Hangar.no said:Ryanair vil satset på innenlandsruter i Sverige fra 2012, og dermed utfordre aktørene i dagens marked.
Selskapet er i samtaler med syv flyplasser om å starte opp, hovedsaklig i mellom – og Nord-Sverige
http://www.hangar.no/?p=394
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Hangar.no said:Ryanair vil satset på innenlandsruter i Sverige fra 2012, og dermed utfordre aktørene i dagens marked.
Selskapet er i samtaler med syv flyplasser om å starte opp, hovedsaklig i mellom – og Nord-Sverige
Interessant. Jeg havde egentlig forventet, at man ville udfordre norsk indenrigs før svensk.
Mon det bliver med base i Skavsta?
Hoppas att Swedavia sätter höga avgifter. Vi klarar oss mycket bra utan Ryanair här i norra Sverige!
De kan vel ikke sette høyere avgifter for Ryanair enn for andre?
Kan du snakke på vegne av hva alle klarer seg med?
Kjempespennende nyheter, og de kan vel ikke sette høyere avgifter for Ryanair enn for andre?
Nej självklart inte...Men ta min hemma flygplats som är Sundsvall t.ex. JZ och SK flyger till ARN redan till rimliga priser. Sen har vi Sundsvallsflyg till BMA för 299 sek, inte så farligt dyrt? Slutligen tåget som på under 3 tim tar dig till Stockholms centrum för en 150 sek ca. Då behövs inte FR som dessutom landar i Nyköping med dyr bussanslutning till Stockholm. Nej tack!
Nej självklart inte...Men ta min hemma flygplats som är Sundsvall t.ex. JZ och SK flyger till ARN redan till rimliga priser. Sen har vi Sundsvallsflyg till BMA för 299 sek, inte så farligt dyrt? Slutligen tåget som på under 3 tim tar dig till Stockholms centrum för en 150 sek ca. Då behövs inte FR som dessutom landar i Nyköping med dyr bussanslutning till Stockholm. Nej tack!
Skal de lykkes må de satse fra Arlanda, og de må ha frekvenser nok til å lokke til seg forretningstrafikken.
Det må da mer til enn frekvens for å tiltrekke seg forretningstraffikk?
Det må vel til noe med effektivitet på flyplassen, bag rules, prio boarding etc også? Innenriks er jo allikevel så billig at jeg ikke for mitt liv kan begripe at de kan ha noen mulighet på dette.
Vel jeg har stor tro at FR vil lykkes, dersom det ikke blir en höy skatt / avgift-system pa innenriks-reiser i Sverige.
FR har prövd seg pa innenriks-ruter i Tyskland og klarte uten store problemer a fylle sine flyene pa innenriksruter. Selvsagt over priser og da det ble innfört Economy-Tax i Tyskland, sa forsvant disse ruter av FR. Men, dersom rammebetingelser stemmer, sa klarer FR med sitt agressiv pricing a skape nok volum slik at rutene blir levedyktig.
100 kronor för biljetten, ytterligare 100 kronor för bagaget, 100 kronor för maten och 20 kronor för att se film och så vidare, säger O'Leary.
Interessant. Jeg havde egentlig forventet, at man ville udfordre norsk indenrigs før svensk
Dejligt at der er nogen der er så urealistiske....Ryanair vil etablere seg på 7 flyplasser i Sverige for å fly innenriks der. I tillegg vil de starte flyvninger til USA med billettpriser som starter på 100 SEK
Les mer på Aftonbladet:
http://www.aftonbladet.se/resa/flyg/article13724018.ab
Dejligt at der er nogen der er så urealistiske....
MEn det kan jo være at FR forventer at fuel og overflyvning afgifter er noget de ikke skal betale
Hilsen Ole
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.