• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

LN-BRJ hvor har du gjort av deg ?

Forhåpentligvis er den på en større check, har ikke hørt noe om at den er blitt faset ut.
Hva var siste flight?
 
LN-BRJ er dessverre blitt historie.
I går gikk den som SK 9125 til Kemble Airfield, hvor den skal skrapes. :cry:
 
Last edited:
Det er nok bare fordi ingen reprogrammerte FMC'en etter forrige flight. Ikke uvanlig å se fly med feil callsign på Flightradar24. Og siden ATC leser transponderen er vel neppe dette av noen praktisk operasjonell betydning.
 
Da er LN-BRJ i ferd med å bli løst opp i sine enkelte faktorer :(

http://www.flickr.com/photos/l8rmt/6666749547/

6666749547
 
Litt OT, men kor mykje av delane i eit slikt fly kan ein resirkulere og/eller bruke på nytt?
 
Back
Top