Gleder meg alleredeI den grad vi får det til så skal jeg og TenFour (han vet det ikke enda) prøve å legge ut bilder og info fra pressekonferansen her, og bilder fra turen!
Lover ikke noe men skal gjøre vårt beste!
Gleder meg allerede
Ser at mannen i tårnet sliter litt med klokka i dagmin er nå 10.25 og hans er:
09.01.2012 07:00 Trondheim DX681 Danish Air Transport Avreist 11:02
Knegg knegg![]()
Noen som har oversikt over hvor lenge MDen skal være stasjonert på RYG og hvilke ruter den skal fly? Kunne tenkt meg en tur bortom til helga for å knipse litt, så hadde vært fint å fått med den og![]()
Noen som har oversikt over hvor lenge MDen skal være stasjonert på RYG og hvilke ruter den skal fly? Kunne tenkt meg en tur bortom til helga for å knipse litt, så hadde vært fint å fått med den og![]()
Den var ikke dratt hjem når jeg landet på Rygge i sted, men stod på fjernpark.Den drar/dro "hjem" i dag og blir ikke satt inn siden den er utleid.
Den drar/dro "hjem" i dag og blir ikke satt inn siden den er utleid.
Men hvis de nå har solgt unna billetter på grunnlag av MD87s kapasitet, hvordan skal de løse det mtp plass?
For noe dritt. Skuffende av DAT.
Men men, da blir det vel ATR isteden da, nytt fly for meg det også.. Samt nytt selskap. Men hvis de nå har solgt unna billetter på grunnlag av MD87s kapasitet, hvordan skal de løse det mtp plass? Det er da vesentlig færre seter i en ATR42/72 kontra en MD87? Er det ikke fare for overbooking her?
Takk for at du registrerte deg her Jesper - fint med oppklaring!kære alle der gik savnede vor MD87 på ruterne.
Desværre fik vi en fejl på "anti float tab" på morgenens ferry ind til Rygge. Dette er ikke noget man kan flyve med. Vi håber flyet bliver flyvende senere på ugen så det kan komme hjem til Billund hvor det er standby for opgaver.
Da vi alligevel så måtte leje Eastern ind til at tage programmet for en længere minimums periode er der ingen grund til at flyve med MD denne gang. Om passager tallet øges godt kan vi måske se den på Rygge igen senere som back up. Ruterne er desværre ikke bæredygtige til MD som standard.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.