![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Dec 2009
Location: Oslo, Norway
Posts: 6,227
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Flysitter
Join Date: Oct 2010
Location: HMR/ENHA
Posts: 6,946
|
![]() Quote:
http://www.youtube.com/watch?v=MPOy1gNu8DI
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Dec 2009
Location: Oslo, Norway
Posts: 6,227
|
![]()
WoW!!! Det der så jo nesten ut som F class seter. Veldig positivt at de har enkeltseter langs vinduene. Om US Airways dukker opp med kampanje igjen så må dette vurderes (såfremt de ikke blir like sære som Singapore og begynner med blokkering til *A partnere).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
Posts: 26,730
|
![]() Quote:
https://www.ana.co.jp/int/svc/w_en/c/
__________________
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Newcomer
Join Date: May 2010
Posts: 42
|
![]()
Kan ikke skjønne at de på noen rader kun har et sete i midten på business klass. Det må da vel gå ann å ha en lik konfigurasjon som på 77W deresdet er jo masser av plass og man kan alikevel ha det slik at alle har direkte tilgang til midgangen, eller blir 787 for smal?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
Posts: 26,730
|
![]() Quote:
__________________
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
Posts: 3,065
|
![]()
Første maskin i trafikk flyr innenriks og har kun 12 seter i biz fordelt på 2 rader m. 6 seter i bredden.
https://www.ana.co.jp/promotion/b787/en/cabin/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Mar 2008
Location: Harstad
Posts: 2,683
|
![]() Quote:
__________________
Last edited by LN-TIB; 13-10-2011 at 22:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Newcomer
Join Date: May 2010
Posts: 42
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Mar 2008
Location: Harstad
Posts: 2,683
|
![]()
Kroppen er ikke bred nok til å få dette til. I praksis så er den 2 + 3 + 2 i forhold til bredde på seter. Siden de går inn i hverandre blir det derfor bare sete på annen hver. Alle har uansett tilgang til midtgang. Annenhver rad på midtraden har faktisk utgang på begge sider.
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
Posts: 3,065
|
![]()
Biz-setene på innenriksversjonen er noe enklere en de som brukes på IC, men ANA slår på stortromma i oppstartsperioden :
* For a limited period, B787 Premium Class seats on domestic routes will feature ANA BUSINESS CRADLE seats. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
ANA Boeing 787-8 Dreamliner | SE-SAM | Samlerhjørnet | 3 | 08-10-2016 17:25 |
ANA med 787-trøbbel | putzmeister | Småprat | 16 | 07-09-2012 21:52 |
ANA sine første 787 ruter | jameson82 | Flyforum | 8 | 09-10-2011 19:04 |
ANA To Take Delivery Of 787's In Feb 2010 | BOEING777 | Flyforum | 0 | 02-02-2009 11:24 |
ANA installerer fotvask paa 787 | LN-MOW | Flyforum | 13 | 19-07-2007 19:57 |