PDA

View Full Version : Mistet litt flyinteressen

FlyboyKarsten
07-03-2012, 09:05
Hei. Kjenner jeg sliter litt med fly interessen, kan dere være så snill og hjelpe meg.? Gi meg tips på hva jeg kan gjøre, trenger motivasjonen tilbake. Er kommet litt feil ut nå siden er i "ski" modus alt skal kun handle om det nå. Men innerst inne er fly tingen men sliter litt akkurat nå, setter pris på hjelp om dere vil hjelpe.

Superhai
07-03-2012, 09:50
Vel, interesser er noe personlig som man må finne ut av selv. Hvis du ikke føler at interessen er på topp, så ta en pause og tenk eller driv med noe annet. Du har bare godt av andre perspektiver. OG hvis du likevel finne ut at du vil mere fly, så kommer det av seg selv...

ClassOne
07-03-2012, 09:53
Vær interessert i mest mulig, mye kunnskap skader deg ikke. Interesser går opp og ned, og det er heller ingen som forlanger eller forventer av deg at du skal være interessert i fly hele livet :)

haavig
07-03-2012, 10:11
Mitt beste tips : En langweekend på Schiphol :)

FlyboyKarsten
07-03-2012, 10:19
Ja jeg får se hva jeg gjør. Takk for hint og tips hvertfall, så får tiden vise hva som skjer med interessen.

Yankee
07-03-2012, 10:20
Har vært gjennom denne situasjonen selv og da tok jeg 1 uke fri fra alt som heter spotting, når jeg kom tilbake så var interessen på topp igjen.

imm
07-03-2012, 10:37
Jeg anbefaler trekkspillkurs, eller noen møter på numiskmatisk forening.
Da kommer flyinteressen tilbake raskere enn du trodde det var mulig.

AggTouchdown
07-03-2012, 10:52
Book deg en tur til et større air show i Europa, så skal du nok se at interessen kommer tilbake. Jeg har flere venner og bekjente som har blitt mer eller mindre frelst etter en tur til f.eks RIAT.

FlyboyKarsten
07-03-2012, 10:59
Er jo flyshow på SVG i år. Men hadde tenkt på tur til FRA, men når den gikk i vasken gikk mye av fly interessen vekk. Så jeg ser hva jeg gjør med det, enten kommer den tilbake eller ikke.

seilfly
07-03-2012, 17:50
Bare slapp av. Enten kommer det tilbake, ellers så var det "en fase" :-)