PDA

View Full Version : God mandag morgen


dc-8-63
05-03-2012, 06:31
.....vel etter et at våre Danske venner fant ut at de skulle spare tid og hoppet over test - er det en skikkelig blåmandag i vårt prosjekt - de har mistet kontrollen og dermed blir det sene kvelder og de neste helgene på Aker Brygge. Ikke kommuniserte de godt heller - først når det gikk skikkelig galt fungerte kommunikasjonen. Håper alle har en bedre mandag enn dette...

LN-REF
05-03-2012, 06:39
Tidleg opp for tredje tur i det siste, denne gangen går turen via Oslo til London.

Og som vanleg på denne ruta er det samme flyet som går begge flighter, det betyr parkering på utland gate ved ankomst, busstur rundt Gardermoen for så å gå tilbake til samme gate igjen!

Fjerde tur går fra London på torsdag med BA til Miami om det er denne flighten som blir bekrefta i løpet av dagen. Videre til New Orleans med AA...

TOS
05-03-2012, 07:58
Dette er altfor tidlig for meg, og det ble ikke akkurat mange timene søvn i natt. Stilte på LHR kl 0525 for avgang til CPH kl 0640...

Synes litt synd på de som skulle reist med SK direkte til Oslo kl 0720, som kommer til LHR og ser at flyet er kansellert...

Someone
05-03-2012, 09:15
Mornings fra Smestad. Trøtt som F....etter relativt sen hjemkomst i går da bagasje måtte leveres og biler byttes før jeg kom meg hjem. For ikke snakke om hvilken dyrehage det var på ankomst på OSL halvelleve i går. Køen på tax free begynte før tobakksbua. Vel, etter en langhelg er det nok å gripe fatt i på jobb. Ha en fin dag

ToreD
05-03-2012, 10:06
God formiddag fra sol og fint på OSL.
Flere kaffekopper er fortært og ukeplanen begynner allerede å fylle seg opp, så uka blir nok hektisk.
Ønsker dere alle en strålende mandag!

Hypern
05-03-2012, 10:09
God morgen fra Pilestredet, Flexusmaskina fant ut at den ikke ville godkjenne noen bankkort i dag så da ble det sniking(ja den avviste alle kort også hos de som sto foran meg i køen). Heldigvis var det ikke billettkontroll i dag heller. Det finnes vel knapt et større irritasjonsmoment enn de Flexusautomatene.

JonF
05-03-2012, 10:22
God morgen fra Oslo. Trøtt som en gjøk i dag da det ble telling av sikkert hundretusen sauer før jeg sovna i går kveld. Ble noe forsinket på jobb i dag morges grunnet et forsvunnet kumlokk som naturlig nok lagde et pent hull i veien på Ring 3 Østover ved Økern.

I kveld blir det bryllupsplanlegging. Utrolig hvor mye smådetaljer som må huskes på....

Ha en flott mandag :)

Tommy777
05-03-2012, 10:38
God eftan fra JAL sin F lounge paa Narita. Flott tur hit med Thai sin Jet Airways 777 i First. Lite folk i F i dag, saa Rimowaen fikk sete 1K med sikkerhetsbeltet festet og doera til suiten lukket underveis ;)

Veuve Rose foer take off, Dom underveis (og mer enn 2 flasker lastet igjen), ble tilbudt en flaske aa ta med, men visste at det ble sikkerhetskontroll her, saa da ble det nei til Dom :(. Fruen fikk forhaandsbestilt Hummer Thermidor som gikk ned paa hoeykant sammen med mye annet snadder. Fin tur

Droeye timen til avreise med AA hjem til Chicago, igjen i F (dog betalt, saa man tjener poeng), men uten Dom, doer eller annet flotte greier. Jobb i morra.

En fin mandag oenskes alle

Discus
05-03-2012, 10:54
God formiddag fra sentrale Oslo.

.....vel etter et at våre Danske venner fant ut at de skulle spare tid og hoppet over test - er det en skikkelig blåmandag i vårt prosjekt ...

Her er det ikke noen farge på dagen, men søndagen var laaaaaang etter at en datakonvertering gikk i dass ved en oppgradering i går. Det ble en del kaffe og kreativitet.

Det ryktes om en Fly&Øl(tm) med fokus på det siste i Bergen i kveld :drink

Bizflyer
05-03-2012, 11:38
God mandag fra Krsand!
Her er man godt i gang med dagens oppgaver. Temperaturen har fallt i forhold til i starten av helga, og nå ligger vi så vidt over null. Heldigvis forsvant mesteparten av den ekle, hvite guffa som kom ned over oss i går. Måtte det bare fortsette. Vil ha vår nå!

