PDA

View Full Version : God Lørdags morgen


ENGM RAMP
14-01-2006, 03:09
Morn morn morn ja :)

He he, regner med de fleste sover på denne tida, mens noen vel er på vei hjem, letter tung i hodet :)

Nest siste nattevakt nå, bare en igjen så er det fri i 4 dager hvilket skal bli godt...
Så bare noen dagers jobbing før avreise til Berlin den 23....

Das is guten sein :)

Ha en strålende dag/weekend alle!

:nor

LN-REF
14-01-2006, 03:27
God morgen fra Middelhavet.... Vi har nå Malta på babord side og Sicillia på styrbord side. ETA Gibraltar/Algeciras tirsdag...

2.5 time igjen av vakta før det blir ei episode av Seinfeld på DVD før eg legger meg...

Ha ei fin helg folkens! :nor

LN-MOW
14-01-2006, 04:31
Akkurat lest ferdig 'Rett til himmels' ... god underholdning!! Kaasoer Geelmuyden er en gammel skolekamerat av meg og vi satt ofte sammen paa rute 37 mellom Strand og Doenski. :up:

Skal tidlig opp! Faar med meg foerste omgang av ManC-ManU foer jeg maa ta Lillegutten paa baseball-tryout. Han skal testes og plasseres paa lag foer sesongstart ... stor spenning. Men JEG mister annen omgang av ManC-ManU.....

EB
14-01-2006, 06:37
Da er man våken... 06:30 og jeg er klar for 4 timers danseundervisning i Dirty Dancing på Baardar. I løpet av en ukes tid skal jeg forvandles til en "dansende selger" - hva gjør man ikke for sin arbeidsgiver. Ha en bedre lørdag...

atck
14-01-2006, 07:21
Opp klokka seks med knøttet som selvfølgelig nekter å sove mer på en av de få frilørdagene man har :sarc
Så da blir det gjennomgang av en bunke nettforum, nettaviser og så til slutt forhåpentligvis sovner jeg på sofaen med Teletubbies på DVD'en...

K

TG
14-01-2006, 09:36
God formiddag ja;)

Rufsevær ute idag igjen, kunne godt tenkt meg kaldt ver og uten vind igjen, men ser ut til at jeg kan bare drømme om det.

Så forresten "Transporter 2" på kino igår, der var de "ute på tur" i lufta, alt det som går ann! Business flyet er langt til himmels da det plutselig styrter mot havet uten kontroll, spinner rundt og rundt, opp og ned, men selvfølgelig foretar det en "fin styrt" med nesen ned i sjøen. Er bare på film slikt går ann, men hva gjør man ikke for å redde helten ;)

Men da var det tid for å ta en dusj for å få bort fjoslokta ;)

Ha en fin helg!

Thomas
14-01-2006, 09:38
God morgen,
Siste fridag før det er noen dager jobb senjobbing igjen. Über grått ute, tåka henger lavt og stemningen er deretter. Blir nok en innedag med skiflygning og andre ting jeg slipper gjøre selv.

14 arbeidsdager igjen til ferie! :spin:

Savipix
14-01-2006, 11:14
God morgon!

MC travel market gav bra utdelning. Först en 1:200 B747-400 modell från Lufthansa och sedan ett cocktailparty med BA marketing och folk från det lokala PR och reselivet.

Blir nog en tur tillbaks till mässan idag för att ta det lilla jag missade igår.

I kväll blir det nog fotboll Monaco-Bordeaux. ALLEZ MONACO! :nor

EB
14-01-2006, 17:44
Da er jeg snart ferdig utdannet som "møkkete danser".. Puh... slitsomt. Nå vin, mat og mere vin. God lørdagskveld...:up: