• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ryanair med sterke tall.

He, he så stille på forumer, hver gang de viser sterke resultater, men hvis .....:lol::colgate:
 
Nei, man tjener ikke penger på å selge pølser i lufta..... Tror Ryanair hadde vært tjent med å innføre en 5 - 15 forskjellige flytyper, og selfølgelig mer service i lufta! Spesielt kaffe, da det er det høyeste service nivået man har:P

Blir artig nå å se kampen mellom Ryanair og Norwegian!
 
Nei, man tjener ikke penger på å selge pølser i lufta..... Tror Ryanair hadde vært tjent med å innføre en 5 - 15 forskjellige flytyper, og selfølgelig mer service i lufta! Spesielt kaffe, da det er det høyeste service nivået man har:P

Blir artig nå å se kampen mellom Ryanair og Norwegian!

Nå har jeg hatt den "gleden" å bruke både DY og FR, har enda ikke funnet noe forskjell i service nivået hos de egentlig. Uansett hvem av de to du bruker er du nødt å kjøpe deg drinken eller kaffen din selv.
 
Nå har jeg hatt den "gleden" å bruke både DY og FR, har enda ikke funnet noe forskjell i service nivået hos de egentlig. Uansett hvem av de to du bruker er du nødt å kjøpe deg drinken eller kaffen din selv.

Synes personlig DY og SK ligger på samme nivå, med FR hakket under.
 
Nei, man tjener ikke penger på å selge pølser i lufta..... Tror Ryanair hadde vært tjent med å innføre en 5 - 15 forskjellige flytyper, og selfølgelig mer service i lufta! Spesielt kaffe, da det er det høyeste service nivået man har:P

Blir artig nå å se kampen mellom Ryanair og Norwegian!


Det blir nok bedre når de skal igang med Nok en ny strategi ;)
 
Må man kommentere et Irsk selskap ?
Og hvor kom SAS og DY inn i tråden ?

Kvifor quotes. Jeg på dette?
Har verken nevnt SAS, Norwegian eller sagt man må kommentere Ryanairs overskudd.

Deres nyeste strategi om å sette 80 fly på bakken ser ikke ut til å ha vært helt gal.
 
Jeg synes sørvisen til Aerolíneas Argentinas er hakket bedre enn den til Ryanair...
 
Jeg var forbauset over aa se hvor mange Ryanair- fly som landet i Las Palmas paa en liten halvtime forrige onsdag. Trodde de nettopp hadde startet paa Kanarioyene. Det var ogsa litt overraskende at mens DK, AB og DY stod ved bussgater (og flyplassen hadde problemer med a skaffe nok busser paa dette tidspunktet) parkerte alle FRs fly ved gate. Hva dette hadde med traden aa gjore? Sannsynligvis lite, annet enn ting sjelden er svart-hvitt.
 
Back
Top