PDA

View Full Version : Jeg har booket Torp-Bremen

Cessna182
26-02-2012, 22:39
Vanvittig !

Har just booket Torp/Bremen/Torp to voksne torsdag til lørdag for NOK 220,00 tur/retur. Bremen er en veldig koselig by ! Billig mat og drikke.

Fellowplane
26-02-2012, 22:49
Grei, liten flyplass i Bremen med trikkeholdeplass rett utenfor terminalen. Fløy ned dit med FR for et par år siden og vi betalte 150 kroner t/r pr. person inkl. alle avgifter. Min billigste flybillett noen sinne.

robertaas
26-02-2012, 23:51
Så det er 60 NOK i kortgebyr per flight?

Det er 2 problemer med deres tilbud til Bremen i mars:
-Man må ta fri 2 dager for et opphold på under 2 dager.
-Man må reist tidlig fra en fremmed flyplass som aldri er bra. For mange ødelegges kvelden før av å måtte stå opp så tidlig. Man må reise fra hotellet allerede før de har begynt å servere frokost og man må antagelig ta taxi til flyplassen da kollektivtrafikk enda ikke har startet.

Sondbjo
27-02-2012, 01:13
Vanvittig !

Har just booket Torp/Bremen/Torp to voksne torsdag til lørdag for NOK 220,00 tur/retur. Bremen er en veldig koselig by ! Billig mat og drikke.

Jeg hvar så heldig å fikk en 1 kr billett en gang på denne ruten :) Det kom selvfølgelig ekstra utgifter til i vanelig Ryanair stil :D Jeg tok Easyjet videre til LGW fordi det hvar mye billigere en TRF-STN den gangen.

hanswest
27-02-2012, 06:55
Trikken i Bremen starter tidlig da, har tatt trikk kl 0430 ut til flyplassen.
Bremen er en skikkelig trivelig by, mye av gamlebyen som fortsatt står igjen, og plassen ved rådhuset er helt fantastisk!

nime
27-02-2012, 07:38
Høres bra ut, har planlagt å ta en tur til Bremen, med FR.

robertaas
27-02-2012, 13:25
Trikken i Bremen starter tidlig da, har tatt trikk kl 0430 ut til flyplassen.Og hvor tidlig må man så stå opp på lørdag for å ta trikken så tidlig? Høres ikke akkurat ut som en behagelig weekend, men folk er jo forskjellige.

Fra april legger Ryanair om rutene slik at man kan ta helgeturen fra fredag til mandag. Man må fortsatt ta fri to dager, men man får mer enn én dag mere i Bremen og returflighten går først 12:00 slik at man kan ha en nogenlunde normal natt og morgen.

Someone
27-02-2012, 13:29
Og hvor tidlig må man så stå opp på lørdag for å ta trikken så tidlig? Høres ikke akkurat ut som en behagelig weekend, men folk er jo forskjellige.

http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=86737&page=3

Nei, det høres ikke behagelig ut, men det gjør ikke en helgetur til Bora Bora heller:rolleyes:

nime
21-08-2013, 17:15
Kjøpte billetter nå, for 256kr tur/retur. Kan jo ikke annet enn å klage da? :p

Over 10 år siden jeg fløy FR sist, skal bli artig å se hvordan det er nå.

notus
21-08-2013, 18:13
Vurderer selv en tur, men det som stopper meg er flytidene. Fredag 14:20 og hjemme igjen mandag 13:25 i Sandefjord. Det gjør at bortimot 2 arbeidsdager går tapt. Flybilletter med Widerøe/SAS blir mer kostbart, men gjør at man kan dra grytidlig om morgenen og så utnyttet hele fredag f.eks. og hjem igjen sent på søndag.

Spacetime
22-08-2013, 13:14
Jeg hvar så heldig å fikk en 1 kr billett en gang på denne ruten :) Det kom selvfølgelig ekstra utgifter til i vanelig Ryanair stil :D Jeg tok Easyjet videre til LGW fordi det hvar mye billigere en TRF-STN den gangen.

Jeg tror det var i 2009 vi fløy 2 personer Rygge-Madrid T/R for 4 kroner totalt. Og med prepaid Visa Electron, som var gebyrfri den gangen, ble totalprisen jeg faktiskt betalte; nettopp 4 kroner. Siden dengang har bilett prisen bare gått oppover. Desverre.

77W
22-08-2013, 19:16
Ja gud forby, flyreiser skal jo være gratis!

Heia Norge!

Mr_President
22-08-2013, 19:25
Da får vi bare håpe at RyanAir har tanket nok drivstoff for reisen ;)

Wig-wag
22-08-2013, 19:35
Ja gud forby, flyreiser skal jo være gratis!

Heia Norge!

En flyreise koster det flyselskapet vil ha for billetten, uansett hvilket flyselskap det dreier seg om. Passasjerer bestemmer ikke prisen, de shopper!