Swiss med ny logo

Someone

Moderator
Staff member
Medlem
Swiss bytter logp, og vil gå fra den firkantete boksen, til noe som ligner mer på en flyhale.

Usikker på om hvor mye forandringen det vil innebære på flyene deres.

HB0VOF0o_Pxgen_r_900x639.jpg

Slik jeg forstod på tweets fra deres pressekonferanse så skal firkantentboksen vekk. Resten blir pretty much the same....

Egentlig ikke særlig spennende logo i det hele tatt, der merkes når jeg ikke en gang husket den de bruker nå når jeg ser på bildet her...

Ser ikke helt poenget ... Likte de røde boksene, jeg, men vi får se hvordan det blir til slutt. Har SWISS så mye penger at de kan ta seg rå til slik luksus? Skifte ut alle skilt, dekor på fly, etc. når endringen er så minimal?

De får så hatten passer for den nye logoen på FB. Selv ser jeg hverken poenget eller at det er en oppgradering / modernisering...

Uten at jeg er sikker, så sliter vel ikke LX så heftig som mange andre... Men dette er rett og slett å kaste penger ut av vinduet... hvorfor ikke bruke de pengene på andre ting?

Tyler Brule (Monocle, Wallpaper) var manden bag det gamle design. Jeg synes faktisk det var et af de mest æstetiske i en branche, der oftest bare har nyfortolket det hidtidige design...

Swiss har vel en af de mest anonyme bemalinger overhovedet. Måske skal den også afspejle det neutrale Schweiz.
Hilsen Ole

Swiss har vel en af de mest anonyme bemalinger overhovedet. Måske skal den også afspejle det neutrale Schweiz.
Hilsen Ole

Tag et kig på deres A340 San Fransisco-model (som faktisk nu er ved at blive lakeret om til "normal" farve). Eller kig på schweiziske Edelweiss. Det er ikke særligt neutralt...!

Tag et kig på deres A340 San Fransisco-model (som faktisk nu er ved at blive lakeret om til "normal" farve). Eller kig på schweiziske Edelweiss. Det er ikke særligt neutralt...!
Jow jow, men nu var der altså snak om Swiss(LX) og ikke Edelweiss..
Swiss havde/har enkelte med farver, den du nævner og en RJ100, men generelt er bemalingen meget meget anonym
Hilsen Ole

Back