![]() |
|
![]() |
#1 | |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Fikk en e-post fra Diamond Club i dag:
Quote:
Thomas |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
September/oktober er sjelden gode måneder, så det er naturlig at de prøver å 'dumpe' noen seter ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Nå har jeg bare tallene for april, mai og juni, da da dro det henholdvis 3828, 3897 og 4229 passasjerer mellom LHR og BGO. Og siden dette er begge veier skal vel det bety 64 passasjerer per flight i april, 63 passasjerer per flight i mai og 70 i juni med daglige avganger (vet ikke om det har vært noen kanselleringer?) hvis jeg skal ha regnet riktig....LN-KGL pleier ha peiling på CAA sine databaser og kan sikkert arrestere meg hvis jeg tar feil her
Tallene er hentet fra CAA og har sett på antall reisende LHR-BGO SVG er verre å vite for BMI da også SAS flyr der Last edited by Someone; 08-08-2011 at 15:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fløy med BMI SVG-LHR i Juli og da var det et sted mellom 25-35 passasjerer. Så det spørs kanskje hvor lenge vi ser BMI her til lands. I Hvert fall på SVG.
Egentlig litt synd, da jeg syns BMI leverte et bra produkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Synd om de forsvinner, men tidspunktene deres fra bgo synes jeg ikke har vært helt optimale. Iallfall ikke om en skal videre fra LHR. Ser at de har fått en del code-share på lhr-bgo. At det er reiseperiode frem til 28. oktober kan jo tyde på at ruten forsvinner med vinterprogrammet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg tror at BMI er et ukjent selskap for de fleste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
BMI har endret fra A319 til ERJ145 i vinter, så de har nok til hensikt å gi markedet en sjanse til å bli kjent med selskapet. Får de det til å gå bedre, så burde det være mulig å justere opp igjen siden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Skal få prøvd ut BMI til London i høst. Men hvis de vil ha bedre salg, bør de nesten få til noe litt bedre tider mtp. connections videre med BMI / Star Alliance...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ute på tur
|
![]()
Jeg har sett på priser i det siste på BGO-LHR, og de viser ikke mye tegn til at ruten går dårlig. Det har så langt jeg har kunnet finne vært 2.000 og opp for restricted economy, eks avgifter.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har flydd BGO - LHR en gang, og LHR - BGO to ganger i år.
Første turen, som var på langfredag var vi nok ikke mer enn ca. 20 stk. Turen tilbake som var på 2. påskedag var smekkfull. Siste turen som var 15. juli vil jeg tippe ca 50 stk. Mine turer har vært tilbud, men de andre gangene jeg har sjekket priser er det mange dager der billigste billett er rundt 2000 kr. Håper vertfall de fortsetter, ettersom jeg synes det er et meget bra selskap å fly med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Hvis man ser ting litt i perspektiv så kjører SAS Londonbilletter ned til 444 kroner på OSL-LHR-ruta, og BA kjører GBP95 (return) så er ikke unaturlig at BMI også dumper noen billige billetter. Alle sammen har også tidvis ganske høye priser på economy, særlig rundt helger.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Hadde nok helt klart vært en fordel, om BMI hadde vært
litt mer aggressive på PR-fronten i Norge. Vil tro det er svært få som kjenner til BMI, i forhold til de som automatisk vil gå inn på nettsidene til enten SAS, Norwegian, eller British Airways - når de skal til England.
![]() |
#13 |
Flysitter
|
![]()
Kanskje de burde tilbydd connections til andre *A members ifra hjemmesiden sin. Som AC,TG,SQ,LX,UA
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kjapt søk på amadeus.net, viser Embraer til Stavanger også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]()
BMI flyr med E145 til SVG fra den 30.Oktober til 26.Mars, da er det tilbake til A319 og E145 til BGO fra den 18.November til 7.Mars, som da også går over til A319/A320.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() Quote:
BMI E145 SVG - LHR; nei takk! Da blir det SK i steden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
BMI E145 skal være velidg trangt dersom jeg ikke heller vil ha denne to ganger pr dag neste år enn A319 en gang pr dag. Nattstopp på BGO ville vært knall.
Får spørre kona om det er lov med litt støttekjøp for BMI og London tur i løpet av høsten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eurobonus Diamond
|
![]()
BMI kunne gjort det bedre vil jeg tro, dersom de hadde markedsført seg bedre her til lands.
Har ennå til gode å se reklame for BMI i Stavanger regionen, annet enn et par tilfeller ved lansering i april/mai. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg fløy med BMI fra SVG til LHR idag, sørgelig dårlig belegg ca. 15 pax. Avgangstiden fra SVG er jo ikke så bra. Det så ut til å være bedre belegg på innkommende fly.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
BMI med salg i business BGO/SVG-LHR til 1800kr t/r | Someone | Reiseforum | 5 | 15-03-2011 00:45 |
Ny SAS-kampanje i Norge | CK | Flyforum | 18 | 11-05-2009 20:54 |
Bra salg hos bmi - også på Business | FlightDeck | Reiseforum | 5 | 03-10-2008 02:29 |
SAS har Europa og Norge-salg | LN-FHU | Flyforum | 9 | 10-01-2008 21:20 |
bmi baby med i bmi's bonusprogram | CK | Flyforum | 0 | 22-05-2007 10:32 |