View Full Version : B.727 N727TA
Vad hade N727TA B.727-51 c/n 19122 för norsk anknytning ? Vad jag förstår så står det T-Bird Air under den norska flaggan bakom main entrance door. Bilden tagen av Tommy Lakmaker på La Guardia/LGA i oktober 1982.
raider66
16-03-2012, 16:32
Hei!
Jeg vet dessverre ikke svaret på spørsmålet. Dette flyet fikk etter hvert også titler påmalt på flykroppen. På halen hadde det i April 1983 (spottet i Houston, TX) et lite flagg på halen som jeg tror var amerikansk. Men det var så lite at det også kan ha vært norsk. I 1984 fikk dette flyet en annen dekor bestående av mørkeblå og lyseblå striper a la TWA og tilsvarende tail flash (det er et bilde på airliners.net).
Håper noen har opplysninger om evt. norsk tilknytning.
Beste hilsen Espen
Hei!
Jeg vet dessverre ikke svaret på spørsmålet. Dette flyet fikk etter hvert også titler påmalt på flykroppen. På halen hadde det i April 1983 (spottet i Houston, TX) et lite flagg på halen som jeg tror var amerikansk. Men det var så lite at det også kan ha vært norsk. I 1984 fikk dette flyet en annen dekor bestående av mørkeblå og lyseblå striper a la TWA og tilsvarende tail flash (det er et bilde på airliners.net).
Håper noen har opplysninger om evt. norsk tilknytning.
Beste hilsen Espen
Stämmer och den här bilden , tagen 1983 , har jag i min samling. Den lilla flaggan på halen ser ut att vara amerikansk.