PDA

View Full Version : God mandag morgen

dc-8-63
12-03-2012, 06:02
....en ny nydelig dag. Tok meg noen timer fra jobbingen i går og utforsket Malmøya Natureservat, som var langt større enn jeg hadde forestillt meg en flott perle i Bunnefjorden. Og det forblir en perle da det omtrent ikke finnes Parkering. En lang uke på jobb - mye gjenstår til leveranse 1 April. Ha en flott dag

Twin Otter
12-03-2012, 06:08
Morn fra Stavanger. Tenk at jeg sa ja til en ekstravakt midt i friperioden min. Angrer ørlite men det går greit, blir jo litt ekstra kronasje i kassen av sånt. Full fart på vei ut til bussen. Ha en fin dag forumister!

hanswest
12-03-2012, 06:56
Morn fra Stjørdal også, her blåser og regner det både de berømte hundene og kattane i dag, huff. Skal ikke opp i lufta, men skal studere litt de som etterhvert rister seg oppover. Ha en flott dag i hele landet!

sirpjalle
12-03-2012, 06:57
God morgen fra Forus!

Da var det en ny uke gitt og trøtt i trynet. Kaffen står på pulten, så man får vel begynne å se til å våkne snart ^_^

Ha en fin en forumister! :)

Ståle
12-03-2012, 07:16
Mornings, I forkant av nattens overnatting på ParkInn@OSL fikk vi som fløy med et kraftig forsinka DY631 et realt nordlysshow! Nå sitter man da på toget inn til sentrum for nok en arbeidsdag. Ha en fin dag!

FlyboyKarsten
12-03-2012, 07:36
God morgen. Fikk sove til 07:00 i dag herlig etter en lang Søndag, eller blir vel dagen rolig og ikke så veldig mye og gjøre. Med litt trening på ettermiddagen skal det bli bra, ha en bra en forumister.

Someone
12-03-2012, 07:45
God morgen fra Oslo. Solen skinner, og kan konstatere at noen har helt sirup i innboksen min, for her går det tregt. Hvilket selvsagt passer bra når man har mye å gjøre. Min kjære har venninnekveld idag, hvilket også jeg må finne på et eller annet for å komme meg bort deler av kvelden. Ha en fin dag

jcnorway
12-03-2012, 08:00
God morgen fra hovedstaden!

Etter forrige ukes begivenheter med leilighetssalg godt over takst og masse action på jobb, så er man klar for en mer normal uke. Deler av overskuddet etter leilighetssalget går muligens med til anskaffelse av et eller annet kjøretøy. Vi får se :)

Ellers blir det kanskje jobb denne uken som fadder for en utfnatseringskandidat på jobb. Vi får se hvordan det går ;)

Ha en fin uke!

kekker
12-03-2012, 08:29
God morgen fra LN-DYR i retning HAU..

Fint flyføre over fjellene og en noe forsinket flight ut fra OSL, men WiFi, sky interiør og sauen Shaun er et bra plaster på det imaginære såret! Flyet var tydeligvis sent inn fra SVG.

Blir på vestlandet et ukjent antall dager, så returen bookes når den tid kommer.

En god dag til dere alle!

Fnate
12-03-2012, 08:48
God morgen fra NSB på vei inn til Oslo. Blir å hente Kinesisk visum idag før passet går videre til Russisk ambassade imorgen. Så får vi se om vi kan sende elefanten på arbeidsutplassering senere i uka.

Ha en fantastisk dag alle sammen

Bizflyer
12-03-2012, 09:40
God morgen fra LN-RCX Hottur Viking på vei til BCN. Første gang jeg prøver wifi i lufta. Ble en kort natt, litt forsinkelse på OSL pga noe flygeleder greier.

Her ombord er det 0 i biz, 2 på extra og 73 bak i denne 738, så greit med plass. Samme fly som fra krs i morges er det også. Meget hyggelig crew forresten.

