Ikke skyt pianisten ( meg ), fikk tlf akkurat nå fra SK-ansatt at de var i ferd med å skaffe ex-Virgin 343 og SFO/LAX og HKG for nye ruter...:stir
Ikke skyt pianisten ( meg ), fikk tlf akkurat nå fra SK-ansatt at de var i ferd med å skaffe ex-Virgin 343 og SFO/LAX og HKG for nye ruter...:stir
Hadde vært kult om de hadde klart å få fatt i noen og startet nye ruter. Håper de vet hva de gjør nå, kanskje de heller burde sattset på flere avganger på de destinasjoner de har?
Virgin har en vel noen tidlig produserte 330/340, og med lavere MTOW, håper det ikke er noen slike.
Virgin har en vel noen tidlig produserte 330/340, og med lavere MTOW, håper det ikke er noen slike.
Vel, uten å referere til noen personer, så er det visst noe nyere som passer godt inn i flåten, rent praktisk/teknisk.. ( og jeg kan ingenting om disse tingene )
Kan vel ikke være så gamle som den første AY fikk fra dem og selv hadde t/r BOM for 4 år siden....![]()
Hvis det blir slik at de henter inn disse ex-VS maskinene, kommer de da med VS sine seter i C(Upper Class), Y+ og Y? Eller setter SK inn egne seter?
Oj.. kult, da kan man få AVOD på SAS snart da?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.