![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Vel tilbake fra en kjempefin helg på Lista. ett lite og intimt airshow med flott atmosfere og glimrende flyving. Det "nyeste" iår var den nye Vampiren til Kennet Aarkvisla og Per Strømmen, Denne gjore seg flott i formasjon med DHZ og en F-16 fra 331 skv.
Dette ble også "jomfruoppdraget" til mitt nye kamerahus. Canon EOS 7D ble ervervet på vei til showet og denne må jeg si jeg er imponert over. Bildekvaliteten er glimrende, men jeg sliter litt å få styr på alle fokuspungtene og fokus sonene. Men det kommer seg nok med litt testing. ***EDIT*** Jeg har satt isammen en video med en del av bildene med litt musikk,effekter og korte sekvenser fra en ikke ukjent film. (Avatar). Må inrøme at jeg ble ganske fornøgd med den. Sett på høy oppløsning og fullskjerm så får en fult utbytte ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by TigerBlack; 02-08-2011 at 12:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]()
Del 2
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Politicians and diapers have one thing in common. They should both be changed regularly and for the same reason Last edited by TigerBlack; 01-08-2011 at 20:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]()
Del 3
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Politicians and diapers have one thing in common. They should both be changed regularly and for the same reason Last edited by TigerBlack; 01-08-2011 at 19:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Masse bra bilder her! Ser ut som det var et vellykket flystevne, pent vær i hvertfall!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Me like
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Meget bra bilder,Sten Arne.
Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mye fint her ja! Så flere av dem passere over hytta i lav høyde søndag ettermiddag. Et flott syn!!
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Konge bilder! Var der på lørdagen. Utrolig bra show med dyktige piloter! Fikk en tur i Dakota'en også
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fine bilder!
![]() Tar med noen av bildene fra meg og/eller passasjerene i enten Tiger Moth eller Cornell, som jeg fløy formasjon med både nedover og hjemover igjen. Fredag kveld, low pass før landing ![]() ![]() Low pass på Kjevik. Dog ikke så lavt som Broussarden som kom noen minutter etter oss, da hadde brannvesenet der satt i gang bilene med vannbue, som Broussarden fløy under ![]() ![]() Rett etter low pass på Kjevik. Undertegnede bak spakene. Mitt nye profilbilde på Facebook ![]() ![]() På vei hjemover på søndagen: ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Knallfine bilder fra Lista.
![]() Har sansen for air-to-air-bildene av Tiger Moth'en og Cornell'en. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Newcomer
|
![]()
Bra jobba! Fin video, masse interessante bilder... og jeg tror jeg er litt forelska i Leona Lewis
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Lista Warbird Airshow blir utsatt pga vanskelig værprognose. | TigerBlack | Flyforum | 9 | 29-07-2011 21:31 |
Warbird Airshow 2010 - Lista | Planebeach | Bilder & foto | 3 | 30-07-2010 10:28 |
Reminder : Lista flyplass kommende helg, Warbird Airshow | TigerBlack | Flyforum | 7 | 23-07-2010 22:43 |
Lista Airshow 25 Juli | sirpjalle | Bilder & foto | 2 | 08-08-2009 18:57 |
Lista Airshow | Matave | Bilder & foto | 6 | 28-07-2009 23:13 |