View Full Version : God onsdag fra Forus!
sirpjalle
07-03-2012, 06:50
Gudd mauning godtfolk!
Da var man på plass til en ny dag. Kom du arbeidslyst, og du skal motstand finne.... :angry:
Tror jeg begynner å brygge på noe, så strengt tatt burde jeg vel holde meg hjemme i dag, men vi får se etter som dagen skrider frem.
Ha en fin en forumister! :)
Go morgen fra Trondheim.Junior våkna tidlig idag,får vel ordne med litt frokost og kaffe.:) Ha en strålende dag folkens
FlyboyKarsten
07-03-2012, 07:30
God morgen. Våknet til vind og reggen, gufs nedover ryggen blir vel en komm kaffe og se hva dagen bringer. Satser på litt bedre vær men har min tvil om det, ellers ha en bra dag forumister.
Mornings, sikkelig redusert og støl etter gårsdagens middag med kollegaer som etterhvert forflyttet seg til diverse barer og..ja...godt det snart er helg! :D
La denne dagen bare skli forbi så blir jeg fornøyd, ha en fin dag!
God morgen fra Kløfta.
Forholdsvis surt vær her, med et par kuldegrader og en herlig kombinasjon av noen regndråper og kald asfalt..
Sånn ellers er det kontorjobbing for alle penga denna uka, helt greit å få rydda litt i eposten.
En god dag til dere alle!
Mornings fra Oslo. Nok en tredagers uke, så idag er det "fredag". Svigers har invitert på hyttetur så da må man stille. Ha en fin dag
ENGM 911
07-03-2012, 08:51
Kong Vinter har ihvertfall ikke reist enda. Her i byen er det grått og noe hvitt dryss er på vei ned. Da er det like greit med kveldsvakt. To vakter igjen til langfri, merker ar DET skal bli en fornøyelse. Ellers som seg hør og bør, litervis med filterkaffe - ja jeg er gammeldags - så en bedre frokost før det braker løs.
Ha en flott lillelørdag.
God morgen fra Sola. Sitter på Rica Airport og forbereder avgang til SVG der SAS skal ta meg til barteland. Blir en rute jeg ikke har flydd før.
Har blitt ganske så bra dette Rica Airport hotellet faktisk. Er litt imponert. Noen mystiske løsninger på rommet men det kan ha med at det er et rullestolbrukertilpasset rom (uten at jeg trenger det).
Ha en fruktbar dag alle sammen.
Commuter
07-03-2012, 11:29
God lunchpause fra hjemmekontoret, hvor det veksler rått mellom harde vindkast, regn og sludd. Ekte bergensvær med andre ord!
Her produseres det fluffy foilware uten substans over en lav sko, og det ser ut til å bli innholdet i resten av dagen. I kveld blir det en svett sykkeltur, og utover det er det få planer i heimen.
Tilbake til Oslo for en liten dagstur i morgen, så blir det oppløp mot helg.
Ha en flott onsdag videre!
God morgen fra Nederland. Besøkt min huslege, og smårister litt på hodet... Når man er vant til litt preventivt health care fra USA er man ikke akkurat forberedt på å høre "hvorfor det, det synes vi er unødvendig i Holland" når man ber om sine regulære blodprøver. Well, fikk nå testene jeg ønsket og resept på det jeg ønsket, så får vel være brukbart fornøyd. Nuvel.
Ha en god dag alle sammen!
Faktisk vårvær i Bodø idag, deilig det, sikkert kjekt for de som er på campingtur også.
Tur på styrkerommet etter jobb, før jeg belønner meg selv med hamburger i kantina, da fiskeboller i messa er et ganske uaktuelt måltid for min del. Blir også å se nyeste episode av The Walking Dead og Top Gear i kveld.
God morgen fra Encore, Vegas... Heldigvis er Eplebutikken tvers over gata..kan jo håpe på et mirakel kl 10 lokal tid da pressekonferansen i San Fransisco starter :p
Du får stille deg i kø just in case ;) ... Tror imidlertid at forskjellen mellom 2 og 3 ikke blir større enn at det kan lønne seg å plukke opp en toer til redusert pris.
Noen avslutter en tredagers uke - andre påbegynner sin .. sitter her med en snorkende gammel hund ved mine føtter. Koselig det, men .. kjenner at .. man .. blir ..... litt ....... zzzzzzzzzzzzz
Du får stille deg i kø just in case ;) ... Tror imidlertid at forskjellen mellom 2 og 3 ikke blir større enn at det kan lønne seg å plukke opp en toer til redusert pris.
Noen avslutter en tredagers uke - andre påbegynner sin .. sitter her med en snorkende gammel hund ved mine føtter. Koselig det, men .. kjenner at .. man .. blir ..... litt ....... zzzzzzzzzzzzz
Tror du tar fryktelig feil ... det ser ut til at 3 blir et meget stort sprang fremover - retina display er i seg selv enormt
2048 x 1536 oppløsning, quad core prosessor og 4G LTE er på listen, sammen med et 5MP iSight kamera med samme optikk som iPhone 4S.
Dette gjør at jeg som er Android-fan, vurderer iPad 3, da en del av Android-fjølene har slitt litt med div småbugs og andre rare feil.
Må si at kameraet på padda trolig er det jeg har brukt minst .. det er bare upraktisk. Og det man har i retning fleisen for facetime er sikkert like dårlig som iphonen sin .. :p
Men det er jo en grei oppgradering - spesielt på skjermsiden. 3G eller 4G er for meg likegyldig .. de fleste operatører gir deg kun begrenset båndbredde uansett ..
Bizflyer
07-03-2012, 23:04
Så var onsdagen nesten over!
I kveld har man fått sett første episode av NAV. Egentlig synes jeg ikke den var så morsom ettersom jeg antar at det er akkurat sånn det foregår?!?
I tillegg fikk jeg sett Sveriges Mästarkock på TV4 som lagde mat til businessclass til SK903 ARN-EWR. Morsomt å se på og gav meg en plutselig lyst til å fly businessclass igjen.
Dessverre gikk kveldens lottotrekning til helvete for min del, så det blir nok ikke noen umiddelbar avreise her i gården!
Strax natta! Det drar seg jo heldigvis mot helg!
BF:cool2