PDA

View Full Version : God fredag fra SVG


sirpjalle
02-03-2012, 06:25
Gudd mauning godtfolk!

Da var man ferdig sjekket inn og klar til å komme seg sørover til LIS. Kjenner at kroppen ikke er våken enda, så jeg mistenker at det blir litt mer ZZZZ på jungel jet'en nedover. Exit row er også sikret hele veien ned, så dette tyder på en noelunde bra dag.

Ha en fin en forumister :)

dc-8-63
02-03-2012, 06:36
Gor morgen fra Solveien - Nødspressoen i koppen - snart klar for #19 inn til Brygga. Kjenner at det nå er 4 uka med 60 timer + i arbeid, mye rutiner å etablere - Danmark fant ut at det tok for mye tid å teste mot Test Serverene og testet lite vellykket mot Produksjonen vår - det dagen før vi skulle slippe inn alle brukerene. 60 timers uke det er som å være tilbake i USA det ;-) Ellers går dagene med til å se etter bolig i Italia - vi er nok ikke Norske nok for Norge lenger. Ha en bedre dag

Commuter
02-03-2012, 08:42
God morgen fra flytoget. Siste runde I dag, og jammen leverte ikke SAS en strålende flytur. Ledig midtsete, godt humør og tre runder kaffe. Da kan jeg leve med en liten forsinkelse som følge av problemene I går.

Tettpakket kalender frem til fire, så blir det full fart hjem for helgekos.

Ha en strålende fredag alle sammen!

Sent from my BlackBerry 9800 using Tapatalk

Fnate
02-03-2012, 09:16
God morgen fra Lillestrøm. Her skal man være meddommer idag. Det begynner vel å bli omtrent 10-ende gangen og når det ikke kolliderer helt er det egentlig en spennende avveksling.

Elefanten sprader opprømt rundt etter å ha blitt invitert på utplassering i selveste show-biz. Ikke foran kamera, men allikevel. Show-biz er show-biz.

jcnorway
02-03-2012, 09:31
God morgen fra en av Ruters hvite hester.

Snart helg og godt er det! Helgen går med på siste finpuss før visning mandag. Måtte det bli budkrig ;)



Elefanten sprader opprømt rundt etter å ha blitt invitert på utplassering i selveste show-biz. Ikke foran kamera, men allikevel. Show-biz er show-biz.

Fnate får avtale med Pappa når det passer å avspasere en dag eller to fra gjemmekontoret. Når tid for utplassering er bestemt så fikser vi vel noen spennende oppgaver i show-biz :)

Ha en fin dag og helg alle sammen!

Someone
02-03-2012, 10:13
Morningd. Her i de østerrikse alper skinner solen fra en skyfri himmel. Frokost er inntatt og det er på tide å hive på seg skiutstyret. Ha en fin dag

Ståle
02-03-2012, 10:23
God fredagsmorgen, rolig på jobb så langt med mange trøtte tryner rundt omkring til å være fredag. Reiselivsmessa kombinert med fotomesse etter jobb er planlagt, blir vel også en svingom innom Bislett kebab først..

Godt med helg, ha en fin dag!

FlyboyKarsten
02-03-2012, 10:44
En flott Fredag sola skinner og ikke en sky på himmelen. Denne dagen blir bra blir nokk ut på SVG og knipse i dag, ellers så er det jo Fredag og det betyr helg. Ha en bra dag og helg forumister, og la finværet vare en stund nå.

Bizflyer
02-03-2012, 10:45
Fredda gitt!
Denne uka gikk fortere enn jeg trodde!
Helgen skal stå i oppryddnignens tegn. Det er visst sannelig på tide.
Ellers blir det visst litt besøk i aften. Far må visst ta frem sine tex-mex kunnskaper på kjøkkenet, men det skal nok gå bra. Må bare bli ferdig på kontoret først...

God helg!

BF:cool2

TOS_EBG
02-03-2012, 11:06
God formiddag fra TOS hvor det faller våte snøfiller ned http://weather.cs.uit.no/

Dagen på kontoret må gå med til å få unna noen oppgaver som har hopet seg opp, mens kvelden går med til 10 års jubileumsfest for KSAT med temaet "Space it up!". Har fått tak i en Star Trek off-duty uniform, men det ryktes at det dukker opp avatar-sminkede folk så det blir nok ingen beste kostyme premie på meg. :)

Ellers er målet for helgen å komme nærmere ferdigstilling med oppussingen av soverommet hjemme, dvs. få på plass gulvvarme og parkett så man kan få satt opp den nye Wonderland-senga som står i deler rundt omkring i huset og tar plass.

AirbusTrond
02-03-2012, 11:51
God dag fra Akersgata. Humrer litt over gårsdagens leder i Kapital, der den godeste Hegnar ser ut til å ha samme forhold til min tidligere arbeidsgiver som jeg selv har...

... ellers gikk den første arbeidsuka etter ferien forferdelig fort. Men det skal da allikevel bli godt med helg med noe godt i glasset, for det stod igjen en del flasker der etter utlånet av leiligheten mens jeg var borte.

God fredag & helg !

Discus
02-03-2012, 12:57
God formiddag fra Torshov - fredag er vaffeldag i kantina :D *svisj...borte*

Lasse
02-03-2012, 12:59
God formiddag fra Vestlandets hovedstad! Her skinner solen fra skyfri himmel for første gang på lang tid og man må jammen benytte seg av det!

En god dag ønskes til alle.

Martin
02-03-2012, 13:03
God fredag fra OSL. Sola skinner, og stemningen er generelt over snittet. Fikk også den nye skiva til Springsteen i postkassa i går, og han spilles nå fra iPhonen her på jobb. Måtte 21. juli komme fort!

God fredag ønskes :)

CFN_001
02-03-2012, 13:23
God fredag fra Drammen. Etter rett fra hjemkomst fra OSL der det ble ekstra lang ventetid på kofferten min fra EWR da kontaineren til Airbusen ikke vil åpne seg med det første :) Men uansett, fint å komme hjem til "vår". Ha en fin fredag og helg alle sammen!

JoeW
02-03-2012, 14:22
God formiddag fra Nederland -- her kunne man trenge litt arbeidslyst en fredags eftermiddag. En lettere fuktig aften i gjør det noe svært å komme i gang, men badet er nå ihvertfall skurt, og leiligheten støvsuget. Ha en god weekend!

Henshaw
02-03-2012, 14:30
God dag fra Bodø. Godt humør her da det dukket opp brev fra luftforsvaret idag som mener at jeg ikke helt ubrukelig pilot-materiale, aka fase 2 opptak i mai.

LN-MOW
02-03-2012, 15:08
G'morgen - godt humør her også! For det første er jeg invitert på omvisning av den nye internasjonale terminalen på Hartsfield om halvannen uke. Dessuten er nå basestasjion KGVL innviet og operasjonell med signaler over 100nm borte i redning sørøst fra kontorvinduet mitt. Nå mangler jeg bare noen som tør å klatre opp på taket mitt.

Velvel - det ventes bommelibom her de neste 24 timene - regner med at jeg får besøk under pulten igjen ...

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/421963_10150565994751036_554781035_9257802_1832268 940_n.jpg

Tommy777
02-03-2012, 15:15
God aften fra Hadahaa. Siste aften her på Maldivene, men ikke utsjekk før i morgen kveld. Herlige dager her i paradis, kunne gjerne tatt ett par dager til, men St Regis i Bangkok venter ;) nå: middag på stranden