Tilbud fra TK i C-klasse

petru26

evig optimist
Og hvis ingen har fått det med seg så kan jeg melde at turkish har overgått tilbudet til QR, med noen kroner over 10.000 i biz t/r bkk, jeg søkte på mars. Turkish er vel kanskje ikke helt i ligaen til QR hva gjelder biz, men av det jeg har sett på bilder og diverse t/r`s, så skal man vel ikke komme sliten fram etter en tur med turkish heller..

Re: Sykt biz-tilbud fra qatar

Og hvis ingen har fått det med seg så kan jeg melde at turkish har overgått tilbudet til QR, med noen kroner over 10.000 i biz t/r bkk, jeg søkte på mars. Turkish er vel kanskje ikke helt i ligaen til QR hva gjelder biz, men av det jeg har sett på bilder og diverse t/r`s, så skal man vel ikke komme sliten fram etter en tur med turkish heller..

Burde vel vært lagt ut i egen tråd denne?
Kjempetilbud dette her! Fant prisen også for en ukes tur i november!

BF:cool2

Siden de er i *A kan man jo få den turen og mere til for lavere pris i Førsteklasse om man bruker tilbudene med Divident Miles fra US Airways...

Siden de er i *A kan man jo få den turen og mere til for lavere pris i Førsteklasse om man bruker tilbudene med Divident Miles fra US Airways...

Nei, for du finner ikke F til bkk like enkelt. Dessuten får du miles, må bare kreditere til noe annet enn EB som antagelig gir 100%.

Re: Tilbud fra Tk i C-klasse

Rundt 4500 i Economy og 6850 i Premium Economy på de samme tidene er vel ikke verst det heller...

De kaller Premium Economy for "Comfort" og der har man seat pitch på 46". Tror akkurat det kan være av mer interesse for mange enn det at man får litt penere smørbrød.

Takk for info - det var et veldig bra tilbud faktisk. Er det noen her som har testet TK på business? Hvordan er det sammenlignet med SAS?

Må være en prisfeil dette. Nå er prisene tilbake igjen på 20000 kr t/r OSL-IST-BKK i biz i mars.

Må være en prisfeil dette. Nå er prisene tilbake igjen på 20000 kr t/r OSL-IST-BKK i biz i mars.

Ditto. Skulle akkurat til aa poste det. Kommer naa opp igjen til samme pris for meg ogsaa. Og jeg som hadde planer om aa bestille disse billettene... Sjekket baade November og Feb/Mars.

Hva skjer med de som har bestilt og fått bekreftet billett?

Last edited:

Hvis du har betalt 10.000,- for en biz billett, eller 4.500,- for en eco. skulle det gå helt fint.

Ja det er ikke helt urealistiske priser til Asia i biz. Aeroflots normale priser til PEK på biz ligger på 11-12k.

På ingen måte usannsynlig å tro at dette er reelle priser når en konkurrent (QR) har en kampanje gående og selger OSL-BKK tur/retur i biz for rundt 11000.

Feb-Mars - dukket ogsaa opp i traad paa FT under Premium Fares good deals 2011. Proev aa gaa via den internasjonale siden.

Jøss, 7.937 utreise 8. februar - hjemreise 25. febuar!

Og der var den like godt bestilt. Thailand var ikke øverst på lista for februar-ferie. Men hadde også vurdert Qatars til 11k, så da var det greit. Får finne på noe mer spennende i området enn Phuket, kanskje.

TAKK FOR TIPS !!!

Last edited:
Prisene er fortsatt ute, etter all sannsynlighet er dette en prisfeil så er bare å kjøpe mens de er tilgjengelige. Selv bestilte jeg med Qatar i biz i februar så dette er nok ikke aktuelt for meg. Tror nok ikke jeg lider noen nød.
Ubs ser på Flyertalk at det ser ut til å være en kampanje.

Last edited:
Back