SAS EuroBonus 20 år - tilbud og kampanjer

FlightDeck

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
SAS EuroBonus 20 år - tilbud og kampanjer

SAS EuroBonus fyller 20 år fredag 27. april. Den 20. hver måned vil det bli lagt ut tilbud og kampanjer i forbindelse med jubileet.

Følg med på http://eurobonus20.flysas.com/.

Last edited:
Re: SAS EuroBonus 20 år - tilbud og kampanjer

Stalltips: Oslo til Amsterdam, Brüssel og London (innenriks tilslutning inkludert) for hhv. 15.000, 20.000 og 25.000 poeng i Economy, Economy Extra og Business Class. Etter en lang periode med stort sett 25%-tilbud, vil de nå slå på stortrommen og lansere 50%-tilbud som noe helt spesielt ifbm. jubileet.

Ser dog gjerne at jeg tar feil ;)

Stalltips: Oslo til Amsterdam, Brüssel og London (innenriks tilslutning inkludert) for hhv. 15.000, 20.000 og 25.000 poeng i Economy, Economy Extra og Business Class. Etter en lang periode med stort sett 25%-tilbud, vil de nå slå på stortrommen og lansere 50%-tilbud som noe helt spesielt ifbm. jubileet.

Ser dog gjerne at jeg tar feil ;)

Hmm, tror du har avslørt de.. :)

Lovende, får håpe det ikke er for korte perioder det kan reises i. Satser på noe hyggelig til sommeren.

Tilbud 20. januar:

Shanghai fra 20.000 poeng. Usikker på om det også vil gjelde Economy Extra og Business Class, men når de opererer med "from 20.000 points" er det sannsynlig at i hvert fall Economy Extra er med på leken (for noen flere poeng).

http://eurobonus20.flysas.com/

Amsterdam, Brüssel og London kommer følgelig senere i jubileet ;)

Fikk du mail om det? Finner det ikke på siden der. Ganske greit tilbud, satser på det kommer noe bra til Usa eller Europa også.

Fikk du mail om det? Finner det ikke på siden der. Ganske greit tilbud, satser på det kommer noe bra til Usa eller Europa også.
Mulig det er jeg som er helt på bærtur, men tolket det ut i fra den rubrikken hvor det står "Super deal Shanghai!". Linken henviser jo også til Point Bargains-siden, men tilbudet er åpenbart ikke lastet opp enda.

Ser det nå. Rart det ligger under andre partnere sine tilbud.

Spurte på FB fikk følgende svar:

Hans-Petter, vänta tills ikväll, då släpper vi på informationen om bland annat Shanghai erbjudandet och ett par fler...;) //TL

20.000 EuroBonus-poeng til Shanghai er en fin måte å promotere den nye ruten på - tipper det også kommer noe til Chicago i løpet av vinteren. London, Amsterdam og Brüssel kommer garantert også - men synes det er litt rart at dere tror at SAS ikke vil presentere noen godbiter under jubileet. Selv om Point Bargains ofte er litt kjedelige, har det jo vært en del gode tilbud tidligere - og det at de stort sett bare har hatt 25 prosent-rabatt den siste tiden er jo direkte feil.

Vi får håpe jubileet gir mulighet for både gode tilbud og til å forbedre programmet. Det kan jo hende at de kommer med noen nyheter om forbedringer på opptjeningssiden med SAS?

Last edited:

20.000 EuroBonus-poeng til Shanghai er en fin måte å promotere den nye ruten på - tipper det også kommer noe til Chicago i løpet av vinteren. London, Amsterdam og Brüssel kommer garantert - men synes det er litt rart at dere tror at SAS ikke kommer med noen godbiter under jubileet. Selv om Point Bargains ofte er litt kjedelige, har de jo vært en del gode tilbud tidligere - og det at de stort sett bare har hatt 25 prosent-rabatt den siste tiden er jo direkte feil.

Vi får håpe jubileet gir mulighet for både gode tilbud og til å forbedre programmet.

Helt klart super billig med 20k til Shanghai, men skulle helst sett alle tilbudene samtidig :p
Nå varer jo dette tilbudet i 3 dager, så blir jo ikke så mange dager å tenke seg om på. Men når de selger turer til Asia for 20k poeng så kan man vel umulig få dette billigere?

Helt klart super billig med 20k til Shanghai, men skulle helst sett alle tilbudene samtidig :p
Nå varer jo dette tilbudet i 3 dager, så blir jo ikke så mange dager å tenke seg om på.

Det kan jo tenkes at det kommer flere tilbud ... De skal jo feire dette gjennom et helt år ;)

Spurte på FB fikk følgende svar:

Hans-Petter, vänta tills ikväll, då släpper vi på informationen om bland annat Shanghai erbjudandet och ett par fler...;) //TL

Jeg sitter klar til å klikke på Bestill-knappen :cool:

Jeg sitter klar til å klikke på Bestill-knappen :cool:

Samme her - men det kommer litt an på reiseperiode. Skulle gjerne tatt en tur på høsten og da helst i Economy Extra eller Business. Tviler dog på at det er tilgjengelig billetter i Business. Håper ikke "from 20.000" betyr at enveisbillettene i Economy koster 20.000 - det innebærer i så fall "bare" 50 prosent rabatt. Ser nå på Facebook at Shanghai ikke kan bestilles før natt til fredag :zzz

Hans-Petter, nu är det dags..titta in igen om ca 15 minuter! Kan berätta att Shanghai kommer du kunna boka först natten mot fredag..;). //TL

Last edited:

Noen er flinke til å følge med på face ja ;)

Det ble med 20.000 poeng for en t/r-reise i Economy til Shanghai, ellers halv pris i Economy til Chicago og Washington D.C. (30.000 poeng). I seg selv er det jo dette et flott tilbud - men for oss som foretrekker å reise i en høyere klasse, blir tilbudet verdiløst. Skjønner likevel at SAS ikke vil gi bort seter de ellers vil tjene godt på.

Ikke overraskende roter de med flightnumrene ved å henvise til New York-flighten og ikke Chicago-flighten:

* The offer is valid on SAS flights from/to Copenhagen (SK909/SK910) not on direct flights from/to Stockholm.

Last edited:

Samme her - men det kommer litt an på reiseperiode. Skulle gjerne tatt en tur på høsten og da helst i Economy Extra eller Business. Tviler dog på at det er tilgjengelig billetter i Business. Håper ikke "from 20.000" betyr at enveisbillettene i Economy koster 20.000 - det innebærer i så fall "bare" 50 prosent rabatt. Ser nå på Facebook at Shanghai ikke kan bestilles før natt til fredag :zzz

Note! Book between Friday, January 20, 00:01 and Saturday, January 21 12:00 Scandinavian time.
Domestic flights in Scandinavia & Finland included.

Periode: March 1 - December 31

Dum fråga kanske men visst kan man boka och sen ångra sig? Jag hittar inget om det i villkoren och räknar med att vanliga villkor gäller, dvs man kan avboka.

Det ble med 20.000 poeng for en t/r-reise i Economy til Shanghai, ellers halv pris i Economy til Chicago og Washington D.C. (30.000 poeng). I seg selv er det jo dette et flott tilbud - men for oss som foretrekker å reise i en høyere klasse, blir tilbudet verdiløst.

Kødder du? Til den prisen flyr jeg gladelig til Shanghai i Economy. Og kabinpersonalet kan i tillegg få lov til å sette på meg en parykk og kalle meg Sally :biggrin

Kødder du? Til den prisen flyr jeg gladelig til Shanghai i Economy. Og kabinpersonalet kan i tillegg få lov til å sette på meg en parykk og kalle meg Sally :biggrin

Venter på den TR'n der med Parykk i eco :drink

Back