ANA med kun 158 seter i 787 på IC
I forbindelsen av presentasjonen av første 787-maskinen til ANA ble også den planlagte konfigurasjonen på de 3 versjonene presentert.
De første maskinene vil være for innenlands og regionalt brukt og ha 264 seter (12C 242Y). Etterhvert kommer en maskin for regional bruk på 222 seter (42C 180Y). Det som derimot er "spesielt" er hvordan ANA tydeligvis satser på yield og ikke volum på interkontinentale flygninger med kun 158 seter (46C og 112Y)
ANA har også 2-4-2 i economy, mens de fleste andre nok dessverre kommer til å gå for 3-3-3. I business er det 2-2-2 på innenlands/regionalt, mens IC får "staggered seating" med 1-2-1/1-1-1
http://www.flightglobal.com/article...ideo-ana-unveils-first-787-configuration.html
Itillegg blir det både damedo, og japanske toaletter med spyling.....
I forbindelsen av presentasjonen av første 787-maskinen til ANA ble også den planlagte konfigurasjonen på de 3 versjonene presentert.
De første maskinene vil være for innenlands og regionalt brukt og ha 264 seter (12C 242Y). Etterhvert kommer en maskin for regional bruk på 222 seter (42C 180Y). Det som derimot er "spesielt" er hvordan ANA tydeligvis satser på yield og ikke volum på interkontinentale flygninger med kun 158 seter (46C og 112Y)
ANA har også 2-4-2 i economy, mens de fleste andre nok dessverre kommer til å gå for 3-3-3. I business er det 2-2-2 på innenlands/regionalt, mens IC får "staggered seating" med 1-2-1/1-1-1
http://www.flightglobal.com/article...ideo-ana-unveils-first-787-configuration.html
Itillegg blir det både damedo, og japanske toaletter med spyling.....