Dessutendette må jo bety enda en flytype for danskene. Saab 340 kan vel ikke brukes til Røst feks?
Ja, da blir det spennende å se om DAT vil yte WIF konkurranse på strekningen BOO-SKN som er en kommersiell rute, dersom de vil ha kapasitet til det? Og hva med BOO-EVE og BOO-BDU?
Har Dat avtale med DY om gjennomgåande innsjekk av bagasje og passasjerer? Eller må passasjerane frå RET,LKN,SVJ og NVK no beregne tre timar ved flybytte i BOO?
Per i dag har DAT en slik avtale med DY, ja![]()
Har Dat avtale med DY om gjennomgåande innsjekk av bagasje og passasjerer? Eller må passasjerane frå RET,LKN,SVJ og NVK no beregne tre timar ved flybytte i BOO?
Om det tar 3 timer å hente en bag og få den sjekket inn igjen, så er det ikke DAT som har et problem, men Bodø lufthavn.
Om det tar 3 timer å hente en bag og få den sjekket inn igjen, så er det ikke DAT som har et problem, men Bodø lufthavn. Når det er sagt så sier anbudet at ruter skal korrespondere med trafikk til Oslo. Hva dette i praksis betyr sier dog ikke anbudet stort om.
Men hvordan er det for de som flyr TOS-NVK? og skal videre til BOO WF833(skyt meg om jeg har feil) har som regel gått TOS-NVK-BOO, vil det si at DAT vil fly BOO-NVK-TOS-NVK-BOO?
Jeg har en troen på at vi kommer til å se DAT også på TOS.