View Full Version : God søndag
God morgen fra Oslo.
Forkosten er inntatt, og ryggsekken er pakket for en tur i Kollen sånn etterhvert. Solen skinner og været er bra - noe som passer bra skal en til Kollen. Da har en sjans til å se noe hvertfall. Det er jo ikke hver gang, man har de mulighetene der oppe :D
Ønsker alle en strålende dag! :)
FlyboyKarsten
11-03-2012, 10:04
God Morgen fra Stavanger. Nettopp stått opp og er rimelig trøtt ble en lang natt, men men nok om det i dag blir det rolig. Vi får besøk av gjester til middag så må nok hjelpe til med middag og dekking av bord, ellers ha en bra dag forumister.
Da var bilen nesten pakket og vi er snart klare for de 210 km hjem. Satser på bedre føre en da vi kjørte opp på onsdag. Heldigvis har svigers booket hytte med vasking, så slapp unna den jobben i dag. Blir vel noen vaskemaskiner ved hjemkomst da jeg har en fin samling skitøy med gammel svette......ha en strålende dag
God natt fra New York! Her er det sommertid fra inatt, og en time mindre på øyet.
sirpjalle
11-03-2012, 11:21
Gudd day fra Stavanger.
Da er man på håndballturnering nr. ørten hundre og femti så langt i år ;)
Da er det bare å holde ut før det er på tide å komme seg hjem og begynne med kokkeleringer på kjøkkenet. Ellers vil jeg tippe at det blir en rolig kveld, da man brygger på en god forkjølelse.
Ha en fin en forumister :)
Bizflyer
11-03-2012, 11:57
Det er blitt søndag også her i Krsand.
Fikk bestilt meg billetter til Spania i går med avreise i morgen tidlig. I min vanvare klarte jeg å bestille 0625 til Oslo (videre til BCN 0855) i stedet for 0720.
Når jeg skulle prøve å endre denne til 0720 flighten, ville SAS.no ha 1000 kr for endringen. Men jeg kunne annullere bestillingen, og bestille på nytt. Minuset med det er at da er de 10 høvdingene jeg betalte for billetten ikke tilbake på kontoen før om 5 dager samtidig som jeg skulle belastes 10 nye. Problem!
Ringte SAS i dag morges, forklarte situasjonen, og de klarte å gjøre et unntak og booke om da de så problemet. Bravo SAS.
Så i dag er det en haug med forberedelser som må gjøres før turen går til BCN og deretter 600 km i leiebil sydover. Det meldes om strålende sol og 18-19 grader hele uka der nede. Så det er jo en trøst i det minste!
BF:cool2
Først og fremst Kondolerer jeg Bizflyer. Veldig trist å lese.
Her har man brukt morgenen til å se ski på TV og drikke kaffe. Senere blir det en svipptur opp til opphavet. Blir nå drøyt 1,5 uke uten reiser før det setter igang for alvor igjen.
Får se om vi kan få sendt elefanten en tur på utplassering i showbiz denne uka.
Kos døkk!
Her i Cumming er det også sommertid, men ble det en time mindre på øyet av den grunn? Neida, det gjorde det slett ikke! :up:
Nydelig vær ute, men småkjølig. Var en tur ute med kaffekoppen, men de jævla småfuglene bråker så fælt at det bare var å trekke innendørs igjen. Et par dager til, så kan man begynne å klage på varmen også. Det skal bli bra ..
God dag fra Bodø. Konsert igår var bra, og samtidig bygget litt internasjonale relasjoner, da en gjeng med polske militære fant ut at de skulle spandere en runde på oss.
God søndag fra OSL. Her har man cola, Statoilboller med sjokoladebiter, og en lang Excel-fil man skal kose seg med. Hæppi søndei, everibåddi.
God søndag fra Times Square! Skal kjøpe musical billeter til i dag...
Chriscross
11-03-2012, 15:17
God søndag fra Bergen. Dagen har gått med til å skru sammen kjøkkenbord, se ski på tv og å knuse litt ulest mail. Frøken fant dessuten ut at green curry er bra saker.
God søndag fra Nittedal
Her har man tilbrakt mesteparten av dagen på eller rundt sofaen. Ikke helt i form, tror det er en forkjølelse som ligger og lusker. Så får en håpe at en kanskje greier å holde seg nogenlunde frisk.
Resten av dagen blir nok tilbragt like rolig, før en hektisk uke går i gang i morgen.
Ønsker alle en fortreffelig søndag
S
God ettermiddag fra gullstua på OSL.
Her sitter man å blomstrer mens SK 1471 til CPH står med New Info 16:30 (opprinnelig avgang 16:15). 737-405'en er visst litt syk, håper de fikser det slik at jeg får nyte beinplassen på 1F.
Med mye forsinkelser begynner det å spøke for en Icebreaker på Grønlands Representation kl. 19 i forbindelse med 2 workshoper om Arctic and Earth Observation på DTU i Lyngby i morgen og tirsdag. Jeg benytter også anledningen til å teste ut RadissionBlu Royal for første gang, det skal bli interessant å oppleve Arne Jackobsen hotellet.
Fortsatt god ettermiddag/kveld til alle dere andre!
God morgen fra Calgary, har vært vårlige tilstander her de siste dagene. Dagtemperaturer på 15 grader, og det ser ut til å fortsette utover uka :)
For min del blir dagen i dag brukt til å sitte inne og jobbe med skolearbeid. Skal presentere et lengre foredrag om den svenske velferdstaten, og ha en større fysikkprøve i morgen. Og selvfølgelig når man har så mye som skal gjøres, så blir det sommertid og man mister en time. Heldigvis bare to uker igjen til spring break, blir herlig. :)
God søndag!
Først og fremst kondolerer jeg Bizflyer!
Sitter i øyeblikket på Flesland en smule småirritert på NAX som akkurat annonserte en stygg forsinkelse på 1t og 25 min på DY631 til OSL hvor natten skal tilbringes på ParkInn. Turen med Nordstjernen var vemodig, men flott som vanlig til tross for stengt bar igår. . . .
Ha en fin kveld videre folkens :-)
Bizflyer
11-03-2012, 19:47
Nå er jeg litt irritert kjenner jeg.
Har prøvd i hele dag å sjekke inn til flyturen i morgen med SK KRS-OSL-BCN, men de sier at det ikke er mulig og at man må sjekke inn på flyplassen.
Har ringt SAS et par ganger i dag, og da sier de at det er noe feil med innsjekkingssystemet deres, så jeg må prøve igjen senere.
Når jeg da spør om de kan tildele meg seter er svaret nei.
Det er 738 maskin hele veien i morgen, og de vet jeg jo er grisetrange, så jeg vil gjerne unngå å havne på et midtsete bakerst i bussen. Får håpe det er mye ledig på flyet da!
Noen andre med erfaringer fra internett innsjekk på SAS idag?
BF:cool2
De har hatt problemer med dette siden omleggingen til Altea.
Det er forøvrig godt om plass, så jeg tror ikke dere vil lide noen nød.
Bizflyer
11-03-2012, 21:58
Det er forøvrig godt om plass, så jeg tror ikke dere vil lide noen nød.
Takker for info!!:)