Fløy 10 turer på fire dager

Fløy 10 turer på fire dager

Hei alle!

Mitt navn er Victor Pedersén og har vært medlem her på Flyprat i en lang tid, men har dessverre ikke knappt skrevet noe. Men nå hadde jeg tenkt å begynne med det og derfor gjør jeg et innlegg om en artikel om meg som publcerades i VG den 20 mai i år.

Fløy 10 turer på fire dager heter artikkelen og handlar om mine ti turer som jeg gjorde under fire dager. Verdt og merke er at jeg som mange andre her elsker å fly og er veldig glad i Norwegian!

Ønsker er alle en fortsatt fin onsdag! :)

Attachments

• VG.jpg
    VG.jpg
    91.2 KB · Views: 1,278
Re: Fløy 10 turer på fire dager

Gratulerer med artikkel i avisa. Meeen for å være helt ærlig her så aner jeg et lite snev av agurknytt.

Hei og velkommen til forumet. Artig artikkel sikkert -finnes det link?

PS: 20.mai er for tidlig for agurker.... :p :p

Velkommen til forumet.
Men hva med å legge ut TR av dine turer siden du har posta denne under Trip Reports?

Mange takk for en fin start for meg på forumet! :)

Velkommen til forumet.
Men hva med å legge ut TR av dine turer siden du har posta denne under Trip Reports?

Du kan forvente deg ytterligere av meg! Jeg har gjort flere turer etter disse og jeg ville
i dag bare lære meg litt om hvordan man lager innlegg her og la kun opp dette på grunn av det. Jeg har flere reiser og prosjekt planlagt, som ni definitivt kommer få ta del utav, det lover jeg! :)

@ LN-FHU, Jeg vet ikke om det finns noen link dessverre. Du kan klikke på bilden og lese :)

Neppe noe rekord sånn sett, hilsen "ikke-rekord" med 13 flights på én dag... (sammens med BSSW)

Du kan jo begynne å lete litt blant Tripreports her inne. Stikkord som "RTW" og "helgetur" er en god start.

Men RTW vil vel ikke nødvendigvis gi deg så søkkanes mange flights i løpet av én dag da :-) Sløser jo bort masse tid i lufta da, hi hi!

Men RTW vil vel ikke nødvendigvis gi deg så søkkanes mange flights i løpet av én dag da :-) Sløser jo bort masse tid i lufta da, hi hi!
Kanskje, men hvis den tas på litt over 40 timer så er det litt annerledes :p ;)

Last edited:

Velkommen til forumet Victor! Ser ut som du hadde noen fine turer.

Ja, velkommen, Victor! I en alder av 18 år er det en skikkelig prestasjon å fly 10 turer på 4 dager!

Velkommen, Victor. 10 turer på fire dager i din alder står det respekt av. Viser initiativ og pågangsmot fra en ung herre som vil bli pilot.

Ikke værst :) Har vel fløyet OSL-BOO-OSL 6 ganger på to døgn en gang men den mest kuriøse jeg har hatt er BOO-OSL-CPH-ZRH-YUL-YYZ-LHR-OSL-BOO , fra fredag til søndag :)

Gratulerer Victor. Slenger meg inn blant mengden som synes det står respekt av å fly 10 turer på 4 dager som 18-åring.

Synes det kommer litt an på hvilken 18åring det er jeg. Og hva har egentlig alderen med det å gjøre? Er det mindre/mer imponerende om noen på 70 år gjorde det? 15 år? 25 år? 90?

Synes også det er imponerende med noen som har sinnsykt flyskrekk som klarer å karre seg på 3 flights i løpet av én dag, enn at noen som aspirerer til å bli pilot tok seg råd til 10 flights over ei halv uke... Men det er jo kult lell, just sayin' i forhold til å bruke ord som "respekt" (:

Eller at noen med helt ukurert flyskrekk takker ja til å være med på småflytur. Det står det respekt av!

Back