I BCN venter en hertz bil og 600 km kjøring sysler. Best jeg får meg en liten lur her nå tror jeg.

Ha en fin dag alle!

BF:cool2

AirbusTrond
12-03-2012, 10:44
God dag fra Akersgata. Så lyst ute at man nesten fristes til en utepils, men det er muligens noe kjølig? Vanlig dag på jobben. Men har avklart litt rundt påskejobbing, så det blir noen ekstra avspaseringsdager som kan benyttes til ferie. Så da blir det å finne på et eller annet fra om lag 11. juni og vel to uker bortover. Det blir nok noe rundt Svartehavet i år igjen, antar jeg..

LN-MOW
12-03-2012, 10:46
Lettere god morgen fra en mørk sørstat. Litt regn i luften men utetemperatur, så nå sitter jeg på terassen med en svartkopp og en 'enbent' engelsk særing og lakseoppdretter med fløyte. ;). Fikk ikke sove etter at yngstehunden vekket meg og ville ut ...

Ingen andre planer for dagen annet enn skolebuss og jobb .. sommertid suger forresten lompe.

learjet
12-03-2012, 11:04
God formiddag fra OSL

Her er man godt nedi kaffekoppene og ukas arbeid. Ganske hektisk. Men må glise litt når man ser at flere agenter dealer og trikser om å få skipe samme samme fisken. Blir litt underholding av slikt :)

Ellers blir det å hente bilen til fruen på verkstedet i dag. Var innom og gjorde opp regningen i dag tidlig, og det kan vel sies at det gjorde et realt innhogg. Var en del arbeid med bl.a bremsene, og da blir det fort dyrt....

S

Martin
12-03-2012, 11:46
Good mandag fra OSL.

I gang på ordentlig med siste uke på OSL, i følge ryktene. Våren er visstnok også her, temperaturmåleren i bilen viste tosifret antall varmegrader på utsiden.

Ellers begynner jeg visst å bli klar for ferie. Satt i går og begynte med litt "research" ifm. TR'en som skal skrives på neste tur, og i natt drømte jeg at jeg hadde fortsatt med det, og lagt den ut på forumet allerede. Nuvel. Fortsatt 23 dager til man sitter i kantina og venter på boarding på BA763.

Hvilepulsen fikk også øvd seg litt i dag, da jeg vet at den ene kjørelyspæra mi ikke virker, og jeg allikevel fikk passere rett forbi "onkel" som drev og rigget seg til.

God mandag ønskes :)

Thomas
12-03-2012, 11:53
Vår!
Finne frem trillekoffert, lade iPad, pakke, jobbe også tror jeg pinadø jeg drar til sommeren i New York på Torsdag liksågodt!
Sjangalabangala! :D

eirikma
12-03-2012, 13:07
Morning fra Sortland! Her er det utrygt for snø, men håper det ikke blir så ille som i går. Håper at jeg er i rute i kveld, men har ingen forventninger til noe. Et lite skift i byen i morgen, så tar jeg langhelg. Blir herlig!

Ha en riktig god dag. :)

mindsweeper
12-03-2012, 13:28
God morgen fra Ft. Collins, Colorado. Tre dager med møter her før kursen settes hjemover igjen. Noen ganger er det helt greit å ha jetlag, som f.eks. det å være første mann til frokost.

Henshaw
12-03-2012, 21:39
God kveld fra Bodø, hvor man er i gang med nattevakt. Kjenner at det kan bli en laaang natt, da noen mener at Paradise Hotell er noe man må se på...

LN-FHU
12-03-2012, 21:47
Syk mandag fra Trondheim :(

Her ligger familien i feber,oppkast og andre veien. Ha n frisk uke :8:

Bizflyer
12-03-2012, 22:15
Er vel fremme i Torrevieja etter 6 timer og 600 km i bil pluss 60 euro i bompenger. Og jeg trodde Norge var ille?

I morgen venter møte med både prest og sykehus. Går et par tunge dager i møte!:cry:

Fortsatt god aften!

BF:cool2