British Airways på SVG og BGO igjen?
Refererer til en annen tråd om Lufthansa's salg av BMI til IAG. Og har tre spørsmål.
1) Siden IAG er "moderselskapet" til BA. Kan det i praksis bety at BMI flyene blir malt om i BA-farger?
2) Og sett at IAG/BA velger å beholde avgangene BMI har startet opp til SVG/BGO, regner jeg med at man kan booke BA-reservasjoner fra f.eks Stavanger og ut i verden med BA via London?
3) Er det noen vits i å spekulere i om gamle BMI-ruter vil bli nedlagt av BA?
Gir disse spørsmålene mening? Håper dere tar poengene jeg er ute etter?
Refererer til en annen tråd om Lufthansa's salg av BMI til IAG. Og har tre spørsmål.
1) Siden IAG er "moderselskapet" til BA. Kan det i praksis bety at BMI flyene blir malt om i BA-farger?
2) Og sett at IAG/BA velger å beholde avgangene BMI har startet opp til SVG/BGO, regner jeg med at man kan booke BA-reservasjoner fra f.eks Stavanger og ut i verden med BA via London?
3) Er det noen vits i å spekulere i om gamle BMI-ruter vil bli nedlagt av BA?
Gir disse spørsmålene mening? Håper dere tar poengene jeg er ute etter?
Last edited: