Thai starter Thai Smile Air

De verkar ha beslutsångest eller så har de problem med lönsamheten inom gruppen.
Låter inte lovande och namnet farligare än OneTwoGo :/

Kanskje dem satser litt mer nå siden det er harde tider. Og Thai ser at dem kan tjene litt ekstra med og kjøpe og starte nye små selskaper, kanskje kommer det noen dem skal basere i Europa.

Og slik vil Smile bli seende ut.
Synes det så veldig flott ut jeg.

8794.jpg

De kunne iallefall spart seg for motordelslene, de kunne valgt mellom helt hvitt med en logo eller noe sånt, men ikke en stripe, ikkje bra ;)

Jeg synes det er alt for likt Thais vanlige livery. Ser for meg at det blir vanskelig for folk å se/forstå forskjellen...

Jeg synes det er alt for likt Thais vanlige livery. Ser for meg at det blir vanskelig for folk å se/forstå forskjellen...

"Smile di'kje på vanlige Thai??"

Ser poenget ditt. Ser egentligt bare ut som en revised scheme av det de har nå. Burde differert seg litt mer. Men fint var det dog.

Nettsiden er oppe og går, og man kan booke billetter på følgende destinasjoner ut fra BKK:

Chiang Mai
Phuket
Surat Thani
Krabi
Macau

Prisene ligger noen hundre THB under TG sine billigste billetter. Men en round-trip til Macau i januar for THB 6.285,- er absolutt interessant.

PS Om Mod. vil flytte denne over i reiseforumet er det helt ok.

Men en round-trip til Macau i januar for THB 6.285,- er absolutt interessant.
AirAsia (FD) har cirka samme priser. Faktisk en smule over, men der skal helt sikkert nok komme nogle kampagner inden januar. Ellers har Air Macau også fornuftige priser hvis du benytter thailandske rejsebureauer.
Men enig i at det kunne være sjovt at prøve et nyt selskab...

Ser ut som Thai nå har ombestemt seg, og Thai Smile er på vei bort fra den rene lavprismodellen, og vil nå innføre business class og muligheter for connections

http://www.traveldailynews.asia/news/article/51900/thai-smile-will-get-out
From April, the carrier will also offer a fixed business class along with the delivery of its seventh Airbus A320. The revamped strategy will also help Thai Smile to better integrate the chain of services of Star Alliance, to which Thai Airways international belongs. The new product will be marked for connecting flights while more destinations will also be added to neighbouring countries.

Back