsdag...

LN-REF
19-01-2006, 06:59
Etter en tur på land til Gibraltar på tirsdag på frivakta, så er det ikkje nok med berre ei frivakt etterpå til å sove seg fram på igjen, med andre ord det skal bli godt å hoppe til køys etter frokost om en times tid i 06-tida... Juhu! :cool2

Forøvrig har vi Lisboa på vår styrbord side nuh...

Concorde
19-01-2006, 07:56
Og her sier jeg natta fra byen som aldri sover...

CK
19-01-2006, 08:27
glad torsdag fra Sandvika. Etter å ha gitt opp - og i frustrasjon kastet hele boksen i papirkuven - har jeg nå bestilt profesjonell hjelp til å få det trådløse nettet i heimen til både å virke og være sikret (alle de kjipe naboene har stengt sine nett....)

Concorde
19-01-2006, 08:33
Jeg har en nabo som er skikkelg muggen fordi jeg "låner" litt av nettet hans....

Forresten, her er mer journalistikk til deg CK:D http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1201424.ece

Må snart i Underhuset du..

SK384
19-01-2006, 09:17
God morgen fra Alta.

Her meldes det om -19 grader og kuling. Ganske friskt ute for å si det forsiktig. Ellers blir det å kjøpe ny oppvaskemaskin i dag. Den gamle gikk til helvete i går, så da er det ingen bønn. Ny MÅ inn i huset i dag.

Jens W
19-01-2006, 09:22
Vet ikke helt om jeg vil gå med på at det er en "Glad" morgen altså..

Vi er så heldige å ha 20 knops vind, med 40 i kastene på Værnes.. 30/43 på Ørlandet..
Og jeg skal snart busse meg på jobb (om jeg da ikke blåser bort..)

LCH
19-01-2006, 10:28
God (tiiiiiidlig) morgen fra Grand Forks, har fortsatt ikke klart å pelle meg i seng, har ikke forelesning før ett i morgen. Her er det blitt kaldere, etter en rekordvarm januar, men vi er fortsatt ikke nede i de ekstremet lave temperaturene vi ble "lovt". I kveld ble forresten Spring Break tur til Jamaica bestilt.

LN-FHU
19-01-2006, 12:11
God formiddag fra Tromsø

Her er vi spart for den verste vinden , men det er k-k-kaaaaldt *HUTRE*. Skikkelig sur Balsfjordvind blandet med -6,3 kalde gjør det til en kald fornøyelse å være ute.Heldigvis er jeg inne........

Ha en fin torsdag :nor

SK384
19-01-2006, 12:28
Originally posted by LN-FHU


God formiddag fra Tromsø

Her er vi spart for den verste vinden , men det er k-k-kaaaaldt *HUTRE*. Skikkelig sur Balsfjordvind blandet med -6,3 kalde gjør det til en kald fornøyelse å være ute.Heldigvis er jeg inne........

Ha en fin torsdag :nor

Du må ikke klage på at det er kaldt når det er -6,3 grader og vind. :) Vi har -19 og skikkelig sur vind. Svært sjelden det blåser så mye når det er så kaldt som nå. Hverken vinden eller kulden i seg selv er så ille, men kombinasjonen av vind og -19 er virkelig ille.

LN-FHU
19-01-2006, 12:44
Jeg klager ikke........jeg er inne. Men det er surt å være ute :(

LN-MOW
19-01-2006, 13:57
To kalde her i Atlanta ... men pent og klart. Ser ut til aa bli en fin dag!
Skal kjoere sviger-bestemor tilbake til SC paa morran, saa det blir seks timer i bilen. Men har lastet opp Nomad'en med baade Herreavdelingen og P2's Nyhetsmorgen, saa jeg er forberedt!
Fredag og loerdag blir det Ft. Benning og neste uke blir det baade Ft. Benning, Macon og Greenville (2 ganger). Travel MOW ...

CK
19-01-2006, 14:02
og med fortsatt feber og øreverk på den lille ble det nok en hjemmedag - det blir færre igjen på kvoten nå...:skep

Savipix
19-01-2006, 17:37
och la gripe/influsensan har naatt Monaco. Andra natten paa rad som jag sov 14 timmar. Hade helst stannat hemma, men jag var tvungen att komma till universitetet idag foer att goera en quiz. Hoppas jag blir baettre till i morgon daa jag har lovat att traena simtjejerna fraan International School of Monaco.

No clouds in sight!

LN-REF
19-01-2006, 20:38
For 30 min ble det nye namnet på min arbeidsgiver gjort kjent, nemlig Acergy, som skal gjelde fra 1. feb

Dermed reiste eg ombord mens eg var ansatt i Stolt Offshore og heim igjen om 3 veker i Acergy!

LN-MEH
20-01-2006, 00:00
Originally posted by SK384


Originally posted by LN-FHU


God formiddag fra Tromsø

Her er vi spart for den verste vinden , men det er k-k-kaaaaldt *HUTRE*. Skikkelig sur Balsfjordvind blandet med -6,3 kalde gjør det til en kald fornøyelse å være ute.Heldigvis er jeg inne........

Ha en fin torsdag :nor

Du må ikke klage på at det er kaldt når det er -6,3 grader og vind. :) Vi har -19 og skikkelig sur vind. Svært sjelden det blåser så mye når det er så kaldt som nå. Hverken vinden eller kulden i seg selv er så ille, men kombinasjonen av vind og -19 er virkelig ille.

Jeg har bodd maaange år i Alta og mange år her i Tromsø og har prøvd begge overnevnte kombinasjoner,og kan bekrefte at begge er k-k-kalde....hutre..hutre...:)

Concorde
20-01-2006, 01:06
Og nå har jeg sett Munich, en Spielberg film om alle mulige farlige folk i midtøsten rundt 1972. Anbefaler den på det sterkeste selv om den varte i over 3 timer.

LCH
20-01-2006, 08:56
Originally posted by TilHimmels


Originally posted by LCH


God (tiiiiiidlig) morgen fra Grand Forks, har fortsatt ikke klart å pelle meg i seng, har ikke forelesning før ett i morgen. Her er det blitt kaldere, etter en rekordvarm januar, men vi er fortsatt ikke nede i de ekstremet lave temperaturene vi ble "lovt". I kveld ble forresten Spring Break tur til Jamaica bestilt.

Når er springbreak?? Skal snart til Jamaica selv.. Hadde egentlig vært fint om min tur ikke finner sted samtidig som Spring break..... ;)

Hehe, Spring Break er 13-17 Mars. Har ikke noe stort behov for å menge meg med fulle 19-åringer heller, men det er nå da vi har muligheten til å reise.:)