I kveld venter kurs i "hvordan drive borettslag". Sikkert kjempefestlig?!?

Droeye timen til avreise med AA hjem til Chicago, igjen i F (dog betalt, saa man tjener poeng), men uten Dom, doer eller annet flotte greier.

Så det vil si hjemreise i Monkeyclass? Som å gå fra himmel til helvete det eller?:lol:

Fortsatt god dag til dere alle, både foran og bak gardina!

BF:cool2

FlyboyKarsten
05-03-2012, 11:43
God morgen/dag. Her skjer det ikke mye, er ute og fatter litt på forskjellige plasser. Så får man se hva dagen bringer, kanskje bare ta det rolig eller ta en joggetur.

Fnate
05-03-2012, 11:47
God morgen fra Lillestrøm. Her starter snart ukens Norgesturne med kveldseventer i Haugesund, Stavanger, Trondheim og Kristiansand. Først skal SAS ta meg til Haugebygrenda kl 14.20.

Litt mindre eksotisk enn JAL lounge og Jet Airways / Thai First. Men, men...

Ha en strålende dag alle sammen.

LN-MOW
05-03-2012, 13:35
Les igjen, Biz - det står vitterlig F ....

God morgen fra Amerika Sørøst! Her er det fridag, men guttungen må likevel på skolen .. No rest for the wicked. Blir nok litt hagearbeid samt muligens en liten kjøretur ned til SBS-importøren som har sendt meg noen atennegreier som ikke passer sammen.

Begynner så smått å lysne .. 7 grader ute og det loves en fin dag.

Ståle
05-03-2012, 13:36
God formiddag fra hovedstaden, tenk at vi snart har brukt opp 1/3 del av årets helger..duverden så fort ting går unna for tiden! Nå skal kun arbeidsdagen igjennomføres før en middag venter kombinert med planlegging til morgendagens presentasjon.

Ha en fin dag!

ENGM 911
05-03-2012, 16:05
God ettermiddag fra Oslo. Har snudd døgnet etter en nattvakthelg. Kan ikke akkurat skryte at man så ut som et blomsterbed når man sto opp.:lol:

Nå er det strake veien ut med fruen. Kaffe på Statoil og to cheeseburgere fra McDonald burde gjøre utflukten rimelig (in my dream).

Ha en strålende ettermiddag.

Twin Otter
05-03-2012, 16:42
God ettermiddag fra SVG. Fotograferte for litt siden en vakker Gulfstream V som kom inn for landing og om ikke lenge kommer SAS inn for landing med en noe forsinket retro-buss. First-timer for min del....

Commuter
05-03-2012, 17:05
Go ettermiddag fra flytoget!

Noe tullete morgen med full IT stopp på Flesland, men heldigvis løste det seg greit og vi landet på rute. Litt stresset og grettent crew på flyet gjorde samtidig turen mindre trivelig.

Nå er det hjemover for en relativt rolig og avslappende kveld.

Ha en flott mandag videre!

Sent from my BlackBerry 9800 using Tapatalk

TOS
05-03-2012, 17:45
Det ryktes om en Fly&Øl(tm) med fokus på det siste i Bergen i kveld :drink

Synd at jeg ikke endte opp med Bergen likevel i dag, da...:( Sitter nå på BA767 og skal via LHR til Manchester. Håper returen er noe mindre begivenhetsrik enn turen hit...

Discus
05-03-2012, 18:59
Vi får ta en kjØLig en nestegang, TOS. Her er forøvrig flybussboardingen like dårlig organisert som forrige gang. Stillestående kø nesten inn i terminalen.

Tommy777
06-03-2012, 04:44
Les igjen, Biz - det står vitterlig F ....



Indeed. Fin tur i F med AA igjen.

God laaaang mandag fra Chicago. Her er man hjemkommet til alt tilhoerende kaos etter en lengre ferie.

Busy uke med reise hele uken, alle flightene med AA er oppgradert, Continental DBA United sitt system er i gang i full vigoer denne uken og Frank Lorenzo's gjenferd raser naa paa O'Hare for full musikk med COs lattis oppgraderingspolicy, saa INGEN av mine flighter ble bekreftet paa 96 timers 1K vinduet denne uken, saa naa er det bare aa COME ON DOWN aa spille oppgraderingsrullett med Frank! Yeah yeah yeah!

DC i morgen, MSP onsdag, NYC torsdag og San Fran fredag, her er det bare aa brette opp ermene.