PDA

View Full Version : Godt hotell-tilbud London


kimmam
28-02-2012, 00:37
Blir mest sannsynlig en liten tur til London i sommer og fant i den forbindelse en ganske bra pris på Hilton London Canary Wharf. Tre netter, 29. juni - 2. juli, for bare 1.751 kr. Prøvde å legge til ét døgn til, men da steg prisen til 7.007 kr. Funnet via Expedia, men har også sett prisen på hotels.com.

Mulig feilprising? Kom opp en boble ved bestilling som bemerket at 78 personer hadde bestilt rom på hotellet de siste 48 timene. Billig måte å få testet gullkortet på :)

TOS
28-02-2012, 00:40
Det var jo ikke utpreget dyrt, men Canary Wharf for en helgetur (jeg har fått inntrykk av at det er relativt lite som skjer i Canary Wharf i helgene)? Jeg har forøvrig lagt merke til at flere av de gode hotellene der ute har veldig gode priser i helgene. Jeg ville nok ikke bosatt meg der ute om jeg ikke hadde noe spesifikt ærend der, men nå trives jeg best i området rundt Green Park.

kimmam
28-02-2012, 01:02
Det kan godt hende, men regner med å tilbringe meste av tiden på andre siden av elven. Skal ikke være mer enn 5 minutter til nærmeste tbane-stopp. Hotellet har fått ganske bra anmeldelser på tripadvisor.

Chriscross
28-02-2012, 08:26
Og for under 800 kr natt med frokost i helgen er det vel en bra pris selv med litt tunekjøring. En må jo nesten uansett ta tube for å komme frem i London.

FlightDeck
28-02-2012, 09:54
Det er ganske typisk for hoteller i forretningsområder at de skrur ned prisene noe veldig i helgene, samtidig som de altså har uforholdsmessig høye priser (for en på fritidsreise) i ukedagene. Det samme vil man merke i kongressområder, f.eks. ExCeL Centre i London. Standarden på hotellene er samtidig veldig høy.

TOS
28-02-2012, 10:52
...og lokaliseringspreferanser er jo sterkt avhengig av hva man skal gjøre og hvor man skal holde til. Selv klarer jeg meg stort sett med apostlenes hester, eller veldig begrenset bruk av Tube'en, når jeg bor på hotell ved Green Park. Skal man likevel oppholde seg i nærheten av Canary Wharf så er det iallefall ikke noe å si på prisen.

dc-8-63
28-02-2012, 11:00
Blir mest sannsynlig en liten tur til London i sommer og fant i den forbindelse en ganske bra pris på Hilton London Canary Wharf. Tre netter, 29. juni - 2. juli, for bare 1.751 kr. Prøvde å legge til ét døgn til, men da steg prisen til 7.007 kr. Funnet via Expedia, men har også sett prisen på hotels.com.

Mulig feilprising? Kom opp en boble ved bestilling som bemerket at 78 personer hadde bestilt rom på hotellet de siste 48 timene. Billig måte å få testet gullkortet på :)

Expedia og Hotels.com er det samme...

kimmam
28-02-2012, 11:04
Jeg skal reise sammen med broren min på 16, så det blir nok ikke noen seine turer ut på byen og da gjør det ikke noe om hotellet ikke ligger midt i sentrum.

Expedia og Hotels.com er det samme...

Åja, det visste jeg ikke... Takk :)