2 SAS Business Lounge-vouchere gis bort!

Robbiedeluxe

ScanFlyer Silver
Må brukes innen 31. januar 2012 og gjelder kun ved flyvning med SAS eller Blue1. Førstemann/dame til mølla!

God jul fra Robbiedeluxe!

Photo%20Dec%2002%2C%202%2005%2040%20PM%20%281%29.jpg

Jaa, gjerne! Har sett den tråden om alla som fått en, hadde vært så perfekt påvei till BKK med damen, har 3h i CPH den 26/1 der..

/björn

Strålende opplegg fra Dr.Deluxe.

Jeg har også en å gi bort om det er noen som mangler.

Stiller meg gjerne ydmykt i "køen" her hvis noen skulle ha til overs, da jeg har en del timer i CPH i januar og gjerne kunne tenkt å prøve en tur i loungen. Som pendlende student har man ikke råd til de dyreste billettene... :)

Last edited:
Jeg har 3 å gi bort (skulle hatt 4 men ettersending av post fra Norge til San Diego er litt varierende). Kan godt sende de 3 i en konvoloutt til noen med vanlig post, skal til og med spandere portoen, men jeg vet ikke hvor lang tid det vil ta. Bare send meg en IM.

Jeg har 3 å gi bort (skulle hatt 4 men ettersending av post fra Norge til San Diego er litt varierende). Kan godt sende de 3 i en konvoloutt til noen med vanlig post, skal til og med spandere portoen, men jeg vet ikke hvor lang tid det vil ta. Bare send meg en IM.

Edit: Sorry for dobbeltpost.

Last edited:
Får og passe på å takke Robbiedeluxe, kommer sitta som hand i handsken den gaven.
God Jul
/Björn

Jeg flytter til Nederland 15. januar, og må oppholde meg en god del timer på Gardermoen den dagen. Noen som har en tidlig julepresang til meg? ;-)

Ser ikke ut som EBG i USA mottar slike, men skulle noen dukke opp, skal jeg poste her.

Cheers

Back