![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
men, det er ikke DY's skyld,
Flyplassen i San Javier stenger for ordinær trafikk i november og vil gå tilbake til å kun være en militær lufthavn. Årsaken er at en ny flyplass er under bygging ved Murcia. se her http://www.aftenposten.no/reise/nyhe...cle4174297.ece |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Den nye Murcia Corvera Skal etter planen åpne i April 2012. Det har vært mange forsinkelser her.
Ser at Ryanair selger biletter til den nye flyplassen fra 25. mars. ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Er det ikke merkelig å legge ned den gamle flyplassen mange måneder før den nye åpner???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Den nye flyplassen er jo forsinket så det skulle vel egentlig vært en overlap her.
Ellers åpnet de en ny landingsstripe på den gamle flyplassen i mars og de har samtidig utvidet parkeringsområdet og forbedret terminalen. 67 millioner euro er investert der i år. Det har blitt gitt kontrabeskjeder om terminalen skal stenge for sivil trafikk flere ganger og jeg ser det fremdeles er flere selskaper som selger flighter dit i vinter. Masse spansk rot, men jeg tror ikke de vil stenge for sivil luftfart i november.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ruter forsvinner fra Bergen | FlightDeck | Flyforum | 17 | 01-11-2011 15:26 |
Pax forsvinner fra Torp | ENGM 911 | Flyforum | 14 | 13-10-2010 02:48 |
Delta forsvinner fra Stockholm | MartinL | Flyforum | 16 | 15-06-2009 19:52 |
Murcia (MJV) Bilder, 19 Februar. | Novair | Bilder & foto | 3 | 20-02-2009 19:02 |
Anne Grete Ellingsen forsvinner fra Norwegian. | sirpjalle | Flyforum | 37 | 13-02-2009 17:58 |