Det har vært mange spørsmål om California, bilferie fra Las Vegas m.v. så jeg velger å komme med en TR der ikke flyturene står for hoveddelen. Temaet var høstferie sen sommerferie
OSL-LHR BA761 - sete 10C - G-EUPA - A319 (levert 1999)
Benyttet muligheten til å få litt mer søvn før avreise ved å ta natten på Radisson Blu på OSL, og tok også frokosten der. Gikk over til terminalen i passe tid før avgang og droppet loungen denne gangen. Boardingkort var skrevet ut på forhånd.
Boarding gikk relativt greit, og det så ut som rundt 100% belegg på denne turen. Push på rute og når vi kom oss opp på marsjhøyde ble det delt ut frokost. Rundstykke med bacon og juice i frokostpakken. I tillegg tok jeg en kopp te og vann. Frokosten var egentlig helt grei - var ganske mett etter Radisson-frokosten.
Ellers en relativt vanlig BA-tur til London, og null kø i security.
Kenguru-hvalen hviler på LHR:
Ved ankomst siktet vi på F-loungen og slappet av der før neste flight.
OSL-LHR BA761 - sete 10C - G-EUPA - A319 (levert 1999)
Benyttet muligheten til å få litt mer søvn før avreise ved å ta natten på Radisson Blu på OSL, og tok også frokosten der. Gikk over til terminalen i passe tid før avgang og droppet loungen denne gangen. Boardingkort var skrevet ut på forhånd.
Boarding gikk relativt greit, og det så ut som rundt 100% belegg på denne turen. Push på rute og når vi kom oss opp på marsjhøyde ble det delt ut frokost. Rundstykke med bacon og juice i frokostpakken. I tillegg tok jeg en kopp te og vann. Frokosten var egentlig helt grei - var ganske mett etter Radisson-frokosten.

Ellers en relativt vanlig BA-tur til London, og null kø i security.
Kenguru-hvalen hviler på LHR:
Ved ankomst siktet vi på F-loungen og slappet av der før neste flight.